Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018

Ρίχνοντας μια δεύτερη ματιά στο C64 Mini

Έχουν περάσει πια αρκετοί μήνες από τότε που απέκτησα το C64 Mini και, αφού το μηχάνημα έφυγε από τα χέρια μου και μετά από λίγο καιρό επέστρεψε (!), αποφάσισα, με αφορμή και το τελευταίο firmware που επιτρέπει να φορτώνουμε το δικό μας software, να ρίξω μια δεύτερη, πιο "ώριμη" πλέον (ας την πούμε) ματιά στο μηχάνημα καθώς η πρώτη ήταν στο αντίστοιχο άρθρο που είχα γράψει για το 20ο τεύχος του Retro Planet. Για πάμε, λοιπόν...


Καταρχάς, έχω την εντύπωση ότι με το τελευταίο firmware δείχνουν να έχουν λυθεί και κάποια προβλήματα με την HDMI έξοδο. Η τελευταία ήταν ιδιαίτερα επιλεκτική στο με ποιες οθόνες θα συνεργαζόταν σωστά, καθώς και στο με ποια καλώδια. Για το θέμα των καλωδίων δεν εντόπισα κανένα θέμα με όσα σύγχρονα HDMI δοκίμασα ενώ είμαι και στην ευχάριστη θέση να αναφέρω ότι και σε 3 διαφορετικές τηλεοράσεις - που καμία δεν ήταν ιδιαίτερα καινούρια - το Mini έδειχνε μια χαρά. Εκ πρώτης όψεως λοιπόν, δείχνει να έχει λυθεί αυτό το "θεματάκι" που για κάποιους μπορεί να ήταν εντελώς δευτερεύον αλλά, για κάποιους άλλους (αυτούς προφανώς που δεν είχαν πάνω από μία οθόνη) θα μπορούσε εξ' αρχής να καταστρέψει την όλη εμπειρία...

Σε ό,τι έχει να κάνει με τα προεγκατεστημένα παιχνίδια, η νέα, ενδελεχέστερη επανεξέταση οδηγεί σε ένα κάπως απόλυτο αλλά αναπόφευκτο συμπέρασμα: η επιλογή είναι μάλλον τραγική. Και αυτό γιατί, πολύ απλά, δεν γίνεται σε έναν υπολογιστή για τον οποίο είχαν κυκλοφορήσει περί τους 10.000 τίτλους να μην μπορείς να βρεις 63 (συν την BASIC) πραγματικά αξιόλογους να δώσεις μαζί με το μηχάνημα. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια συλλογή στην οποία υπάρχουν όχι μονάχα μέτρια, αλλά και κάτω του μετρίου παιχνίδια. Και δεν λέμε να πληρώσουν για τα δικαιώματα των παιχνιδιών της Ultimate Play the Game ή κάτι τέτοιο: ας έβαζαν και τίτλους λιγότερο διάσημους και περισσότερο playable. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν συνέβη, οπότε, σε όποιον αποφασίσει να πορευθεί μονάχα με τα προεγκατεστημένα παιχνίδια εύχομαι ολόψυχα... καλό κουράγιο!

Αυτό το εικονιδιάκι στα δεξιά είναι που κάνει όλη τη διαφορά!

Ας πάμε όμως σε αυτό που σίγουρα ενδιαφέρει περισσότερο και δεν είναι άλλο από τις δυνατότητες που δίνει στο C64 Mini το νέο firmware. Πράγματι, το μικρό μηχανηματάκι είχε από την πρώτη μέρα που εμφανίστηκε στα ράφια των καταστημάτων τη δυνατότητα να τρέχει και άλλο software πέρα από αυτό που είχε ήδη προεγκατεστημένο. Το πρόβλημα ήταν όμως ότι μπορούσε να χρησιμοποιήσει μονάχα ένα αρχείο .D64 (disk image file) με συγκεκριμένη μάλιστα ονομασία, γεγονός που καθιστούσε τουλάχιστον προβληματική την γρήγορη εναλλαγή προγραμμάτων. Επίσης, δεν υπήρχε και η δυνατότητα για εκτέλεση τίτλων που καταλάμβαναν πάνω από μία πλευρά δισκέτας, κάτι που σήμαινε ότι θα έπρεπε να ξεχάσουμε και τα demos ή τα μεγαλύτερα παιχνίδια. ΟΚ, υπάρχει ένα κολπάκι για να ξεπεραστεί αυτό χρησιμοποιώντας κάποιο από τα 4 διαθέσιμα save slots, αλλά δεν είναι πραγματική λύση, μάλλον περισσότερο ως ημίμετρο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί...


Με το νέο firmware λοιπόν, κάποια από τα προαναφερθέντα θέματα λύθηκαν - και μάλιστα με τον ιδανικότερο τρόπο. Πλέον, μπορούμε να κάνουμε κανονικό browsing σε οποιοδήποτε USB stick έχουμε... τιγκάρει με disk images, και να επιλέξουμε να εκτελέσουμε αυτό που επιθυμούμε. Ούτε αλλαγές ονομάτων, ούτε κάποιος ιδιαίτερος περιορισμός στα filenames: θεωρητικά, μπορούμε να τρέξουμε οτιδήποτε είναι σε μορφή .D64, .D81 αλλά και .PRG. Φυσικά, η δυνατότητα αυτή ανοίγει πραγματικά νέους ορίζοντες στο C64 Mini, καθώς, πρακτικά, το μετατρέπει σε έναν πλήρη (αλλά ολίγον τι dummy) 64άρη!

Χρηστικότατος ο file browser

Ένα δάκρυ κυλά στο ρυτιδιασμένο μάγουλο...

Ώρα για παιχνίδι!

Τα παραπάνω θα μπορούσαν να θεωρηθούν ιδανικά και μάλιστα μπορώ να πω ότι πλησιάζουν αρκετά σε αυτό. Το πρόβλημα με τις εφαρμογές/παιχνίδια που ξεπερνούν τη μία πλευρά δισκέτας εξακολουθεί να υφίσταται, αν και η δυνατότητα χρήσης αρχείων τύπου .D81 θα μπορούσε να δώσει τη λύση αν κάποιος έμπαινε στον κόπο να μετατρέψει... τα πάντα σε τέτοιο format. Αυτό όμως έχει συμβεί σε πολύ περιορισμένη έκταση και βασικά σε παιχνίδια: τα νέα demos που καταλαμβάνουν 3 και 4 πλευρές δισκέτας (και τα αντίστοιχα .D64 αρχεία) ένας κάτοχος C64 Mini θα πρέπει να παιδευτεί αρκετά για να τα τρέξει με το κολπάκι με το save slot που ανέφερα προηγουμένως...

Ναι, είναι το...

...Swynth!

Το απόλυτο σύγχρονο παιχνίδι για 64άρη. Κατά την ταπεινή γνώμη του γράφοντος, τουλάχιστον...

Σε ό,τι έχει να κάνει με τη συμβατότητα - γιατί, ας μην κοροϊδευόμαστε, το C64 Mini δεν είναι πραγματικός Commodore 64 - αυτή βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, αλλά σίγουρα όχι στο 100%. Από τους αρκετούς τίτλους που δοκίμασα 2-3 αρνήθηκαν πεισματικά να τρέξουν, άλλος ένας με "πέταξε" πίσω στην BASIC ενώ μία συλλογή με τραγούδια των ABBA "κρέμασε" χωρίς πάντως να προκαλέσει κάτι αντίστοιχο στο υπόλοιπο software του C64 Mini. Έτσι λοιπόν καταλήγουμε στο ότι έτσι όπως είναι πλέον η κατάσταση με διαθέσιμο το πιο πρόσφατο firmware, το Mini θα επιτρέψει στον ιδιοκτήτη του να χαρεί τη συντριπτική πλειοψηφία των κλασικών αλλά και των νεότερων τίτλων του 64άρη, με εξαίρεση οτιδήποτε καταλάμβανε πάνω από μία πλευρά δισκέτας. Όλα καλά λοιπόν;

Ωπ! Κρέμασε!

Θα έλεγα "ναι" υπό 2 προϋποθέσεις: η πρώτη θα ήταν να επέλθει μια μείωση της τιμής του μηχανήματος στα πιο λογικά πλαίσια των 50-60€ (αντί των 80€ που κοστίζει σήμερα). Η δεύτερη, και μάλλον σημαντικότερη, θα ήταν να αλλάξει το παρεχόμενο χειριστήριο. Δεν υπερβάλλω, και είναι γεγονός πως οποιοσδήποτε είχε συνηθίσει να παίζει με το "περίφημο" (ναι, καλά!) Competition Pro θα την καταβρεί με το joystick του C64 Mini. Εμείς όμως εδώ στην μικρή αυτή γωνίτσα του πλανήτη που λέγεται Ελλάδα είχαμε την τύχη να ανδρωθούμε παικτικά με αυτές τις υπέροχες δημιουργίες του Νίκου Ανερούση, τα Tomahawk και τα Pacman (αλλά και αρκετά ακόμη αξιόλογα ελληνικά χειριστήρια). Πώς μπορείς λοιπόν μετά απ' αυτά να επιστρέψεις σε... τσουτσούνες (!) του τύπου Quickshot και Competition Pro; Γίνεται; Δυστυχώς όχι...

Συνεπώς, καλό το χειριστήριο, αρκεί να μην μεγάλωσες στην Ελλάδα γιατί τότε, πολύ απλά, χρησιμοποιώντας το νιώθεις... κουλός! Αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε κάτι άλλο τα νέα πάντως είναι καλά, καθώς σχεδόν τα 2/3 των USB joysticks και joypads λειτουργούν με το C64 Mini, όπως και κάποια - όχι όμως όλα - adaptors USB σε 9pin. Ε, με κάτι από όλα αυτά θα την βρει κανείς την άκρη (ελπίζω). Πάντως με το (και καλά) Competition Pro δουλειά δεν γίνεται...

Α, ναι, και να μην παραλείψω να σημειώσω ότι με τα παλιότερα παιχνίδια που "ζητούσαν" το joystick στο port 1 του 64άρη υπάρχει πρόβλημα: θα πρέπει ή να τα ξεχάσετε ή να βρείτε patchαρισμένες εκδόσεις τους που να "παίζουν" με το port 2 (ευτυχώς, υπάρχουν αρκετές). Το ίδιο - ως πρόβλημα - ισχύει και στα "διπλά" παιχνίδια φυσικά...

Στο ρεζουμέ, λοιπόν: αξίζει ή όχι το C64 Mini τώρα που το νέο firmware διόρθωσε σε μεγάλο βαθμό τα μειονεκτήματα που είχαν εντοπιστεί όταν κυκλοφόρησε; Δύσκολο να πω με βεβαιότητα. Είναι αρκετά χρηστικό, έχει την πλάκα του αλλά κοστίζει και 80€, έχει απαράδεκτο joystick (το ξαναγράφω: για τα γούστα μου) και σίγουρα ΔΕΝ είναι Commodore 64 ούτε και δίνει την ίδια αίσθηση σε μεγάλο βαθμό. Οπότε, με βάση όλα τα παραπάνω, μεγάλα παιδιά είσαστε, η απόφαση είναι δική σας!

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Unboxed demo για Commodore 64

Σας έγραψα και χθες (ή ήταν προχθές; Δεν θυμάμαι...) για το X demoparty, το The Star Wars Demo κλπ. Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της μάζωξης που έχει ως αποκλειστικό αντικείμενο τις παραγωγές για Commodore 64 (αυτά είναι!), έσκασαν μύτη πολλά νέα demos, κάποια εκ των οποίων ιδιαίτερα εντυπωσιακά. Με ένα από αυτά θα καταπιαστούμε σήμερα, το Unboxed του group Bonzai.

Έχοντας φρέσκες τις εντυπώσεις και τη γλυκιά γεύση που μου άφησε το The Star Wars Demo, μπορώ να πω ότι κατ' εμέ δικαίως ξεπέρασε το Unboxed στην τελική κατάταξη του διαγωνιστικού τμήματος (ήρθαν πρώτο και δεύτερο, αντίστοιχα). Βλέπετε, το τελευταίο είναι μια καθόλα αξιόλογη παραγωγή αλλά ολίγον τι... ανισόρροπη! Τι εννοώ με αυτό; Να...


Ενώ το Unboxed βρίθει εντυπωσιακών parts και η συνολική του αισθητική πλησιάζει το να χαρακτηριστεί εξαιρετική, από τη μία η διάρκειά του είναι μάλλον μεγαλύτερη από όσο θα έπρεπε ενώ και τα πολλά (και εντυπωσιακά) text scrollers σίγουρα κουράζουν. Είναι γεγονός ότι τα μέλη του group ήθελαν να περάσουν διάφορα μηνύματα μέσω του demo τους, αλλά θεωρώ ότι το παράκαναν, με αποτέλεσμα από ένα σημείο και μετά ο θεατής να ξεφυσά δυσαρεστημένος περιμένοντας το επόμενο part. Στα παραπάνω δεν βοηθά και το soundtrack του Unboxed το οποίο, κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι κακό. Δεν γνωρίζω αν σε κάποιον/κάποιους μπορεί να αρέσει - υπάρχουν άλλωστε πολλά εκατομμύρια παράξενοι εκεί έξω - αλλά προσωπικά θα το χαρακτήριζα ως απαράδεκτο. Όχι τεχνικά, αλλά ως σύνθεση - αν μπορεί κανείς να αναφερθεί με τον όρο αυτό σε τούτο το ακουστικό... ανοσιούργημα...

Παρά τα αρνητικά του στοιχεία, το Bonzai είναι ένα demo με πολλές καλές στιγμές, που νομίζω ότι αξίζει να το παρακολουθήσει κανείς - έστω και με το volume στο mute. Είναι κρίμα που μέχρι στιγμής δεν το έχω εντοπίσει σε μορφή .D81 αρχείου αλλά μονάχα σε 3 πλευρές δισκέτας που μπορείτε να κατεβάσετε αν θέλετε από εδώ. Βλέπετε, ως ευτυχής κάτοχος C64 Mini κυνηγάω πλέον με το τουφέκι τα demos που έρχονται σε αρχεία .D81 και δεν χρειάζονται αλλαγή δισκέτας, γιατί στον τομέα αυτό η συμπαθής... μικρογραφία του 64άρη δεν τα πάει ιδιαίτερα (έως καθόλου) καλά. Αλλά ας μην ξεφεύγω, μπορεί να αναφερθώ στο θέμα αυτό αναλυτικά σε κάποια μελλοντική ανάρτηση. Μέχρι τότε, ορίστε, Unboxed!


Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

The Star Wars Demo για Commodore 64

Το Σαββατοκύριακο που ολοκληρώθηκε μόλις προχθές έλαβε χώρα το φετινό demoparty "X", ένα ετήσιο event στο οποίο, σχεδόν κάθε χρόνο, κάνουν την εμφάνισή τους εντυπωσιακά νέα demos για τον - big daddy της σκηνής έτσι κι αλλιώς - Commodore 64. Η φετινή χρονιά δεν αποτέλεσε εξαίρεση...

Σήμερα θα σας παρουσιάσω το demo που κατέλαβε την πρώτη θέση, προκαλώντας αρκετές διαμαρτυρίες, καθώς, από αρκετούς δεν θεωρήθηκε ως η πλέον εντυπωσιακή/αξιόλογη νέα παραγωγή. Θα σας γράψω για το demo που κατέκτησε τις καρδιές του κοινού πάντως μέσα στις επόμενες μέρες...

Ας επιστρέψουμε όμως στην παραγωγή που κέρδισε το διαγωνιστικό τμήμα του demoparty "X", το The Star Wars Demo από το group Censor Design. Άσχετα με το τι μπορεί να υποστηρίξουν κάποιοι και με τα όσα είδαμε να γράφονται από τους haters (εντυπωσιακό το πόσοι απεχθάνονται το πλέον επιτυχημένο franchise στην ιστορία της 7ης τέχνης), το The Star Wars Demo έχει πανέμορφα γραφικά και πολύ καλή μουσική, αρκετά ενδιαφέροντα parts με όμορφα εφέ και πολύ χιούμορ, το οποίο, στην πλειοψηφία του (αλλά όχι παραπάνω) είναι καλό. Τι άλλο δηλαδή να ζητήσει κανείς;


Εφέ out of this world ή parts που να σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό δεν θα βρείτε στην ολοκαίνουρια δημιουργία των Censor Design. Αλλά το The Star Wars Demo αποδεικνύει περίτρανα ότι τα παραπάνω δεν είναι απαραίτητα για την ολοκλήρωση μιας παραγωγής η οποία έχει ρυθμό, δεν κάνει κοιλιές, έχει χιούμορ και καλή αισθητική και, το κυριότερο, αποτελεί έναν εντυπωσιακό φόρο τιμής στο φανταστικό σύμπαν του Πολέμου των Άστρων που έστησε ο George Lucas πριν από 41 ολόκληρα χρόνια και συνεχίζει να εξελίσσεται ακόμα και σήμερα, με εκατοντάδες εκατομμύρια fans σε όλον τον πλανήτη.

Για να μην σας μπερδεύω, με μια πρόταση και μόνο, δείτε, ακούστε και απολαύστε το The Star Wars Demo των Censor Design απλά γιατί αξίζει. Για όλα τα υπόλοιπα θα μιλήσουμε τις επόμενες μέρες...


Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Ένας χρόνος χωρίς το Amigaplanet: σε ευχαριστώ, Amigahellas! (μέρος 6ο)

Μόλις 3 ημέρες πριν ξεκινήσει το thread του οποία τα κυριότερα κομμάτια παρέθεσα στο προηγούμενο μέρος, ως απολύτως ενδεικτικό της ατμόσφαιρας και του ψυχροπολεμικού κλίματος που είχε πλέον δημιουργηθεί, ο χρήστης babatsis ξεκίνησε αυτό το νήμα. Ως συνήθως, παραθέτω τα πιο ενδιαφέροντα/χαρακτηριστικά posts χωρίς διορθώσεις ορθογραφικών/συντακτικών λαθών. Βρισκόμαστε στις 17 Δεκεμβρίου του 2008...

"Ρε παιδια, ανακαλυψα προ ολιγου το Amigaplanet. Περα απο τα θετικα του πραγματος (πολυφωνια κ.τ.λ.) ειμαστε τοσες χιλιαδες ωστε να χρειαζονται 2 ή και περισσοτερα forum; Δεν διαπιστωσα, τουλαχιστον επιδερμικα οπως το ειδα κατι διαφορετικο απο το Amigahellas; Μηπως μυριζει διασπαση; Αντε να γραφτουμε και εκει, τι θα γινει δηλαδη τα ιδια ατομα θα ειμαστε σε δυο διαφορετικα forum;

Για πειτε...
" (χρήστης babatsis)

"Δεν το ξέρω το forum αυτό, οι περισσότεροι γνωστοί μου είναι εδώ.

Θα συμφωνήσω πάντως στο ότι είμαστε λιγοστοί χρήστες και ίσως είναι υπερβολή τα πολλά forums, αλλά από την άλλη πρέπει να υπάρχει απόλυτη ελευθερία στην επιλογή του καθενός.
" (χρήστης frontier)

"Είναι μια νέα προσπάθεια από κάποιους που διαφωνούσαν με το Amigahellas και του administrators του, για πολλούς και διάφορους λόγους, και ξεκίνησαν την δική τους προσπάθεια.

Εμείς από την μεριά μας, τους ευχόμαστε καλή συνέχεια και δημιουργική πορεία.
" (moderator Walkero)

"Σωστά το έθεσες φίλτατε! Άντε και καλές γιορτές. :-D" (χρήστης Phantom)

"δηλαδη θες να πεις οτι οσοι ειναι γραμμενοι στο amiga.org δεν εχει νοημα να γραφτουν
και στο amigaworld.net ή στο amigans.net ή στο morphzone και παει λεγοντας.
κι ομως, ενω σε ολα αυτα τα sites συμμετεχουν πανω κατω τα ιδια ατομα
τα θεματα που προκυπτουν και στα οποια επικεντρονωντε περισοτερο
ειναι διαφορετικα απο site σε site, με τελικο αποτελεσμα
κανενα να μην ειναι ιδιο με καποιο αλλο,
και να μην εμπλεκεται στα ποδια καποιου αλλου.

το amigaplanet σε καμια περιπτωση παντως δεν ειναι καποιου ειδους διασπασης
απλα μια διαφορετικη ματιά σε θεματα που μας αφορουν ολους.
αν εσενα δεν σου κανει κλικ, δεν σε υποχρεωνει κανεις να συμετασχεις
" (χρήστης amije)

"Η χιλιομετρικη μου αποσταση απο το κεντρο, και το γεγονος οτι τους περισσοτερους σας γνωριζω μεσα απο το forum και οχι προσωπικα, δεν μου επιτρεπουν να γνωριζω τις διαφορες που υπηρξαν και υπαρχουν μεταξυ μας. Σε καθε περιπτωση, πρωτον μη βαρατε, δευτερον, πιστευω οτι πρεπει να στηριχθουν ολες οι προσπαθειες. Η γενικοτερη και διαχρονικη μου θεση παντως ειναι οτι η ισχυς βρισκεται στην ένωση! Μου θυμιζουμε λιγο το ΚΚΕ. Ολοι αριστεροι ειμαστε, αλλα αλλος ειναι στο ΜΛ αλλος στο ΛΜ αλλος στο ΜΕΡΑ, και στο βαθος...κηπος που λεει και ο jimακος.

ΟΚ παντως με καλυψατε, ολες μου οι ευχες για καλη πορεια στο Amigaplanet. Θα τα λεμε και απο εκει.
" (χρήστης babatsis)

"To amigaplanet το ανακάλυψα τυχαία κι εγώ χθές, αν κρίνω απο τα nicknames πρόκειται για μια "δυσαρεστημενη" ομάδα χρηστών του amigahellas (για τον δικό του λόγο ο καθένας).

Όπως και να το πάρει κανείς, κι εμείς όταν ξεκινήσαμε, δεν ακούσαμε και τα καλύτερα λόγια, οπότε ως άνθρωπος που δεν θα έκανα ποτέ κάτι που δεν θέλω να κάνουν σε μένα, θα ευχηθώ στα παιδία καλή πορεία, υγειή συνεργασία με τα άλλα sites του χώρου και να μην ζήσουν όσα ζήσαμε εμείς οταν κάποιοι άλλοι χρήστες "παραπάρουν αέρα" :-D
" (moderator Animagic)

"Συγγνώμη αλλα νιώθω την ανάγκη να ποστάρω για το θέμα. Εγώ είμαι φυσικά ενεργός χρήστης στο Amigaplanet το οποίο είναι και μια φυσική συνέχεια του GMC ως παρακλάδι του Amigahellas ¨οπου ήμουν και εκεί ενεργός χρήστης αλλά και στο Amigahellas ¨οπου παραμένω όπως άλλωστε είναι εμφανές (πιστεύω)

Δεν απολογούμαι προσωπικά, απλά ξεκαθαρίζω ότι δεν είναι όλοι όσοι συμμετέχουν στο amigaplanet "δυσαρεστημένοι" από το amigahellas! Προσωπικά προσπαθώ στα πλαίσια του χρόνου που διαθέτω, να συμμετέχω σε πολλά σχετικά forums γιατί πραγματικά μου αρέσει το αντικείμενο και με κάθε καινούργιο ποστ, μαθαίνω και κάτι...

Αυτά.
" (χρήστης npanag)

"γιατρε, ακριβως ετσι εχουν τα πραγματα, καλα τα λες.
να πας για δημαρχος, ποτε δεν ξερεις 8-)
" (χρήστης amije)

"Δεν μιλάω για τους χρήστες, για τους δημιουργούς μιλάω. Οι χρήστες, είδανε φώς και μπήκανε! Λογικό!" (moderator Animagic)

"Πραγματικά τον τελευταίο καιρό μπαίνοντας στο Amigahellas ενώ παλιά έβλεπα posts σε καθημερινό επίπεδο,τον τελευταίο καιρό έχει πέσει η κινητικότητα στο site.

Αντίστοιχα τα νούμερα των "posts" στο amigaplanet είναι πάρα πολλά.

Εγώ δεν το ήξερα το συγκεκριμένο site και μπήκα πρόσφατα.

Επίσης παρατήρησα ότι το greek morph os site εξαφανίστηκε.
Κάνοντας search στο google μου έβγαλε to http://morphos.amigahellas.gr/ που όμως κάνει redirect στην κεντρική σελίδα του amigahellas.

Τι έγινε βρε παιδιά?Λίγο καιρό λείψαμε και άλλαξε ροή το σύμπαν.Μπορεί κανεις να μας πει τι έγινε?

Θυμάμαι ένα newspost εδώ που κάτι έγραφε για ορισμένους αλλά μετά από λίγο εξαφανίστηκε.
" (χρήστης nikodr)

"Δεν υπάρχει πλέον το morphos.amigahellas.gr. Εξ' αυτού υπάρχει πλέον το www.amigaplanet.gr που είναι η συνέχειά του και πολλά παραπάνω.

Αυτά τα ολίγα έγιναν! :-D

"Θυμάμαι ένα newspost εδώ που κάτι έγραφε για ορισμένους αλλά μετά από λίγο εξαφανίστηκε."
Αποκλείεται! Εδώ δεν σβήνεται τίποτα! 8-)" (χρήστης Phantom)

Μια ωραία, ευτυχισμένη ατμόσφαιρα θα μπορούσε να πει κανείς. Αν όχι ευτυχισμένη, τουλάχιστον πολιτισμένη. Τα 2 fora συνυπάρχουν αρμονικά χωρίς προβλήματα. Είναι όμως πραγματικά έτσι; Φυσικά και όχι. Για δείτε τη συνέχεια:

""Πραγματικά τον τελευταίο καιρό μπαίνοντας στο Amigahellas ενώ παλιά έβλεπα posts σε καθημερινό επίπεδο,τον τελευταίο καιρό έχει πέσει η κινητικότητα στο site.

Αντίστοιχα τα νούμερα των "posts" στο amigaplanet είναι πάρα πολλά. "
Ναι,θα σου δώσω την πιο απλή απάντηση.Έφυγε η παιδική χαρά απο την Ομόνοια και πήγε στην Σύρο.

Με πιάνεις?? 8-)
" (moderator Pontium)

"@ pontium

Δεν το έπιασα το υπονοούμενον...!
" (χρήστης Phantom)

"Δεν υπονοώ κάτι,το ενοώ" (moderator Pontium)

"Δηλαδή τώρα μου λές ότι τόσα χρόνια εδώ μεσά είμασταν η παιδική χαρά του site δηλαδή;" (χρήστης Phantom)

"Δεν θα κουράσω άλλο το θέμα,διάβασα στο amigaplanet ότι είμαστε παιδική χαρά.Εγώ δεν την βλέπω τώρα.Τα συμπεράσματα δικά σας" (moderator Pontium)

"Μάλλον πρέπει να ήταν στο GMC αλλά φυσικά,δεν σβήνεται τίποτα,ή μήπως κάνω λάθος??

Θέλω να επαναφέρετε το topic με τις κατηγορίες για το amigahellas γιατί τελικά κάποιοι κάνουν αυτό που κοροϊδεύουν
" (moderator Pontium)

"Δε βλέπω τίποτα για παιδική χαρά ρε Γιώργο." (χρήστης Phantom)

"Έκανα edit στο παραπάνω post μου,έχεις δίκιο.Δεν υπάρχει στο παρόν amigaplanet.Λάθος μου,προσωπικά συγνώμη" (moderator Pontium)

"Ειλικρινά Γιώργο δε νομίζω να έχει σβηστεί τίποτα τέτοιο, και ακόμα πιστεύω πως δεν υπήρχε λόγος. Γιατί να το σβήσει, όποιος κι αν το έγραψε;

Τελικά θα μου πείς ποιός το είχε πεί κι αν το είχε πεί;
" (χρήστης Phantom)

"Αν δεν κάνω λάθος,πρέπει να το είχες πει εσύ.

Ήταν στο topic με την φωτογραφία περί χούντας αν θυμάσαι,το οποίο εξαφανίστηκε δια μαγείας
" (moderator Pontium)

"Εγώ δεν θυμάμαι να είπα τίποτα τέτοιο, αλλά σου εγγυώμαι ότι μπορεί να είπα το amigahellas μπουρδ***. Ναι, αυτό το είπα. Αλλά παιδική χαρά δεν θυμάμαι να είπα τίποτα τέτοιο. Και επίσης δεν είχα αναρτήσει καμιά φωτογραφία χούντας ούτε εδώ ούτε και στο άλλο site.

Το μόνο που είχα βάλει εδώ ήταν το avatar του Παπαδόπουλου, για το οποίο έφαγα και 10ήμερο ban! Καλό.
" (χρήστης Phantom)

"φυσικα και
α) δεν ακολουθουμε τις πρακτικες αυτων που κατακρινουμε, δεν εχει σβυστει τιποτε,
β) οτι γινεται αναφερεται δημοσια στο forum και οχι παρασκηνιακα σε στυλ ''αποφασιζουμε και διατασουμε.''
" (moderator Animagic)

"Ok,ζητώ συγνώμη τότε για τα παραπάνω που έγραψα περι διαγραφής topic.

Καλή συνέχεια παιδιά,αλλά είμαι κατά της διάσπασης.Και μιλάμε για διάσπαση έτσι και αλλιώς,ας μην κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας.

Που το τεκμηριώνω αυτό??

Τόσο καιρό χρειαζόμασταν άτομα για το περιοδικό πριν γίνει ότι γίνει και κανένας δεν δήλωσε ενδιαφέρον για ένα άρθρο τουλάχιστον.
Διαβάζοντας αυτό και αυτό μπορείτε να βγάλετε εύκολα συμπεράσματα.Ξαφνικά υπάρχει όρεξη για άρθρα
Ακόμα και οι χαρακτηρισμοί για το forum που γνωριστήκαμε,και το ανεβάσαμε ο καθένας απο την μεριά του,είναι πολύ άσχημοι.

Δεν θα συνεχίσω άλλο το θέμα.Δεν φοβάμαι γιατί και απο το άλλο forum θα βγει άλλο ένα και θα γίνει ότι έγινε και εδώ.Είναι ζήτημα χρόνου.....Ότι ανεβαίνει,κάποιος προσπαθεί να το κατεβάσει,είναι στην ανθρώπινη φύση.Και θα δείτε μετά σε ποιό βάθος του κώλου θα μπει η ιδεολογία
" (moderator Pontium)

"Δε νομίζω ότι πρόκειται για διάσπαση, καθώς ο amije σε προήγουμενο post του, το έθεσε πολύ καλά το θέμα επί τάπητος (βλ. Amiga.org, AmigaWorld.net κτλ).

"Δεν θα συνεχίσω άλλο το θέμα.Δεν φοβάμαι γιατί και απο το άλλο forum θα βγει άλλο ένα και θα γίνει ότι έγινε και εδώ.Είναι ζήτημα χρόνου.....Ότι ανεβαίνει,κάποιος προσπαθεί να το κατεβάσει,είναι στην ανθρώπινη φύση.Και θα δείτε μετά σε ποιό βάθος του κώλου θα μπει η ιδεολογία"
Γιατί πρέπει να υπάρχει λόγος να φοβάσαι; Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Ούτε αυτό νομίζω ότι θα γίνει, τουλάχιστον στο άλλο site δεν υπάρχουν μαύρες γάτες (όχι εσύ, προς θεού) και μαύρα πρόβατα να χαλάνε το ίδιο το site.

Το "ό,τι ανεβαίνει, κάποιος προσπαθεί να το κατεβάσει", πιστεύω ότι απλά δεν κολλάει με την δημιουργία του νέου site. Κανείς μας δεν είπε ότι δε θα ποστάρει ξανά εδώ (εκτός από εμένα που είπα "μπορεί"), οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί η έννοια του διαχωρισμού. Anyway, μήπως θα ήταν καλύτερα να ψαχτούν ορισμένοι εδώ μέσα και να αναρωτηθούν γιατί δημιουργήθηκε ένα καινούργιο site;

Δεν προσπαθούμε να κατεβάσουμε τίποτα, αλλά η συμπεριφορά ορισμένου/ων ατόμου/ων έκανε την δουλειά της λεγόμενης "διάσπασης" που λές. Ίσα ίσα που εμείς ποστάρουμε όπως κάναμε και παλιά. Τα πράματα είναι πολύ απλά.
" (χρήστης Phantom)

"δεν μπορω να πω ουτε θετικα ουτε αρνητικα, αν ειναι διασπαση ή οχι.
προσωπικα ειμουν εναντιων ολης αυτης της καταστασης.
(το αποδεικνειουν τα σχετικα ποστ στο amigaplanet,
και θα το αποδεικνειανε και τα σχετικα ποστ εδω αν δεν εξαφανιζοτανε...)
" (χρήστης amije)

"Εγώ πιστεύω πως ο κάθε ένας που είναι ικανός να ανεβάσει ένα site, έχει και το δικαίωμα να το κάνει. Για αυτό και από την αρχή είπα να έχουν τα παιδιά καλή τύχη. Άλλωστε, το να δημιουργείς ένα νέο site είναι κάτι που διακατέχεται από δημιουργικότητα και προσφορά για τους άλλους, και δεν μπορώ παρά να το επικροτώ.

Τώρα αν κάποιοι πιστεύουν πως είναι διάσπαση, εγώ απλώς λέω πως το Amigahellas είναι εδώ, ενωμένο, δυνατό. :-D

 Είμαστε πάντα εδώ για να στηρίξουμε την θέληση και την δημιουργικότητα όσων θέλουν να κάνουν πράγματα, και το έχουμε αποδείξει πολλές φορές. Και το νέο έτος ετοιμάζουμε και νέα πράγματα.

Stay tuned...
" (moderator Walkero)

"Aπό πλευράς μου επίσης να ευχηθώ σε οποιονδήποτε ετοιμάζει και σχεδιάζει το ο,τιδήποτε στη ζωή του να είναι ακριβώς μέσα στους στόχους και στο όραμα του.

Αναπόφευκτα όταν ένα site ξεκινά η διαμόρφωση και το πλαίσιο διάδρασης του γίνεται από τους founders και πάνω σε αυτό συνεχίζει την πορεία του.

Οποιος έχει πρόβλημα με ορισμένους κτλ κτλ δεν καταφεύγει σε λύσεις φτιάχνοντας καινούριο site γιατί δεν με εκφράζει η νοοτροπία εκείνου που ήμουν πριν ΑΛΛΑ παραμένω σε αυτό. Είναι μια αναντιστοιχία που εγκυμονεί από καλοπροαίρετα και ατυχή σχόλια μέχρι κακοπροαίρετα που θα σπείρουν πραγματική διχόνοια.

Θα σας πρότεινα λοιπόν αφού αποφασίσατε να δώσετε στο όραμα σας υπόσταση με την εκκίνηση μιας νέας προσπάθειας να αφοσιωθείτε σε αυτήν και να αφήσετε το amigahellas να πορευτεί όπως νομίζει και πιστεύουν τα μέλη του. Δεν είναι αναγκαίο σε ΚΑΘΕ topic να ξαναλέμε πως κάποιοι έχουν πρόβλημα με κάποιους άλλους. Είναι λογικό να συμβαίνουν αυτά! Δεν είναι λογικό όμως να ασχολούμαστε συνεχώς με τα ίδια! Φθείρεστε και εσεις και εμείς. Αν νιώθετε πως δεν φθείρεστε, τότε μάλλον αυτή η κατάσταση σας δίνει υπόσταση οπότε μάλλον η δημιουργικότητα σας θα εξαντληθεί απλώς σε μια αντι- νοοτροπία που για εμένα είναι νεκρή.

Ελπίζω να με διαψεύσετε, αλλά βλέπω να εξαντλείτε το χρόνο σας μόνο στο να λέτε τι είσαστε εσείς και τι το amigahellas. Ας είναι αυτό το post ένα κίνητρο να μου το τρίψετε στη μούρη προσωπικά και θα το χαρώ πολύ γιατί θα έχετε βρει την ψυχική υγεία και ηρεμία που εδώ δεν είχατε για τους X, Ψ, Ζ λόγους.

Μέχρι τότε καλή τυχή και πορευτείτε ως νομιζετε και αφήστε το εδώ site στην ησυχία του! Γιατί φτιάξατε το site αυτό; Για να μην σας ενοχλεί και εμποδίζει κανείς. Διαφυλάξτε το ως κόρη οφθαλμού και αστε το εδώ site να είναι στα μάτια σας ένα μπουρδέλο και μισό. It is just your own point of view and nothing more! ;-) ;-) ;-)
" (χρήστης Prowler213)

"να γιατί δε θα δούμε κυβέρνηση ποτέ... :sealed:

αν κ δεν ήμουν κ πολύ ενεργό μέλος, καλή συνέχεια σε όλους σας!
" (χρήστης dracan_lin)

"καλα το ξεκινησες Λευτερη αλλά μονος σου κατεληξες να παιξεις τον ''κακο''.
διαβασε απο την αρχη ολο το thread, και αφου κατανοησεις ποιος ξεκινησε το θεμα
καθως και τις εύλογες ερωτησεις που προεκυψαν και απο άλλα μελη του amigahellas,
επισεις και τη σταση που κρατησαν οι κατα τη γνωμη σου ''ανταρτες'',
θα εχεις και την απαντηση που θελεις, την ψυχικη ηρεμια κλπ.
κανεις δεν προκαλει κανεναν, αντιθετα ειμαστε ολοι εδω και συνησφερουμε στην κοινοτητα,
ο καθενας με τον τροπο του, και τον διαθεσημο χρονο που εχει.
επισεις, αν διαβασεις και το σχετικο thread στο amigaplanet, το link του οποιου εχω παραθεσει νωριτερα,
θα δεις οτι η αρχικη σκεψη δεν ηταν να γινει κατι τετοιο. το αντιθετο μαλιστα.
τα δικα σας bans και η εντολη ''παρτε δρομο'' ηταν αυτα που οδηγησαν στη δημιουργια του amigaplanet.
μη ζητατε και τα ρεστα απο πανω. ελεος.
αυτα και δεν συνεχιζω αλλο, εχω βρει την ψυχικη μου ηρεμια μια χαρα.
" (χρήστης amije)

"auto to thread einai athlio apo thn arxh. aporo giati yparxei akoma anoixto. kanonika eprepe h deuterh apanthsh na htan: "Nai yparxei pleon kai auto, an sou aresei na grafeis kai ekei."
tora analyseis kai ftaiksimata ta eidame mia fora auta, mh ta blepoume synexeia giati tha katanthsei ahdia to prama. opoios goustarei grafei se ena apo ta 2 h kai sta 2 mazi kai sxolaei to prama. eleos
" (χρήστης keropi)

"Δεν νομίζω πως έχει σημασία ποιος ξεκινάει κάτι...Σημασία έχει ότι ασχολούμαστε σαν κοινότητα με την κόντρα κάποιων με κάποιους άλλους.

Μην καθόμαστε να ασχολούμαστε με τα ίδια και τα ίδια γιατί έχει καταντήσει γραφικό. Καθένας στη θέση του και να χαρεί ό,τι κάνει όπως και να το κάνει.

Οποιος γράφει και στα 2 να μην μπαίνει στον πειρασμό του "προσυλητισμου" μέσω pms ή άλλων τακτικών που έχω δει να συμβαίνουν σε άλλα forums. Αυτό ΔΕΝ είναι υπαινιγμός ότι το κάνετε αλλά απλώς σας το αναφέρω για να δείτε τι μπορεί ένας κακοπροαίτερος να σκεφτεί σαν σενάριο:

- Μπαίνει ένας νέος χωρίς να έχει κάνει posts. Του στέλνετε pm εξήγώντας του πόσο μπουρδέλο είναι το amigahellas και πόσο αγγελικά πλασμένο είναι το amigaplent και το amigaclock και amigafork κτλ κτλ.

Οπως κι εσείς λέτε όλων των ειδών χρήστες υπάρχουν. Ελπίζω και εύχομαι να μην έχετε ανάλογα περιστατικά με τα του εδώ forum. Αμφιβάλλω όμως...γιατί αγγελικά πλασμένη κοινότητα δεν υπάρχει ακόμα και κλειστή να είναι!

Θα δεχτείτε σχόλια και από καλοπροαίρετους και από κακοπροαίρετους που θα είναι εύλογα! Γι αυτό φροντίστε να είστε όσο το δυνατόν πιο κοντά στα θέλω σας. Με όσα λετε τα θέλω σας εδώ ΔΕΝ εκπληρώνονται. Απορώ λοιπόν ΓΙΑΤΙ κάθεστε ενώ εχετε ξεκινήσει κάτι δικό σας...είλικρινά απορώ...
" (χρήστης Prowler213)

"γιατί συνεχίζει αυτό το thread πραγματικά είναι άξιο απορίας... ένας χρήστης ρώτησε γιατί έπεσε η ποσότητα των Posts (κατά τη γνώμη του) στο amigahellas και τι είναι το amigaplanet και η σπίθα άναψε!

κακό κάνουμε και στα δύο sites...διάφοροι χρήστες δεν κατανοούν τα παρασκήνιακά ζητήματα και δεν τους ενδιαφέρει άλλωστε...και τελικά ενδεχομένως να φεύγουν και από την κοινότητα!! ας πορευθούμε όπως έχει, όποιος θέλει εδώ, όποιος γουστάρει στο άλλο, πολλοί και στα δύο κ.ο.κ.

Δεν είναι και ανταγωνιστικό το περιβάλλον σε τελική ανάλυση! Μιλάμε για forums!!
" (χρήστης npanag)

"Δεν είχα σκοπό να ξανά ποστάρω στο AH και ούτε θα αλλάξω την στάση μου αυτή, θα πω όμως δυο κουβέντες: Βλέπω ότι ακόμα και τώρα που λείπω ασχολούνται κάποιοι με την πάρτυ μου. Έχεις κάποιο πρόβλημα με την Σύρο αγαπητέ Pontium; Με θεωρείς ατομάκι για παιδική χαρά; Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Να μου τα πεις και από κοντά ε; Πάει αυτό…

Και τα 2 site είναι ανοιχτά για όλους. Όποιος θέλει μπορεί να συμμετέχει όπου θέλει. Πάει και αυτό…

Εγώ είμαι ο δυσαρεστημένος επειδή με διώξατε χωρίς λόγο μου είπατε κατ επανάληψη να ξηλώσω το MorphOS Forum και σβήσατε όλα τα ποστς στερώντας από τους άλλους το δικαίωμα τους να μάθουν τι παίχτηκε, όποιος και να είχε το δίκιο. Όταν έκανα νέο account πήρα και άλλες μέρες ban και ζήσαμε αυτοί καλά. Μην ανακατεύετε άλλους users σε αυτό είναι άδικο για εκείνους.

Ξεκίνησε το AmigaPlanet, εκεί βρήκα τη χαρά μου, μαζεύτηκαν όλοι οι φίλοι μου από την Amiga φάση και είναι τόσο super το κλίμα που με εμπνέει να χώσω και χρόνο και χρήμα για αυτό. Αν αυτό συμβαίνει και με άλλα παιδιά τότε τέλια! Και για το AmigaHellas έκανα ότι μπορούσα –GMC Forum, άρθρα στο περιοδικό-, αυτό που πήρα πίσω ήταν ένα πμ που έλεγε μεταξύ άλλων ότι αφού δεν συμμετέχω στα Amigatherings, είμαι έξω από το χορό –και το χώρο- και δεν έχω δικαίωμα κριτικής.

Δε νιώθω ωραία με όλα αυτά και απλά μάζεψα τα κουβαράκια μου και πήγα άλλου όπως με συμβουλέψατε ξανά σε πμ και πέρα από το γεγονός ότι διαβάζω το AH δεν ασχολούμαι με αυτό και ούτε επιδιώκω ή καλλιεργώ κανέναν πόλεμο, και με αυτό το ποστ σας χαιρετώ και σας ευχαριστώ για όλα όσα έμαθα από εδώ μέσα για την Amiga ώστε να μπορώ να προσπαθήσω να ξεκινήσω με μερικούς φίλους κάτι νέο.
" (χρήστης Countraven)

"@Prowler213: και μονο που σκευτεσαι με αυτο τον τροπο δειχνει το επιπεδο σου.
απορω μαλιστα με το κομπλεξ που εχεις σχετικα με το οτι ειμαστε μελη (ακομη) του site.
με κατι τετοια θα μεινετε τρεις και ο κουκος, αν δεν την κανει και αυτος στο τελος.
" (χρήστης amije)

""Δεν είχα σκοπό να ξανά ποστάρω στο AH και ούτε θα αλλάξω την στάση μου αυτή, θα πω όμως δυο κουβέντες: Βλέπω ότι ακόμα και τώρα που λείπω ασχολούνται κάποιοι με την πάρτυ μου. Έχεις κάποιο πρόβλημα με την Σύρο αγαπητέ Pontium; Με θεωρείς ατομάκι για παιδική χαρά; Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Να μου τα πεις και από κοντά ε; Πάει αυτό… "

Όχι φίλε Χρήστο,δεν πάει αυτό.Τι νομίζεις ότι είσαι??Ο Γαμάω??Επειδή είμαι μικρός δεν σημαίνει ότι είμαι και μαλάκας.Δεν γεννήθηκε ακόμα ο άνθρωπος που θα με απειλήσει προσωπικά,και αφού θες να τα πούμε απο κοντά σε περιμένω με ανοιχτές αγκάλες.Τι νομίζεις??Οτι θα κρυφτώ??Δεν είμαι παιδί της σφαλιάρας γιατί τσαμπουκάδες στο internet του στυλ "θα σε δείρω" αποδεικνύουν πολύ καλά οτι είσαι.

Anyway,εσύ έχεις κάτι με την Ομόνοια??Postαρα εγώ στο forum σου??Τι κάθεσαι και ασχολείσαι??Θα σου άρεσε να βάλω εγώ τον αγκελοτό σταυρό και την μάπα σου στον hitler και να γράψω amigaplanet??θα σου άρεσε να μπαίνω σε άλλα forum και να σε βρίζω σε pm??Αντε γιατί αυτό με τον walkero το έχεις παραξεφτιλήσει.Δεν τον συμπαθείς??Δεν του μιλάς.Τέλος
" (moderator Pontium)

"Δεν πόσταρες πουθενά φίλε μα αναφέρεσαι στο άτομο μου ενώ είμαι απών και ενώ δεν σε ενοχλώ προσωπικά. Τα υπόλοιπα για σφαλιάρες και ξύλο είναι δικά σου συμπεράσματα, όποιος έχει τη μύγα…" (χρήστης Countraven)

"@amije Ο Countraven απλώς επιβεβαίωσε όσα είπα με την τελευταία του παράγραφο. Και από μεριάς μου ξανά καλή επιτυχία σε ό,τι κάνετε αφού το amigahellas δεν μπορεσε να χωρέσει τα όνειρα σας.

Τα σχόλια για το επίπεδο μου μάλλον το αποδεικνύει ο Countravem με τις αποφάσεις του που είναι απολύτως ειλικρινείς! ΔΕΝ μπορείς να κοροιδεύεις έναν χώρο και να είσαι παρών. Αν το κάνεις απλά αυτή η ενασχόληση σου σε γεμίζει και σου δίνει υπόσταση! Και ΔΕΝ είπα να μην γράφει κάποιος! Είπα να μην ασχολείστε συνεχώς με το τι κάνει ή δεν κάνει το amigahellas. Και μίλησα για κακοπροαίρετους και καλοπροαίρετους. Εγώ στο θέμα αυτό είμαι απλώς ουδέτερος γιατί δεν με απασχολεί τίποτε άλλο από την υγιή και ήρεμη πορεία του amigahellas με όποιο κόστος. Δεν μπορεί κανείς να είναι αρεστός σε όλους! Θα το δείτε κι εσείς στο Amigaplanet και θα με θυμηθείς! ;-) ;-)

Γι'αυτό λοιπόν ας σταματήσουμε όλοι μας τις κόντρες και να ασχοληθεί ο καθένας με ό,τι τον γεμίζει. Αν τον γεμίζει να θυμάται τι μου έκανες, τι σου είπα τι μου είπες το χάσαμε το παιχνίδι. Ο καθένας στη θέση του για ΔΙΚΟ ΤΟΥ καλό. Γιατί οι κοινότητες είναι για να χαρεί ο καθένας τη δημιουγικότητα του.Αν λοιπόν εδώ δεν εκπληρώνεται για οποιοδήποτε λόγο να η ευκαιρία για 1000 Amigaplanet. Αν δεν υπήρχε αυτή η διέξοδος τότε θα είχαμε μόνο 1 site για κάθε θεματική ενότητα που μας ενδιαφέρει στον κυβερνοχώρο.

Αφήστε το γιατί το γ*&%& και μας ψόφησε σαν θέμα. Ασχοληθείτε με τίποτα πιο δημιουργικό ΟΛΟΙ!
" (χρήστης Prowler213)

"αν κανεις μια βολτα απο το amigaplanet θα δεις οτι κανεις δεν ασχολειται με το amigahellas
ειτε θετικα ειτε αρνητικα.
μαλλον καποιοι αλλοι απο εδω μεσα τρωγωνται με τα ρουχα τους.
" (χρήστης Amije)

""Δεν πόσταρες πουθενά φίλε μα αναφέρεσαι στο άτομο μου ενώ είμαι απών και ενώ δεν σε ενοχλώ προσωπικά."
Δεν έγραψα πουθενά για το όνομα σου,αν το θες έτσι.Δηλαδή αν ο server ήταν στη Ρωσία και έλεγα ότι η παιδική χαρά πήγε στην κόκκινη πλατεία και συ έμενες εκεί θα μίλαγα για το πρόσωπο σου??Έλα ρε Χρήστο τώρα,ήμαρτονΑν νομίζεις ότι σε ενοχλώ προσωπικά,σταματώ εδώ και σου ζητώ συγνώμη
"Τα υπόλοιπα για σφαλιάρες και ξύλο είναι δικά σου συμπεράσματα, όποιος έχει τη μύγα..."
Το "Να μου τα πεις και από κοντά ε;" πως σου φαίνεται??Να ρωτήσουμε και κανέναν άλλο να μας πει??Όποιος έχει την σφήγκα....

Κρίμα,κρίμα που έχει γίνει έτσι το πράμμα.Είμαστε 60 ενεργοί users και πλακωνόμαστε μεταξύ μας.Έλεος
" (moderator Pontium)

"- Μπορώ να παρέμβω;
- Ευχαριστώ.

Λοιπόν. Το thread μου θυμίζει κάτι threads από το παρελθόν. Έτσι λοιπόν, για να μην πέσουμε πάλι στα ίδια λάθη των posts, έχω να πω τα εξής.

Επειδή θα μιλήσω για μένα προσωπικά, και όποιος συμφωνεί, είμαι μέλος του AmigaHellas, μπορώ να πώ από τότε που δημιουργήθηκε (αρχές 2005). Οπότε μπορώ να εκφέρω κάποια γνώμη και τεκμηριωμένη πάντοτε.

Το AmigaHellas πλέον, κάθε μέρα που περνάει, μου θυμίζει ένα γενικό site με τίτλο Hellas, και όχι το αγαπημένο μου site AmigaHellas, που μπορώ να πώ με βεβαιότητα έκλεινα και 12ωρο την μέρα εκεί μέσα, περί της αγαπημένης μου πλατφόρμας υπολογιστή. Αυτό εξάλλου πιστεύω ότι είναι και ο σκοπός του έτσι, δεν είναι; Τουλάχιστον αυτό μου έδειξε όταν πρωτοδημιουργήθηκε.

Οφείλω να πω ότι είμαι πολύ δυσαρεστημένος από την στάση του συγκεκρημένου site. Και λέγοντας αυτό, εννοώ βέβαια από διάφορους χρήστες ή μάλλον καναλάρχες.

1.Όλοι πολύ ή λίγο ξέρετε την ιστορία της αγοράς μιας Α4000 από κάποιον πλανόδιο εδώ μέσα. Δυστυχώς ο άνθρωπος αυτός που έστειλε ένα μηχάνημα που τα μισά λειτουργούσαν. Έτσι στάλθηκε πίσω και βέβαια έχασα και κάμποσα λεφτά. Από την στιγμή που η αγορά έγινε από από το AmigaHellas, δεν έπρεπε να γίνει κάτι. Δηλαδή να ενημερωθεί ο κόσμος, να διαφυλακτεί έστω και λίγο.

Τελικά με το που δημιούργησα thread για αυτό το σκόπο και αναλύοντας όλο το ιστορικό για να καταλάβει ο κόσμος τι έγινε, σβήστηκε εν ριπή οφθαλμού. Αμφιβάλλω αν το είδε και κανείς. Σβήστηκε με την αιτιολογία ότι απαγορεύονται τα pms σε thread!

Πέρνω τηλέφωνο λοιπόν κάποιον webmaster. Του εξηγάω πως έχει η κατάσταση. Η απάντησή του; "Και τι θές να σου κάνω εγώ;". Καληνύχτα, γειά σας.

2. Αρκετές φορές προσπαθεί ένα συγκεκρημένο άτομο, να υποτιμήσει το επίπεδο και τη νοημοσύνη, όχι μόνο εμένα, αλλά και άλλους χρήστες. Δυστυχώς αυτός ο άνθρωπος δείχνει σε τι επίπεδο βρίσκεται. Βασικά όλα αυτά τα χρόνια, κατάλαβα ότι είναι διπρόσωπος. Ήρεμα και ωραία στα post του, γιατί βλέπετε, τα διαβάζουν κι άλλοι, αλλά στα pms το πράγμα αλλάζει. Πραγματικά απορώ τι λεξικό χρησιμοποιεί αυτός ο "άνθρωπος".

Και βέβαια δεν έγινε τίποτα επ' αυτού, γιατί απλά δεν είναι ένα απλό μέλος.

3. Αρκετά threads και posts έχουν διαγραφεί χωρίς κανένα λόγο για μένα, από την πλευρά βέβαια που έδειχναν την κατρακύλα του site αυτού. Αλλά κανείς τελικά δεν μπορεί να την διορθώσει; Κανείς δεν εφαρμόζει του κανόνες; Μόνο να βρίζουν και να banάρουν ξέρουν;

Τελικά λυπάμαι που το αγαπημένο μου site, έγινε ένα site γενικού ενδιαφέροντος. Εδώ μπορείς να βρείς τα πάντα. Από Nintendo GameBoy μέχρι και παιχνίδια για PS3.
" (χρήστης Phantom)

"Ρε παιδιά,εντάξει.Εγώ έχω στεναχωρεθεί πολύ με όλη την ιστορία.Δηλαδή,φανταστείτε ένα amigathering και να είμαστε έτσι.Τέσπα,εγώ θα γραφτώ και στο amigaplanet αλλά δεν μου αρέσει η διάσπαση.Σκασίλα μου για τα forum,αλλά θέλω να είμαστε όπως παλιά" (moderator Pontium)

"@Phantom: δεν ειμαι της ιδιας γνωμης, στην τελικη, η περιπτωση σου ειναι ''ειδικη'' θα ελεγα.
@pontium: ελπιζω να βρεθουμε το συντομοτερο σε gathering ολοι μαζι. η αποσταση μας τσακιζει.
απο κοντα θα λυθουν ολες οι παρεξηγεισεις.
" (χρήστης amije)

"@Phantom Το amigahellas για τα δικά σου μάτια λοιπόν δεν είναι παρά αυτά που λες. Κάνε λοιπόν προτάσεις να γίνει αυτό που λες Η κάνε το amigaplanet αυτό που θες. Διαφορετικά θα κάνεις posts που απλώς θα επαναλαμβάνουν τα ίδια και τα ίδια! Αν χαλιέσαι που τα κάνεις σταμάτα να τα κάνεις και γίνει δημιουργικός στη ζωή σου! Ασχολήσου με πράγματα που σε γεμίζουν και όχι με τα ίδια και τα ίδια!

Αυτή η ιστορία πρέπει να τελειώσει για καλό δικό σας πρωτίστως και μετά των forums. ΕΣΕΙΣ πρώτα και κύρια χάνετε τον καιρό σας με τέτοια posts. Κάντε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ προτάσεις ή αλλιώς απλώς θα είστε οι γκρινιάρηδες του amigahellas. Εχετε πλέον γίνει εντελώς προβλέψιμοι...

@amije Εγώ θα πρότεινα irc meeting εφ'ολης της ύλης και χωρίς περιορισμούς στις θεματικές. Οποιος όμως αρχίσει τα μπινελίκια και τις απειλές απλώς θα αποδειχτεί ότι δεν υπάρχει ούτε θέληση ούτε βούληση! Μόνο να είναι ουσιώδης συνάντηση και όχι να είναι το ανύπαρκτο της συζήτηση για την DTE = 0 προτάσεις και μόνο διευκρινήσεις!
" (χρήστης Prowler213)

"@prowler213: irc συζητηση εγινε και δεν εβγαλε πουθενα.
αυτο με την dte που κολλαει? τα εχουμε πει σε pm και ειναι ασχετο με την ιστορια αυτη.
" (χρήστης amije)

"@Phantom Εδώ δεν μπορείς να τα πεις; Ορίστε προτάσεις ρε παιδιά! Δλδ τί είναι οι webmaster? Μαγικό ραβδάκι έχουν ή το αλάθητο; Κάντες εδώ να συζητηθούν με όλους! Δεν κατάλαβα!

Παρτε κάτι χαμπάρι: Ανεξάρτητα με το τι πιστεύετε οι webmasters σε ΚΑΘΕ μέρος του κυβερνοχώρου ΠΡΕΠΕΙ να είναι υπηρέτες και όχι εξουσιαστές. Αν αυτό δεν το πιστεύετε στο amigahellas είναι καιρός να το αναστρέψουμε όλοι αυτό το πράγμα. Η συμμετοχή στο να μην υπάρχει τέτοια αίσθηση στην κοινότητα είναι επιβεβλημένη ΑΝ μας ενδιαφέρει η κοινότητα!

Ορίστε λοιπόν...να διαβάζουν όλοι!

@amije Δεν θυμάμαι να έγινε ποτέ irc meeting για να απεμπλακεί αυτή η κατάσταση από τα αδιέξοδα που έχουν προκύψει. Μόνο ένα για την DTE έγινε και είδα το log όταν γύρισα και ήταν τραγικό να μην γίνεται ΟΥΤΕ ΜΙΑ πρόταση για το τι να κάνουμε. Μονο διεκυκρινιστικές ερωτήσεις! Ε πως να αλλάξει μια κοινότητα σε μια κατεύθυνση που θέλει κάποιος όταν δενπροτείνει και απλώς κάνει κριτική; Αυτός είναι ο ορισμός της κακοπροαίρετης στάσης...

Για να ξεφύγουμε από το αρρωστημένο "σου είπα, μου είπες, θα σου δείξω εγώ, θα δεις τι θα πάθεις" θα σας προτρέψω ΟΛΟΥΣ να προτείνει δραστηριότητες, ενέργειες και ο,τιδήποτε θα σας έκανε το ενδιαφέρον για το amigahellas μεγαλύτερο και θα σας έβαζε κι εσάς στο παιχνίδι να ασχοληθείτε ενεργά. Αν δεν βρίσκετε τότε το δικό μας μυαλό μόνο αυτά που έχουν γίνει κατάφερε να σκεφτεί..είνια και πολύ φτωχο τι να κάνουμε! Αυτά μπορούσαμε και αυτά κάναμε!
" (χρήστης Prowler213)

"ναι μαλιστα. να σου θυμησω μονο πως πεσανε ολοι να φανε τον portarino οταν εκανε προταση για gathering στο Βολο,
και τελικα παραπεμφθηκε στους webmasters.
" (χρήστης amije)

""Εδώ δεν μπορείς να τα πεις; Ορίστε προτάσεις ρε παιδιά! Δλδ τί είναι οι webmaster? Μαγικό ραβδάκι έχουν ή το αλάθητο; Κάντες εδώ να συζητηθούν με όλους! Δεν κατάλαβα!"

 Και από εδώ τα είχα πεί, τα είχα γράψει, αλλά διαγράφτηκαν, γιατί τα πήρε η μπάλα με τα υπόλοιπα posts που έγιναν.
"Παρτε κάτι χαμπάρι: Ανεξάρτητα με το τι πιστεύετε οι webmasters σε ΚΑΘΕ μέρος του κυβερνοχώρου ΠΡΕΠΕΙ να είναι υπηρέτες και όχι εξουσιαστές."
Αυτό να το πείς σε ορισμένους webmasters εδώ μέσα.

"Αν αυτό δεν το πιστεύετε στο amigahellas είναι καιρός να το αναστρέψουμε όλοι αυτό το πράγμα. Η συμμετοχή στο να μην υπάρχει τέτοια αίσθηση στην κοινότητα είναι επιβεβλημένη ΑΝ μας ενδιαφέρει η κοινότητα!
Ορίστε λοιπόν...να διαβάζουν όλοι!"
Εμείς Λευτέρη, είμαστε απλοί χρήστες. Οπότε η γνώμη μας και οι ιδέες μας για ορισμένους webmasters δεν μετράνε, δυστυχώς." (χρήστης phantom)

"@mije Για να γίνει ένα amigathering πρέπει να οργανωθεί σαν amigathering. Και για να οργανωθει σαν amigathering πρέπει να υπάρχει μια συνέχεια στην πορεία των amigatherings. Δεν θα εφεύρουμε τον τροχό μετά από 9 προσπάθειες δεν νομίζεις;

Και δεν νομίζω πως κανένας είπε να μη γίνει! Αντίθετα είδα πως σχεδόν όλοι πλην ελάχιστων ήταν θετικοί σε μια τέτοια προοπτική. Οταν όμως ένα amigathering οργανώνεται από 4-5 πάντα επειδή ο ένας κωλύεται, ο άλλος βαριέται και ο άλλος είναι απών έ ναι θα γίνει από αυτούς που το κάνουν τόσα χρόνια τι να κάνουμε...ΚΑΝΕΙΣ δεν αποκλείστηκε από συνεισφορά ή συμμετοχή! Και μην βάζεις στο νου σου την DTE γιατί ορθώς δεν κατέβηκε το μηχάνημα σου, αφού κανείς δεν μπορούσε να πάρει την ευθύνη αν πάθαινε το ο,τιδήποτε. Μόνο όσοι είναι παρόντες ή το δώσουν με δική τους ευθυνη συμμετέχουν σε μια δραστηριότητα. Γιατί από διασκέδαση μετατρέπεται σε άγχος μην χαλάσει το "ξένο" μηχάνημα!

@Phantom Επειδή δε θυμάμαι πες τις προτάσεις σου άλλη μια φορά! Οποτε μπορείς βέβαια δεν σου λέωβ να το κανεις τώρα. Οι webmasters στα δικά μου τα μάτια δεν είναι εξουσία, αλλα στα δικά σου είναι. Αυτό και μόνο δείχνει ότι η οπτική γωνία σου διαφέρει από τη δική μου! Το πρόσωπο και οι πράξεις μένουν ίδιες! Η ερμηνεία τους αλλάζει...αναλογίσου λοιπόν πως τα βλέπεις τα πραγματα και όχι πως είναι!Θυμήσου πως σου είχα δώσει το τηλ μου επειδή μου το ζήτησες και στο έδωσα χωρίς δισταγμό. Μήπως έχεις την εντύπωση πως δεν θα σε άκουγα και δεν πήρες τόσο καιρό; Αλλαξε οπτική γωνία αν θες να είσαι στο amigahellas και να το χαρεις! Πιστεψε το..
" (χρήστης Prowler213)

"Ειρηνη παιδες, Ειρηνη!!!!! Μερες που ειναι δε λεει. Οπως και να χει το φαινομενο με τα 2 και πλεον φορουμ δεν ειναι νεο στο κοσμο αυτο. Η δημοκρατια του ιντερνετ ειναι ο,τι καλυτερο εχει επιζησει τα τελευταια χρονια και επιτρεπει διαφορετικου τυπου εκφρασεις και ομαδες ατομων. Ωστοσο εχει καταντησει ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙ ολο αυτο το γαιτανακι ποστ και threads που αναλωνονται στα ιδια και στα ιδια. Παρτε το χαμπαρι ολοι για να τελειωνουμε: ο καθενας κανει το γουστο του με οποιους και οπως θελει. Το γεγονος οτι καποιοι ειναι μελη και στα 2 φορουμ και ποσταρουν εξισου δεν αλλαζει κατι στην ουσια του πραγματος. Προσωπικα για μενα, οσα ατομα εκτιμουσα απο πριν και γραφτηκαν και στο amigaplanet η γνωμη μου γι αυτα δεν εχει αλλαξει ουτε και στο ελαχιστο. Οσοι ηταν καραγκιοζηδες εξακολουθουν να ειναι και τωρα προφανως. Αυτο που κατα τη γνωμη μου ειναι το πιο αρνητικο ειναι οι (ελαχιστοι) μεν να ασχολουνται με τους (ελαχιστους) δε. Δε νομιζω οτι υπαρχει λογος. Επισης ολα αυτα τα περι "δικου μας" και "δικους σας" φορουμ περισσοτερο με κανουν να κλαιω απο τα γελια και να μου θυμιζουν κομματικες επιχειρηματολογιες του κ@λου. Ξυπνηστε ρε!!" (χρήστης portarinos)

"Διάβασα όλα τα posts,θεωρώ ότι είμαστε όλοι ενήλικες και ώριμοι άνδρες (ή γυναίκες αντίστοιχα γιατί νομίζω υπάρχουν και γυναικεία μέλη).

Σαν άνδρες ωφείλετε να τα βρείτε.Δεν έχετε κάτι να χωρίσετε μεταξύ σας.Ένα κοινό hobby που μας ενώνει όλους είναι η ενασχόληση με την αγαπημένη μας amiga.

To amigahellas έχει ιστορία.Στην αρχή στενοχωρήθηκα όταν το είδα να συρικνώνεται και άτομα να δημιουργούν νέο site με πολλά posts.

Ωστόσο αφού πρόκειται ουσιαστικά για περιστατικά που άνετα τα χαρακτηρίζουμε παρεξηγήσεις,εγώ θα ήθελα σε ένα amigathering.Να μαζευτούνε τα άτομα που έχουν πρόβλημα και να το συζητήσουνε σαν άνδρες,και παρέα με τους υπόλοιπους να το λύσουμε το θέμα.

Στην τελική αν δεν βγει κάτι,ας νικήσει κάποιος σε ένα παιχνίδι για 2 στο sensible world of soccer και ο χαμένος ας πληρώσει τις πίτσες και τα ποπκορν και τις κοκα κόλες.

Το site εδώ μπορεί να ξαναγίνει όπως ήταν παλιά που κάθε 5 λεπτά έβλεπες να new threads απαντήσεις και ήταν απόλαυση να κάθεσαι με τις ώρες να διαβάζεις αυτά.

Και είχαν πλάκα και εγώ γέλαγα πολύ με ολα αυτά τα "νιάου" "γατούλης","πασοκ team","γεωργάκης παπανδρέου","ζήτω η νδ" κτλ.Δίναν στο site έναν πιο προσωπικό χαρακτήρα.

Καταλάβετε το ρε παιδιά δεν έχετε κάτι να χωρίσετε μεταξύ σας.

Και πάλι θα το πω δεν είμαστε παιδιά 10 χρονών.Άλλα ώριμοι άνδρες που μπορούμε να τα βρούμε.

Αντε να δω ποτε θα γίνει το επόμενο amigathering.
" (χρήστης nikodr)

"Ολα είναι εφικτά αρκεί να το θέλουμε. Εδώ είναι το amigahellas και ασχολούμαστε με αυτό. Ούτε σχόλια ούτε τίποτα δεν επιτρέπεται για άλλους χώρους όποιοι κι αν είναι αυτοί. Ας μην γίνουμε σαν τα μεσημεριανάδικα που παίρνουν ζωή κατακρίνοντας και σχολιάζοντας τους άλλους συνεχώς!

Δεν υπάρχει "δικό μας" και "δικό τους" forum. Είναι μια καινούρια προσπάθεια που πρέπει να αγκαλιαστεί από όσους την επιθυμούν και να επικροτηθεί από όλους μας. Μακάρι να πάει καλά το amigaplanet! Για καλό των ανθρώπων που το πιστεύουν και το έκαναν γιατί εδώ δεν βρήκαν όσα ήθελαν καλό είναι να σκεφτούν τη θέση τους εδώ. Χαλάνε το χρόνο τους άσκοπα και χωρίς νόημα δημιουργώντας απλώς πρόβλημα και τίποτα παραπάνω! Σκεφτείτε το ψύχραιμα και θα καταλάβετε πως έχετε ένα δικό σας όραμα κάπου αλλού. Αφοσιωθείτε σε αυτό και αφήστε το amigahellas να τραβήξει το δικό του δρόμο. Απλά και συνετά!

Συζήτηση μπορεί να γίνει ανά πάσα ώρα και στιγμή στο irc. Οπως αντίστοιχα όποιος επιθυμεί είμαι ΠΑΝΤΑ στη διάθεση σου με pm. Αλλά ελάχιστα έχω λάβει! ΓΙα να δουμε από εδώ και πέρα!
" (χρήστης Prowler213)

"Έχοντας μια συνολική άποψη (αλλά και ειδική) επί των καταστάσεων που δημιουργήθηκαν τις τελευταίες 24 ώρες αλλά και των προηγούμενων threads, μπορώ να πω ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ότι έχει συμβεί είναι φυσιολογικό...με ιστορικά δεδομένα!

Η κοινότητα amiga στην Ελλάδα, πέρασε και περνάει την φυσική διαδικασία του Βαλκανισμού! Μπορείτε να βρείτε εδώ τον ορισμό του: http://en.wikipedia.org/wiki/Balkanization

Η διαδικασία είναι συνήθης για ομάδες με πολλά ετερόκλητα στοιχεία στο εσωτερικό τους και με πλήθος διαφορετικών απόψεων. Το γεγονός ότι μοιράζονται μια κοινή ιδέα-αγάπη-ενδιαφέρον κλπ δεν αποτρέπει φυσικά τη διαδικασία Βαλκανισμού. Η φυσική εξέλιξη της διαδικασίας αυτής είναι ο Ευρωπαισμός, η αντίστροφη διαδικασία .. από την κατακερμάτιση στην επανένωση ΄΄ομως κάτω από μια τρίτη ομπρέλλα-ένωση, με διατήρηση όμως των στενών τοπικών στοιχείων !

Άρα αν η κοινότητα περνά αυτή τη στιγμή τον Βαλκανισμό της, πρέπει να την αφήσουμε να τελειώση τη διαδικασία αυτή και έπειτα θα δούμε τι θα συμβεί...

Αυτα.
ελπίζω η ανάλυση αυτή να έδωσε σε όλους μια άλλη οπτική στα γεγονότα πέραν των προσωπικών αντιδικιών που εκφράζονται κατά καιρούς.

Ευχαριστώ για την υπομονή σας.
" (χρήστης npanag)

"Η όλη ιστορία μου θυμίζει το grm πριν απο κάνα χρόνο.Τα ίδια ακριβώς έγιναν απο κάποια δυσαρεστημένα μέλη και άνοιξε το silogomania.Χειμώνας είναι,θα περάσει" (moderator Pontium)

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

ZX Spectrum Next: το πληκτρολόγιο που δεν τελειώνει ποτέ!

Τον τελευταίο καιρό όλο καλά νέα έχουμε από τον Henrique Olifiers για την πορεία της κατασκευής του πληκτρολογίου του ZX Spectrum Next, αλλά πληκτρολόγιο ακούμε και πληκτρολόγιο δεν βλέπουμε τελικά! Σιγά-σιγά βέβαια όλο και μερικά πλήκτρα φτιάχνονται, αλλά με τον ρυθμό που πάμε θα χρονίσουμε. Κι αυτό είναι το αισιόδοξο σενάριο, καθώς το 2019 πλησιάζει πλέον επικίνδυνα!

Επειδή όμως στην πραγματικότητα όλη αυτή η αναμονή δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα (ίσα-ίσα, με "φτιάχνει") θα προτιμήσω φυσικά να καθυστερήσουμε μερικούς μήνες ακόμα να παραλάβουμε τα μηχανήματά μας και να είναι τέλεια, παρά να θυσιαστούν οι τελευταίες (απαραίτητες) αλλαγές και διορθώσεις στο βωμό της γρήγορης παράδοσης.

Σύμφωνα με τα όσα μας μετέφερε λοιπόν ο Henrique τα πρώτα πρωτότυπα πλήκτρα είναι έτοιμα και, δοκιμαζόμενα σε ένα σύγχρονο πληκτρολόγια έδωσαν σε άπαντες την εντύπωση πολύ καλύτερης αίσθησης από τα τυπικά, σύγχρονα πλήκτρα. Ναι, καλά διαβάσατε, αν σε ένα συνηθισμένο πληκτρολόγιο της εποχής μας αντικαταστήσουμε τα πλήκτρα με αυτά των οποίων ο σχεδιασμός προέρχεται από τον αείμνηστο Rick Dickinson και το μακρινό 1984, η αίσθηση είναι καλύτερη! Σας αφήνω λιγάκι να το χωνέψετε...



Στα του case τώρα, αποφασίστηκε κάποια σημεία να είναι παχύτερα (εσωτερικά, πάντα) έτσι ώστε το όλο σύνολο να είναι πιο ανθεκτικό και να είναι και βέλτιστη η ροή του πλαστικού στην μήτρα. Για να το λένε οι ειδικοί ποιοι είμαστε εμείς να διαφωνήσουμε;'


Τέλος, στην έκθεση Blackpool Play Expo εμφανίστηκε υπερήφανος (όπως μπορείτε να δείτε από τις φωτογραφίες που ακολουθούν) ο Jim Bagley με τα νέα του, boxed, παιχνίδια καθώς και μία συσκευασία του Next η οποία, αναμενόμενα, έκλεψε την παράσταση. Άντε, και στα δικά μας!


 

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

The ZX Spectrum Show επεισόδιο 78

Καθόμαστε εμείς η παρέα που συνεργάζεται για να κυκλοφορεί το Retro Planet τακτικά κάθε 3 μήνες και καμαρώνουμε σαν τα κοκόρια - και μπράβο μας, εδώ που τα λέμε, δεν είναι και μικρό πράγμα. Τότε όμως τι θα πρέπει να κάνει ο Paul Jenkinson; Ελάτε τώρα, ξέρετε για ποιον σας μιλάω: για τον κύριο αυτό που ανά μήνα φτιάχνει και κυκλοφορεί καινούριο επεισόδιο του The Spectrum Show (μαζί και με το αντίστοιχο τεύχος του περιοδικού του!), που ανά 3-6 μήνες κυκλοφορεί νέα παιχνίδια και που κάθε τόσο και λιγάκι φτιάχνει και μια σειρά videos με μαθήματα για δημιουργία παιχνιδιών! Είμαι σίγουρος ότι υπάρχει και κάτι ακόμα που μου διαφεύγει, αλλά την πήρατε την ιδέα...

Ο αγαπητός Paul λοιπόν ανέβασε στο Youtube πριν από δύο ημέρες το νέο επεισόδιο του The Spectrum Show, το 78ο και πλέον είναι κάτι παραπάνω από αναμενόμενο και ορατό το ενδεχόμενο να τα... εκατοστήσει. Μακάρι, λέω εγώ γιατί ο άνθρωπος είναι δημιουργικότατος και όποιο κι αν είναι το αντικείμενο με το οποίο καταπιάνεται τα καταφέρνει πάντα εξαιρετικά.

Στο νέο επεισόδιο του The Spectrum Show μπορείτε να μάθετε τα "νέα" και το Top-5 από τον Μάρτιο του 1989, να δείτε παρουσιάσεις των Doomsday Castle, Thrust, Mighty Final Fight και Phasorchase καθώς και δοκιμή του Genius Mouse - όλα για ZX Spectrum, φυσικά. Θα μπορέσετε επίσης να απολαύσετε κάποια νέα demos καθώς και μια κουβεντούλα του Paul με τον Geoff για τα πιο... εθιστικά παιχνίδια. Την πήρατε την ιδέα λοιπόν, το βίντεο ακολουθεί παρακάτω. Και κάντε κι ένα subscribe στον άνθρωπο, μην περιμένετε να σας ενημερώνω εγώ κάθε φορά!


Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018

Playstation classic: ανακοινώθηκε το lineup των παιχνιδιών

Πριν από ένα μήνα και μερικές μέρες ο gaming κόσμος πληροφορήθηκε ότι η Sony είχε στα σκαριά το Playstation Classic, μια μίνι έκδοση του original Playstation και το οποίο θα βρεθεί στα ράφια των καταστημάτων την τρίτη ημέρα του Δεκέμβρη. Είχα αναφερθεί κι εγώ φυσικά, σε αυτήν εδώ την ανάρτηση με τον απαραίτητο σκεπτικισμό και τις αναμενόμενες επιφυλάξεις που έχω κάθε φορά που αντιμετωπίζω νέο προϊόν που φέρει τον τίτλο "Playstation"...

Το Playstation Classic θα πουλιέται μαζί με 20 (ενσωματωμένους) κλασικούς τίτλους, ενώ ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό εάν - και με ποιον τρόπο - θα μπορεί κάποιος να τρέξει κάποιο παιχνίδι πέραν των όσων προσφέρονται στο πακέτο (hint: τα original games που φυλάξατε 20 και βάλε χρόνια τώρα δεν θα σας χρησιμεύσουν, καθώς το Playstation Classic δεν διαθέτει CD-ROM drive).
Μόλις χθες ανακοινώθηκαν από την Sony οι 20 τίτλοι των παιχνιδιών που θα περιλαμβάνει το Playstation Classic. Αυτοί είναι οι παρακάτω:


Συγκινηθήκατε; Όχι; Ούτε κι εγώ, για να είμαι ειλικρινής. Ούτε Gran Turismo, ούτε Silent Hill, ούτε Medal of Honor, ούτε, ούτε, ούτε... Φυσικά, καθώς η gaming library του original Playstation περιλαμβάνει, ούτε λίγο ούτε πολύ 2595 τίτλους (!), είναι σίγουρο ότι 2575 παιχνίδια θα έμεναν "στην απέξω". Και, επειδή, όπως και στο ποδόσφαιρο, καλύτερος παίκτης είναι αυτός που δεν έπαιξε, οι γκρίνιες ήταν έτσι κι αλλιώς αναμενόμενες. Το θέμα είναι ότι αν έχεις να επιλέξεις μονάχα 20 παιχνίδια από μια λίστα 2595 τίτλων τότε - προσωπική άποψη - οφείλεις να κάνεις προσεκτικότερη επιλογή...











Δεν γνωρίζουμε φυσικά ακόμα όπως προανέφερα αν θα μπορούμε να παίξουμε άλλα παιχνίδια πέραν των 20 που παρέθεσα παραπάνω. Αν δίνεται αυτή η δυνατότητα τότε ασφαλώς το "κακό" είναι μικρότερο. Αν όχι, θα πρέπει να ζήσουμε και να πεθάνουμε με το... Mr. Driller!

Έτσι όπως το βλέπω, η 3η Δεκεμβρίου θα είναι μια καλή ημέρα για να κατεβάσουμε το παλιό και αγαπημένο μας original Playstation από το πατάρι, να το συνδέσουμε στην τηλεόρασή μας και να θυμηθούμε μερικές από τις κορυφαίες gaming στιγμές στην ιστορία. Και ξέρουμε όλοι ποιες είναι αυτές. Κι αφήστε τα θύματα της μόδας να ξοδέψουν τα ζεστά τους κατοστάρικα (99,99€ η προτεινόμενη λιανική τιμή) στο Classic για να απολαύσουν το Intelligent Qube σε 1080p. Με... ατέλειωτο upscaling φυσικά, μη φτιαχνόσαστε!

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2018

Ένας χρόνος χωρίς το Amigaplanet: σε ευχαριστώ, Amigahellas! (μέρος 5ο)

Είχαμε αφήσει την ιστορία μας στον Σεπτέμβρη του 2008, τον καιρό δηλαδή που ξεκίνησε η παράλληλη πορεία του Amigaplanet με το Amigahellas. Όπως είχα γράψει, η δυναμική του τελευταίου ήταν τεράστια, το ίδιο και η αγάπη των μελών της κοινότητας για αυτό. Παρόλα αυτά, ήδη από τα τέλη του 2008 με αρχές του 2009 άρχισε να αχνοφαίνεται μια σταδιακή μετακίνηση πληθυσμού από το hellas προς το planet, ενώ δεν θα πρέπει να παραλείψουμε να αναφέρουμε ότι κάποιοι, αηδιασμένοι από τα όσα είχαν συμβεί, αποφάσισαν να ρίξουν μαύρη πέτρα πίσω τους και να φύγουν μακριά από τις τοξικές Αμιγκο-κόντρες.


Παρόλα τα όσα είχαν συμβεί κατά τη διάρκεια της χρονιάς (δείτε εδώ, εδώ, εδώ και εδώ) η κοινότητα του Amigahellas συνέχιζε να είναι ενεργή και να παράγει έργο: πέρα από την (και πάλι επιτυχημένη) συμμετοχή στην DTE 2008, δεν θα πρέπει να παραλείψουμε να αναφέρουμε το Amigathering στη Ρόδο αλλά και το Amigahellas The Magazine, μία αξιόλογη και πρωτοπόρα προσπάθεια για αμιγώς Αμιγκικό περιοδικό που κυκλοφόρησε σε .PDF αλλά και σε έντυπη μορφή. Κι εκεί που ο κάθε λογικός άνθρωπος θα πίστευε ότι τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο τους μετά την διάσπαση (παρόλο που οι "στασιαστές" συνέχιζαν να συμμετέχουν και στο ΑΗ, τουλάχιστον τον πρώτο καιρό) και το Amigahellas θα βαστούσε την επιτυχημένη ρότα του για πολύ ακόμα καιρό, φτάνουμε στον Δεκέμβριο του 2018 όπου πολλοί από τους πρωταγωνιστές του... σίριαλ για το οποίο σας γράφω τόσο καιρό άρχισαν να κάνουν εντελώς του κεφαλιού τους αντί να αφήσουν τα πράγματα να ηρεμήσουν. Και επειδή κατηγορήθηκα (κακώς, θεωρώ) ότι δεν αναφέρω τα δικά μου στραβά σε αυτή την ιστορία και σ' αυτή τη σειρά των αναρτήσεων, ας ξεκινήσουμε από εμένα τον ίδιο. Ο οποίος, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την κατάσταση που επικρατεί στο ΑΗ στα τέλη του 2008 αποφασίζω να φτιάξω νέο account με καινούριο nickname αλλά να συνεχίζω να συμμετέχω κανονικά και όλοι να γνωρίζουν ποιος είμαι! Τι, μπερδευτήκατε; Δεν με πιστεύετε; Δείτε πρώτα εδώ. Κι αν βαριέστε, διαβάστε παρακάτω:

"Διάβασα στο disclaimer του site το ακόλουθο:
"Η διεύθυνση IP καταγράφεται και η δημιουργία από τον ίδιο χρήστη πολλαπλών username δεν επιτρέπεται. Τυχόν παραβάτες του κανόνα θα διαγράφονται από το αρχείο μελών και θα τους απαγορεύεται η είσοδος στο amigahellas.gr (ban)."
Παρόλα αυτά, θέλω για δικούς μου λόγους (τους οποίους θα δημοσιοποιήσω) να χρησιμοποιώ έναν καινούριο χρήστη ΧΩΡΙΣ να σβηστεί ο παλιός (τον οποίο όμως και δεν θα χρησιμοποιώ, απλά θέλω περιοδικά να τσεκάρω τα PMs) και κυρίως θέλω να μην σβηστούν τα posts και οι φωτογραφίες που έχω ποστάρει με τον παλιό χρήστη. Τον νέο χρήστη τον έχω ήδη δημιουργήσει, δυστυχώς πριν να διαβάσω το disclaimer!
Θέλω να ρωτήσω, υπάρχει πρόβλημα με την όλη ιστορία; Με δεδομένο ότι η ταυτότητά μου θα είναι γνωστή και ότι δεν θα χρησιμοποιώ (επί της ουσίας) τον παλιό χρήστη είναι ΟΚ;
" (χρήστης Dony)

Ακολούθησαν κάποια PMs τα οποία ούτε έχω πλέον στην κατοχή μου αλλά ούτε και θυμάμαι το περιεχόμενό τους. Μία μέρα μετά, ανοίγω νέο topic με τίτλο "666 - The number of the beast" (πιασάρικο, δεν μπορείτε να πείτε) στο οποίο υπερήφανος ανακοινώνω το τέλος του χρήστη dony με το 666ο post μου (!) και ζητώ από τους admins να τον κλειδώσουν (κάτι που συνέβη: από τότε δεν ξαναμπήκα ποτέ ως dony στο Amigahellas αλλά και η διαχειριστική ομάδα στη συνέχεια μου διέγραψε 2 posts ρίχνοντάς με στα 664 - από ...Iron Maiden έγινα Amstrad CPC!). Μπορεί στο μυαλό μου να είχα κάτι που τότε, εμένα μου ακουγόταν λογικό, αλλά πολύ αμφιβάλλω αν με τις ενέργειες και το νέο thread οι πράξεις μου έγιναν κατανοητές στους υπόλοιπους...

"Σύντροφοι Αμιγκάδες, αυτό είναι το τελευταίο post από μένα με το nickname "dony". Είναι το 666ο, που θεωρώ ότι είναι και πολύ πιασάρικος αριθμός posts για να σταματήσει κανείς! Από εδώ και πέρα, θα συμμετέχω στο amigahellas με το nickname "clemenza" (ιταλοαμερικάνος χοντρός δολοφόνος από τον 1ο Νονό!), το ίδιο που χρησιμοποιώ άλλωστε και στο amiga.org. Οι λόγοι που σταματάω να χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο nickname είναι οι εξής:
1) Σε κάποιους σημαίνει κάτι σαν αριθμός το 666. Επειδή τους θεωρώ γραφικούς φανατικούς, το χρησιμοποιώ για να τους ...τσιγκλίσω!
2) Θυμίζει σε όλους μας το εξαιρετικό τραγούδι των Iron Maiden "The Number Of The Beast", εξ' ου και ο τίτλος του topic.
3) Ο χρήστης με το nickname "dony" εκτός από μεγάλος λάτρης της πλατφόρμας της Amiga και γενικότερα των retro αλλά και των σύγχρονων μηχανημάτων, ήταν φτιαγμένος κατ' εικόνα και ομοίωση του εαυτού μου. Τι σημαίνει αυτό; Ότι όταν κάτι με ενοχλεί το λέω. Ότι όταν κάποιος εκφράζει θέσεις και απόψεις που αντιτίθενται στις δικές μου κατά 180 μοίρες δεν υπάρχει περίπτωση να μην του την πω. Κι ας είναι το θέμα της διαφωνίας εντελώς άσχετο με την Amiga. Επειδή λοιπόν τα γεγονότα του τελευταίου μισού χρόνου και κυρίως των τελευταίων ημερών με έπεισαν ότι το Amigahellas δεν επιθυμεί τέτοιου τύπου μέλη στους κόλπους του, κι επειδή κι εγώ αγαπάω το Amigahellas και δεν θέλω να πάψω να συμμετέχω σε αυτό, αποφάσισα πλέον να συμμετέχω με διαφορετικό nickname ως ενεργός Amiga user και με όλη την καλή διαθέση να συνεχίσω να συμμετέχω στα κοινά και να προσφέρω τη βοήθειά μου σε άλλους χρήστες εφ' όσον γνωρίζω και μπορώ. Δεν πρόκειται πλέον να εκφράσω καμία γνώμη σε θέματα άσχετα με την Amiga, ούτε και να λάβω μέρος σε συζητήσεις άσχετες με την Amiga. Τον χρήστη "dony" που έχει άποψη και απαιτεί αυτή η άποψή του να ακούγεται, θα τον μεταφέρω αλλού.
Σας ευχαριστώ όλους, όπως θα έλεγαν κι οι Bon Jovi: "It's been a long and bumpy ride"!
Dony
ΥΓ: Αν κάποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου μέσω PM, παρακαλώ να το στείλει στον "clemenza". Εγώ κατόπιν συνεννόησης με τους webmasters δεν πρόκειται να ξαναχρησιμοποιήσω το λογαριασμό "dony".
ΥΓ2 (προς τους webmasters): Παρακαλώ να αλλαχτεί ο κωδικός πρόσβασης του λογαριασμού "dony" σε κάτι που να μην γνωρίζω εγώ. Επίσης παρακαλώ να ΜΗΝ διαγραφεί το account και όλα τα posts που έχω κάνει και οι φωτογραφίες που έχω ανεβάσει.
" (χρήστης Dony)

Φυσικά, οι αντιδράσεις ήταν αυτές που μου άξιζαν:

"Γεια χαρά dony. Καλώς ήλθες clemenza. Have a nice stay." (moderator Walkero)

"Dony εχουμε επικοινωνησει στο παρελθον μεσω retromaniax και εκτιμω οτι εχεις να πεις και να δειξεις πραγματα σχετικα με την amiga, χρησιμα για πολλους εδω μεσα. Ωστοσο επιτρεψε μου να σου πω οτι το να παγωνεις το account σου και ουσιαστικα να επανασυστηνεσαι με αλλο θα μπορουσε συμβολικα να ειναι μια μορφη διαμαρτυριας αλλα κατα τ'αλλα μου φαινεται λιγο παιδαριωδες. Δηλαδη τι να κανουμε τωρα, να παιζουμε και οι υπολοιποι θεατρο οτι δεν εισαι αυτος που εισαι? ΟΚ. Απλα θεωρω οτι τετοιες κινησεις ζημιωνουν τελικα το amigahellas που εσυ ο ιδιος δηλωνεις οτι θες να συνεχισεις να παρακολουθεις, παρα το βελτιωνουν. Ειναι λιγο σαν ανοστο θεατρακι απ'ολους μας αλλα αν εσενα σε καλυπτει τοτε ΠΑΣΟ. Just my 2 cents! :-) :-)

Εγω λεω απο εδω και περα να ανοιξω ενα portarinos 2, ακομη ενα portarinos i epistrofi κι ενα portarinos ksanaxtupa account ετσι για ποικιλια. Λετε να ανταλλασσω και pm με τον εαυτο μου? :-D :-D
" (χρήστης portarinos)

"@portarinos

ααα...έδωσες μερικές καταπληκτικές ιδέες!! να στέλνεις Pm στον ευατό σου στον άλλο λογαριασμό...σούπερ!!

να μη σου πώ ότι θα φτιάξω 2 accounts κι εγώ και θα πουλάω αμίγκες από το έναν account στον άλλο :-D

τζίρος να γίνεται!! :roflmao:
" (χρήστης npanag)



Κι αν νομίζετε ότι εγώ ήμουν ο μοναδικός εκφραστής της... (έστω και light) παράνοιας εκείνο τον καιρό, 3 εβδομάδες μετά επιστρέφει o Phantom, ένας από τους ανθρώπους που με τις πράξεις του λίγο ή πολύ οδήγησε τα πράγματα στο απροχώρητο όλο το προηγούμενο διάστημα, για να πει πώς θα ήθελε να ήταν το Amigahellas. Διαβάστε...

"Θέλω το AmigaHellas...
 Επειδή το θέμα έχει προχωρήσει αρκετά και επειδή έχει πάλι ξεφύγει από τα λογικά πλαίσια, επιθυμώ τα παρακάτω:
 1. Να γίνει το AmigaHellas όπως ήταν παλιά. Δηλαδή, να βλέπω πάντα κάτι σχετικό με Amiga, και όχι άσχετες δημοσιεύσεις.
 2. Να εφαρμοστούν επιτέλους οι κανόνες που είχαν αναρτηθεί κάποια μέρα του Αυγούστου.
 3. Οι αγγελίες να έχουν σχέση με Amiga και όχι με GameBoy και παιχνίδια PS3, άσχετα πράγματα δηλαδή με το αντικείμενο του site. Και καλύτερα είναι να ελέγχονται πρωτού εμφανίζονται.
 4. Να οριστούν καινούργιοι webmasters και moderators (αν αυτοί που είναι τώρα πιστεύουν ότι μπορούν, να μείνουν) που πραγματικά μπορούν να βοηθήσουν στην βελτίωση και την βοήθεια του site, και όχι απλά να κοιτάνε χωρίς να κάνουν τίποτα.
 5. Να οριστούν διάφοροι moderators από επαρχία, αυτοί δηλαδή που δεν μπορούν να προσφέρουν δραστικά σε κάποια θέματα, είτε λόγω απόστασης, είτε λόγω διαφόρων άλλων συνθηκών.
 6. Να προστατεύονται τα διάφορα μέλη, από τυχόν περαστικούς, γιατί πολλοί κυκλοφορούν εδώ μέσα που απλά δημιουργούν χάος ποστάροντας άσχετες αγγελίες και άσχετα posts στο AmigaHellas, όπως επίσης και να προσπαθούν να χλευάσουν μερικούς.
 7. Όποιος δεν συμμορφώνεται, να ειδοποιείται, και στη συνέχεια χωρίς δεύτερη κουβέντα, να γίνεται ban ή ακόμα και να διαγράφεται επ' αόριστον.
 8. Να δημιουργούν καινούργια sections. Περιμένω προτάσεις.
 9. Να φτιαχτεί το site, ώστε να είναι συμβατό με iBrowse κτλ. (το παρόν δεν είναι 100%).
 10. Ό,τι άσχετο thread και post δημιουργήται (κατά γνώση webmaster) να κλειδώνεται και όχι να διαγράφεται.
 Αυτά. Τα έγραψα επί τροχάδην, αλλά σίγουρα θα μου έρθουν κι άλλα στο μέλλον.
 Αλήθεια. Μπορεί να γίνει το AmigaHellas όπως ήταν πρίν και όπως το αγαπήσαμε; Μπορούμε να είμαστε όλοι αγαπημένοι;
" (χρήστης Phantom)

Οι αντιδράσεις; Ποικίλες. Δώστε βάση:

"Στο χέρι όλων είναι!
ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΜΟΝΟΙΑΣ και ξερό ψωμί!
Μήπως μίλησε μέσα σας το πνεύμα των Χριστουγέννων;
Ελα να μας χαρώ όλους! Προτείνετε όλοι και να ξεκινήσουμε επιτέλους μια εποικοδομητική συζήτηση χωρίς άκυρα σχόλια! Είναι σοβαρό το ζήτημα; Είναι! Ας είμαστε αντάξιοι του και να αναλάβει ο καθένας αυτό που πιστεύει πως μπορεί να προσφέρει για να (ξανα)γίνει αυτός ο χώρος υγιής και χαρούμενος!
To κείμενο των "κανόνων" θα το ολοκληρώσω για να το συζητήσουμε και αυτό πέραν των άλλων!
Χαρείτε όλοι το amigahellas και γίνετε συνδιαμορφωτές του!
" (χρήστης Prowler213)

"Αντώνη σε ξερω απο εδω μέσα χρόνια τωρα και σε εκτιμώ και σε σέβομαι ώς αναπόσπαστο κομμάτι της κοινότιτας κι ας κάνεις χοντράδες ώρες ώρες - στη λέω μεν φιλικά δε
Έιναι πάρα πολυ ωραία αυτά που λές αλλα δε βλέπω να λες τι μπορείς να κάνεις εσυ
Προσφέρσου να κάνεις κατι για το site και αν πηστευεις οτι εχεις δίκαιο και στο αρνηθουν τοτε άρχισε να τα χώνεις
" (χρήστης Α1200)

"έχω χάσει επισόδεια απο το τι έχει συμβεί ωστόσο θα ήθελα ένα amigahellas με ομόνοια (δεν αναφέρομαι στην προσφιλής μου πλατεία) και χωρίς (όσο είναι δυνατόν) προβλήματα.

Και ναι χωρίς αγγελίες για άσχετα πράγματα και φυσικά χωρίς διαγραφή posts. Μπορούμε να κάνουμε απίστευτα όμορφα πράγματα αρκεί να υπάρχει σύμπνοια και κατανόηση από όλους μας.
" (χρήστης 32bitos)

"Το πνεύμα των Χριστουγέννων μας επιρέασε όλους.
Γράφεις με ελληνικά!! 8-) 8-)

Θα γίνουν όλα,και το νέο amigathering είναι στα σκαριά.Στο χέρι μας είναι να ξαναγίνουν όλα όπως ήταν.Και τα δύο forum,δεν είπαμε να κλείσει το amigaplanet,έλεος!

Ίσως και γω το παράκανα χθες με τον Χρήστο.Για αρχή αλλάζω την υπογραφή με τα λεγόμενα του.Ελπίζω να κάνει το ίδιο
" (moderator Pontium)

"Αν μου επιτρέπετε να απντήσω στις προτάσεις;
1. Να γίνει το AmigaHellas όπως ήταν παλιά. Δηλαδή, να βλέπω πάντα κάτι σχετικό με Amiga, και όχι άσχετες δημοσιεύσεις.
Πάντα το site ήταν σχετικό με Amiga, αλλά δεν αποκλείστηκαν και άλλα μηχανήματα. Δηλαδή τα Commodore, Amstrad, Spectrum, Atari δεν πρέπει να υπάρχουν; Τώρα, στο forum και στα Νέα δεν βάζουμε θέματα για PCs και Παιχνιδομηχανές, εκτός και αν αναφερόμαστε σε emulators. Τώρα αν κάποιος βάζει σε αγγελίες τέτοια μηχανήματα, είναι δικό σας το θέμα αν θέλετε να τις δείτε ή όχι. Για αυτό και οι αγγελίες είναι εκεί κάτω. Διότι το Amigahellas δεν είναι site αγγελιών ή δημοπρασιών. Ξέρω πάντος αρκετούς που αγόρασαν PCs από άλλους χρήστες για να στήσουν ένα Amithlon. Αν βέβαια κάποιος το παρακάνει, φυσικά και θα έχει τις ανάλογες συστάσεις.
2. Να εφαρμοστούν επιτέλους οι κανόνες που είχαν αναρτηθεί κάποια μέρα του Αυγούστου.
Οι κανόνες εφαρμόζονται για όλους. Ακόμα και για τους administrators.
3. Οι αγγελίες να έχουν σχέση με Amiga και όχι με GameBoy και παιχνίδια PS3, άσχετα πράγματα δηλαδή με το αντικείμενο του site. Και καλύτερα είναι να ελέγχονται πρωτού εμφανίζονται.
Κοίτα την απάντησή μου στο 1.
4. Να οριστούν καινούργιοι webmasters και moderators (αν αυτοί που είναι τώρα πιστεύουν ότι μπορούν, να μείνουν) που πραγματικά μπορούν να βοηθήσουν στην βελτίωση και την βοήθεια του site, και όχι απλά να κοιτάνε χωρίς να κάνουν τίποτα.
Αν θέλεις να προτίνεις κάποιους για να αναλάβουν συγκεκριμένες θέσεις μπορείς να το κάνεις. Ακόμα και στην θέση μου αν θέλει κάποιος να μπει μπορεί να το κάνει. Να σου θυμήσω όμως ότι δεν είμαστε σχολική τάξη για να ψηφίζουμε 15μελές. Αλλά αν πιστεύετε ότι και αυτό θα ήταν καλό να γίνει, καταθέστε μια ολοκληρωμένη πρόταση.
5. Να οριστούν διάφοροι moderators από επαρχία, αυτοί δηλαδή που δεν μπορούν να προσφέρουν δραστικά σε κάποια θέματα, είτε λόγω απόστασης, είτε λόγω διαφόρων άλλων συνθηκών.
Όποιος θέλει να δημιουργήσει κάτι και είναι μακριά μπορεί να το κάνει, κι ας μην είναι moderator. Φτιάξτε ένα podcast. Προτείνετε πράγματα, όπως για το περιοδικό, την παρουσία μας στην DTE, για αφίσες μέσα από το site και πολλά άλλα, που απλά χρειάζεται ενασχόληση και ενδιαφέρον για να γίνουν.
6. Να προστατεύονται τα διάφορα μέλη, από τυχόν περαστικούς, γιατί πολλοί κυκλοφορούν εδώ μέσα που απλά δημιουργούν χάος ποστάροντας άσχετες αγγελίες και άσχετα posts στο AmigaHellas, όπως επίσης και να προσπαθούν να χλευάσουν μερικούς.
Αυτοί οι άσχετοι όπως είπες είναι περαστικοί. Δεν θυμάμαι όμως κάποιον να βρίζει τα μέλη του site ή τους webmasters ή το ίδιο το site. Αν το κάνουν νομίζω πως γρήγορα αποκόπτονται από όλους μας, κι όχι μόνο από τους webmasters.
7. Όποιος δεν συμμορφώνεται, να ειδοποιείται, και στη συνέχεια χωρίς δεύτερη κουβέντα, να γίνεται ban ή ακόμα και να διαγράφεται επ' αόριστον.
Κι αυτό γίνεται. Μην ξεχνάς ότι οι 2 που έγιναν ban, και μέσα σε αυτούς κι εσύ, προειδοποιήθηκαν πολλές φορές στο παρελθόν, κι ακόμα και πριν να γίνουν ban. Αλλά δεν άκουσαν. Δεν φταίω εγώ αν το email που έχεις δηλωμένο στον λογαριασμό σου εδώ είτε δεν υπάρχει είτε δεν δέχεται emails. Εμείς σου στείλαμε email, και μας γύρισαν πίσω. Και φυσικά σου στήλαμε και PMs.
Ακόμα και αυτοί στους οποίους αυξήθηκε το ban επίσης προειδοποιήθηκαν ότι το να δημιουργούν πολλαπλούς χρήστες θα επέφερε διαγραφή των νέων χρηστών και αύξηση του ban τους. Όχι μόνο δεν σταμάτησαν, αλλά συνέχισαν να φτιάχνουν νέους χρήστες.
8. Να δημιουργούν καινούργια sections. Περιμένω προτάσεις.
Όταν λες sections τι εννοείς. Και δεν κατάλαβες. Προτάσεις πρέπει να δώσεις εσύ κι όχι οι άλλοι. Διότι εσύ το αναφέρεις.
9. Να φτιαχτεί το site, ώστε να είναι συμβατό με iBrowse κτλ. (το παρόν δεν είναι 100%).
Το να κάνεις ένα site συμβατό με browsers που δεν χρησιμοποιούν CSS είναι αρκετά χρονοβόρο. Δυστυχώς με τα updates ό,τι είχαμε κάνει νωρίτερα σε αυτόν τον τομέα αναγκαστικά χάθηκε. Αλλά προτιμήσαμε να έχουμε καλύτερο και πιο ασφαλές site. Άλλωστε δουλεύουμε και νέο εικαστικό, οπότε θα γίνει σε αυτό ό,τι είναι να γίνει. Επίσης έχουν μείνει κι άλλες ανανεώσεις στο site όπως τα Νέα.
10. Ό,τι άσχετο thread και post δημιουργήται (κατά γνώση webmaster) να κλειδώνεται και όχι να διαγράφεται.
Αυτό είναι κάτι το οποίο δεν το κάναμε μέχρι τώρα διότι δεν χρειάστηκε. Το έχουμε συζητήσει, και μετά από πρόταση μέλους, και πιστεύουμε πως ένα κανάλι στο forum με κλειδωμένα θέματα ίσως να είναι αναγκαίο. Και σύντομα θα γίνει κάτι τέτοιο, μόνο και μόνο διότι κάποιοι ξεχνάνε εύκολα.
Αλήθεια. Μπορεί να γίνει το AmigaHellas όπως ήταν πρίν και όπως το αγαπήσαμε; Μπορούμε να είμαστε όλοι αγαπημένοι;
Μην ξεχνάς πως αυτό που ήταν και αγάπησες το δημιούργησαν κάποιοι που ακόμα τρέχουν για αυτό και ασχολούνται με αυτό.
Πιστεύω πως απάντησα σε όλα τα παραπάνω ξεκάθαρα και χωρίς διγλωσσία. Ελπίζω να έγινα κατανοητός. Ελπίζω να σκεφτούμε όλοι πρώτα τι κάνουμε εμείς για την κοινότητα, κι όχι τι κάνουν οι administrators. Η κριτική είναι εύκολη, αλλά η ουσία που είναι;
" (moderator Walkero)

Πλέον, ξεκινούν τα posts-σεντόνια. Αν την παλεύετε, βάλτε μια μπυρίτσα, ανάψτε τσιγαράκι, βάλτε τα πόδια πάνω στο τραπεζάκι και πάμε!

"Πάντα το site ήταν σχετικό με Amiga, αλλά δεν αποκλείστηκαν και άλλα μηχανήματα. Δηλαδή τα Commodore, Amstrad, Spectrum, Atari δεν πρέπει να υπάρχουν; Τώρα, στο forum και στα Νέα δεν βάζουμε θέματα για PCs και Παιχνιδομηχανές, εκτός και αν αναφερόμαστε σε emulators. Τώρα αν κάποιος βάζει σε αγγελίες τέτοια μηχανήματα, είναι δικό σας το θέμα αν θέλετε να τις δείτε ή όχι. Για αυτό και οι αγγελίες είναι εκεί κάτω. Διότι το Amigahellas δεν είναι site αγγελιών ή δημοπρασιών. Ξέρω πάντος αρκετούς που αγόρασαν PCs από άλλους χρήστες για να στήσουν ένα Amithlon. Αν βέβαια κάποιος το παρακάνει, φυσικά και θα έχει τις ανάλογες συστάσεις.
Το πάντα ήταν σχετικό με Amiga, έχει καταντήσει όντως σχετικό. Amstrad, Spectrum κτλ, δεν υπάρχει ήδη άλλο site που ασχολήται με αυτά; Έχεις δεί αγγελίες σε ξένα Amiga sites; Δε νομίζω να γίνεται το χάλι που γίνεται εδώ. Και δεν έχει σχέση αν το site είναι site αγγελιών ή όχι. Όσο για τις συστάσεις δεν είδα να αλλάζει τίποτα.
Οι κανόνες εφαρμόζονται για όλους. Ακόμα και για τους administrators.
Και πάλι δεν είδα να γίνεται τίποτα. Και ας πούμε την περίπτωση του dir_marillion, που δεν είναι άλλος από τον sylvester. Αυτό το ξέρουμε πολύ καιρό τώρα.
Αν θέλεις να προτίνεις κάποιους για να αναλάβουν συγκεκριμένες θέσεις μπορείς να το κάνεις. Ακόμα και στην θέση μου αν θέλει κάποιος να μπει μπορεί να το κάνει. Να σου θυμήσω όμως ότι δεν είμαστε σχολική τάξη για να ψηφίζουμε 15μελές. Αλλά αν πιστεύετε ότι και αυτό θα ήταν καλό να γίνει, καταθέστε μια ολοκληρωμένη πρόταση.
Δεν είναι το τι θέλω να προτείνω, αυτό πιστεύω μπορείτε να το κάνετε εσείς. Δε θέλω να γίνω webmasters, θέλω όποιος να είναι όμως να πληρεί τις προϋποθέσεις για κάτι τέτοιο.
Όποιος θέλει να δημιουργήσει κάτι και είναι μακριά μπορεί να το κάνει, κι ας μην είναι moderator. Φτιάξτε ένα podcast. Προτείνετε πράγματα, όπως για το περιοδικό, την παρουσία μας στην DTE, για αφίσες μέσα από το site και πολλά άλλα, που απλά χρειάζεται ενασχόληση και ενδιαφέρον για να γίνουν.
Είχα προτίνει για κάποιο donation, ώστε να μαζευτούν λεφτά για δημιουργία αντικειμένων με logo το AmigaHellas, όπως κούπες, τασάκια, μπλουζάκια κτλ. Δεν είδα να γίνεται τίποτα.
Αυτοί οι άσχετοι όπως είπες είναι περαστικοί. Δεν θυμάμαι όμως κάποιον να βρίζει τα μέλη του site ή τους webmasters ή το ίδιο το site. Αν το κάνουν νομίζω πως γρήγορα αποκόπτονται από όλους μας, κι όχι μόνο από τους webmasters.
Το ίδιο θα μπορούσα να πώ και για μερικούς webmasters όμως.
Κι αυτό γίνεται. Μην ξεχνάς ότι οι 2 που έγιναν ban, και μέσα σε αυτούς κι εσύ, προειδοποιήθηκαν πολλές φορές στο παρελθόν, κι ακόμα και πριν να γίνουν ban. Αλλά δεν άκουσαν. Δεν φταίω εγώ αν το email που έχεις δηλωμένο στον λογαριασμό σου εδώ είτε δεν υπάρχει είτε δεν δέχεται emails. Εμείς σου στείλαμε email, και μας γύρισαν πίσω. Και φυσικά σου στήλαμε και PMs. Ακόμα και αυτοί στους οποίους αυξήθηκε το ban επίσης προειδοποιήθηκαν ότι το να δημιουργούν πολλαπλούς χρήστες θα επέφερε διαγραφή των νέων χρηστών και αύξηση του ban τους. Όχι μόνο δεν σταμάτησαν, αλλά συνέχισαν να φτιάχνουν νέους χρήστες.
Ναι, αλλά τελικά ποτέ δεν μάθαμε τον λόγο. Στα ξένα sites τουλάχιστον σου λένε και το γιατί. Το email μου και βέβαια ισχύει, και ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. Πολλαπλοί χρήστες; Ο sylvester δεν είναι; Δεν είδα να γίνεται τίποτα όμως.
Και πάλι γιατί έγινε το ban και διαγράφτηκε όλοκληρο το thread (γιατί δεν κλειδώθηκε, όπως γίνεται κανονικά. Για να μην το δούν και οι υπόλοιποι χρήστες και πονηρευτούν, επειδή εξέφρασα τα παράπονά μου;
Το να κάνεις ένα site συμβατό με browsers που δεν χρησιμοποιούν CSS είναι αρκετά χρονοβόρο. Δυστυχώς με τα updates ό,τι είχαμε κάνει νωρίτερα σε αυτόν τον τομέα αναγκαστικά χάθηκε. Αλλά προτιμήσαμε να έχουμε καλύτερο και πιο ασφαλές site. Άλλωστε δουλεύουμε και νέο εικαστικό, οπότε θα γίνει σε αυτό ό,τι είναι να γίνει. Επίσης έχουν μείνει κι άλλες ανανεώσεις στο site όπως τα Νέα.
Και γιατί να μην είναι συμβατό; Πώς είναι τα υπόλοιπα ξένα sites για Amiga; Υποτίθεται ότι είμαστε site που ασχολήται για Amiga, οπότε τι λογικό λοιπόν να μπαίνει κανείς από Amiga και όχι από κάποιο άλλο μηχάνημα.
Οπότε λοιπόν, έρχεται το ερώτημα.
Μπορείς κύριε να άλλαξεις το site; Μπορεί να γίνει καλύτερο; Έχεις διάθεση και χρόνο;
Επίσης το κυριότερο πιστεύω. Τελικά το AmigaHellas είναι για Amiga ή γενικού ενδιαφέροντως. Γιατί αν είναι να έχει γίνει γενικού ενδιαφέροντως τότε μάλλον οι προτάσεις μου πάνε στο αέρα.
" (χρήστης Phantom)

"Το πάντα ήταν σχετικό με Amiga, έχει καταντήσει όντως σχετικό. Amstrad, Spectrum κτλ, δεν υπάρχει ήδη άλλο site που ασχολήται με αυτά; Έχεις δεί αγγελίες σε ξένα Amiga sites; Δε νομίζω να γίνεται το χάλι που γίνεται εδώ. Και δεν έχει σχέση αν το site είναι site αγγελιών ή όχι. Όσο για τις συστάσεις δεν είδα να αλλάζει τίποτα. Το site πάντα είχα και αυτά τα μηχανήματα σαν θέμα του. Από την πρώτη μέρα που βγήκε online. Τώρα, αν αυτό δεν αρέσει σε κάποιους, αρέσει σε κάποιους άλλους. Δεν καταλαβαίνω τι σε ενοχλεί σε αυτό. Άλλωστε έτσι το βρήκες, γιατί πρέπει σώνει και καλλά να αλλάξει;


Και πάλι δεν είδα να γίνεται τίποτα. Και ας πούμε την περίπτωση του dir_marillion, που δεν είναι άλλος από τον sylvester. Αυτό το ξέρουμε πολύ καιρό τώρα.
Εγώ είδα όμως ότι έχει εξαφανιστεί και δεν δημιουργεί προβλήματα χωρίς να χρειαστεί να φάει ούτε ένα ban.


Δεν είναι το τι θέλω να προτείνω, αυτό πιστεύω μπορείτε να το κάνετε εσείς. Δε θέλω να γίνω webmasters, θέλω όποιος να είναι όμως να πληρεί τις προϋποθέσεις για κάτι τέτοιο.
Αν κάποιος πληρεί τις προϋποθέσεις με βάση τα κριτήρια τα δικά σου πρέπει τότε εσύ, που έχεις πρόβλημε με τους webmasters, να μας προτείνεις κάποιους. Με βάση τα κριτήρια τα δικά μας, οι webmasters και οι moderators που υπάρχουν τώρα πληρούν τις προϋποθέσεις. Αν έχεις αντίθετη άποψη, μπορείς να προτείνεις πρόσωπα.


Είχα προτίνει για κάποιο donation, ώστε να μαζευτούν λεφτά για δημιουργία αντικειμένων με logo το AmigaHellas, όπως κούπες, τασάκια, μπλουζάκια κτλ. Δεν είδα να γίνεται τίποτα.
Το θέμα είναι όμως ότι η πρότασή σου νομικά δεν μπορεί να υλοποιηθεί. Αλλά φυσικά αυτό εσένα δεν σε προβλημάτισε. Κάθε χώρος που πουλάει ή φαίνεται ότι πουλάει ένα πράγμα πρέπει να έχει νομική υπόσταση. Πίστεψε με, το έχουμε ψάξει τόσο που δεν φαντάζεσαι.


Το ίδιο θα μπορούσα να πώ και για μερικούς webmasters όμως.
Θυμήσου όμως ότι σε όλους αυτούς ζήταγες συγγνώμη διότι πολλές φορές μιλάς παρορμητικά.


Ναι, αλλά τελικά ποτέ δεν μάθαμε τον λόγο. Στα ξένα sites τουλάχιστον σου λένε και το γιατί. Το email μου και βέβαια ισχύει, και ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. Πολλαπλοί χρήστες; Ο sylvester δεν είναι; Δεν είδα να γίνεται τίποτα όμως. Και πάλι γιατί έγινε το ban και διαγράφτηκε όλοκληρο το thread (γιατί δεν κλειδώθηκε, όπως γίνεται κανονικά. Για να μην το δούν και οι υπόλοιποι χρήστες και πονηρευτούν, επειδή εξέφρασα τα παράπονά μου;
Καταρχήν δεν διέγραψα εγώ το thread. Εγώ κάνω μόνο edit. Αλλά και αυτό σε εμένα το ρίξατε. Κατά δεύτερον δεν εξέφρασες την γνώμη σου αλλά έβριζες μέσω της υπογραφής το website. Παρόλα αυτά έλαβες PM από εμένα να την αλλάξεις. Και το έκανες όντως, βάζοντας άλλη, πιο υβριστική, και αλλάζοντας το avatar σου. Το γιατί διεγράφει, μαλλόν ήταν διότι δε προσέφερε τίποτα, μιας και δημιουργήθηκε μόνο και μόνο για να ανοίξεις μια καταμέτοπον επίθεση. Την τρίτη κατά σειρά. Τις άλλες δύο τις είχες κάνει παλιότερα. Σε συνέχεια, μετά της διαγραφής πήγες στο GMC, κάτω από το Amigahellas τότε ακόμα, και συνέχισες την επίθεση στο site. Ελπίζω αυτά να απαντούν στο ερώτημά σου.

Δεν θυμάμαι ούτε τον sylvester αλλά ούτε τον dir_marillion να έχουν συμπεριφερθεί κατά αυτόν τον τρόπο. Τελικά σε νοιάζει τι κάναμε με τον sylvester;

Αλήθεια, στα ξένα sites πως ξέρεις τι κάνουν; Σε έχουν διαγράψει και από εκεί;


Και γιατί να μην είναι συμβατό; Πώς είναι τα υπόλοιπα ξένα sites για Amiga; Υποτίθεται ότι είμαστε site που ασχολήται για Amiga, οπότε τι λογικό λοιπόν να μπαίνει κανείς από Amiga και όχι από κάποιο άλλο μηχάνημα. Οπότε λοιπόν, έρχεται το ερώτημα. Μπορείς κύριε να άλλαξεις το site; Μπορεί να γίνει καλύτερο; Έχεις διάθεση και χρόνο;
Προφανώς δεν γνωρίζεις πως στήνεται ένα site από άποψη κώδικα. Το forum που ετοίμασες παίζει από IBrowse; Το GMC παίζει; Το AmigaPlanet; Φυσικά και όχι. Στο εξήγησα και νωρίτερα αλλά μάλλον δεν το κατάλαβες. Το IBrowse δεν υποστηρίζει CSS, κάτι που αφορά το εικαστικό κομμάτι του site. Πριν τις αναβαθμίσεις έπαιζε στον IBrowse κατά 80%, τώρα όχι και τόσο. Χάνεις μόνο τα χρώματα και κάποια από τα backgrounds. Τουλάχιστον όμως μπορείς άνετα να το διαβάσεις και να απαντήσεις σε μηνύματα. Ελπίζω και εύχομαι και το δικό σου forum αλλά και το AP να τα κάνετε να παίζουν σε IBrowse.


Τελικά το AmigaHellas είναι για Amiga ή γενικού ενδιαφέροντως. Γιατί αν είναι να έχει γίνει γενικού ενδιαφέροντως τότε μάλλον οι προτάσεις μου πάνε στο αέρα.
Κυρίως είναι για Amiga, αλλά εμπεριέχονται και θέματα για 8bit, 16bit. Για αυτό άλλωστε υπάρχουν κανάλια στο forum για 8bit μηχανήματα, για Atari, και για άλλα. Για γενικού ενδιαφέροντως υπάρχει το κανάλι, γενικου περιεχομένου. Εκεί μπορεί κάποιος να θίξει διάφορα θέματα." (moderator Walkero)

"Έχω μια απορία, γιατί όπως πάντα είσαι προβλέψιμος στις απαντήσεις σου.

Άλλοι webmasters δεν υπάρχουν εδώ να εκφέρουν μια γνώμη; Ή μήπως κάνεις τον διαμεσολαβητή;

Όπως βλέπεις φίλε Λευτέρη, δεν βγαίνει άκρη δυστυχώς, οπότε μπορούμε να πηγαίνουμε, και εύχομαι στο AmigaHellas καλή επιτυχία στον καινούργιο δρόμο που έχει χαράξει.
" (χρήστης Phantom)

"Ένα site όπως το Amigahellas, ξεκινάει από κάποια άτομα που έχουν ένα όραμα για κάτι...


Κάπως έτσι ξεκινήσαμε και εμείς, στην αρχή παρεΐστικα και χαλαρά. Στη πορεία φάνηκε ότι έπρεπε να βάλουμε κάποιους κανόνες λειτουργίας για να διατηρήσουμε το επίπεδο του forum εκεί που επιθυμούσαμε, αλλά και για να είμαστε δίκαιοι με όλους τους συμμετέχοντες.


Το Amigahellas είναι ζωντανό. Από την στιγμή της έμπνευσής του στο μυαλό κάποιων εφήβων στη δεκαετία του 90 μέχρι και σήμερα, δεν έχει σταματήσει να εξελίσεται. Προσαρμόζεται σε νέες καταστάσεις, εξερευνεί νέες κατευθύνσεις, αλλάζει πρόσωπο και πρόσωπα ανά τα χρόνια.

Όπως και τίποτα άλλο σ' αυτό το κόσμο, σίγουρα δεν είναι τέλειο. Είναι όμως κάτι που διαμορφώνεται από όλους εμάς που συμμετέχουμε σε αυτό. Είναι όσο τέλειο το κάνουμε εμείς.

Σε αυτή τη προσπάθεια της "τελειότητας" του καθενός, πολλές φορές υπάρχουν στραβοπατήματα, παρεκτροπές και ανούσιες τελικά εγωιστικές διαμάχες μεταξύ μας. Λογικό είναι, άνθρωποι είμαστε εξάλλου.

Ας δούμε όμως για μια στιγμή τι έχουμε καταφέρει ως τώρα. Ας κάτσουμε για λίγα λεπτά μόνο και ας δούμε το παρελθόν που μας οδήγησε μέχρι εδώ. Από που ξεκινήσαμε, ο καθένας με τη δική του πορεία... Θέλουμε πραγματικά να συνεχίσουμε προς το όραμά μας ή μας αρκεί μέχρι εδώ;

Εγώ προσωπικά δεν συμβιβάζομαι με την ιδέα να "κάτσω να ξεκουραστώ" γιατί "αρκετά έκανα" ή κάτι αντίστοιχο. Ξέρω ότι μπορούμε να κάνουμε πολλά περισσότερα με λίγο όρεξη και προσπάθεια. Το ξέρω γιατί το έχω ήδη δει σε όλα αυτά τα χρόνια. Εσείς;


Οι προτάσεις του Αντώνη είναι όπως πάντα ευπρόσδεκτες. Κάποιες από αυτές (αν και ίσως να μην το ξέρει) έχουν ήδη πάρει το δρόμο τους για να υλοποιηθούν και θα μπουν σε λειτουργία όταν όλα είναι έτοιμα.

Η περίπτωση του dir_marillion έπαψε να μας απασχολεί όταν σταμάτησε να μπαίνει στο forum ο εν λόγω χρήστης. Οπότε δεν υπήρξε και λόγος συνέχειας του θέματος από πλευράς μας.

Και τέλος, το Amigahellas έχει σαν θέμα του τον αγαπημένο μας υπολογιστή κατά βάση, αλλά όπως είπα και παραπάνω, είμαστε άνθρωποι. Ως τέτοιοι λοιπόν, έχουμε και άλλες ασχολίες και αγάπες, οπότε λογικό είναι να υπάρχουν δείγματα από αυτές και στο Amigahellas.

Δεν μπορούμε να κρατήσουμε κάτι "αποστειρωμένο" από τα υπόλοιπα πράγματα, ούτε και το θέλουμε βέβαια. Το Amigahellas είναι ανθρώπινο, εμείς το κάνουμε τέτοιο. Απλά προσπαθούμε να υπάρχει μια σχετική ισορροπία στα θέματα, έτσι ώστε να μην παρεκτραπεί εντελώς.


Just my 2 cents.
" (moderator Midwan)

"Είμαι προβλέψιμος διότι εδώ και αρκετό καιρό που ανοίγεις τέτοιου είδους συζητήσεις σου λέω τα ίδια και τα ίδια πράγματα.

Αλλά κι εσύ δεν πας πίσω. Δεν απάντησες ούτε σε μία από τις ερωτήσεις μου.

Τώρα τι κάνουν οι άλλοι webmasters, θα μιλήσουν και οι άλλοι, όταν το θελήσουν, κι όχι όποτε το θελήσεις εσύ.


Όπως βλέπεις φίλε Λευτέρη, δεν βγαίνει άκρη δυστυχώς, οπότε μπορούμε να πηγαίνουμε, και εύχομαι στο AmigaHellas καλή επιτυχία στον καινούργιο δρόμο που έχει χαράξει.
Όπως βλέπεις Λευτέρη, και όλοι οι άλλοι φίλοι του site, δεν μιλάμε για διάθεση προσφοράς στην κοινότητα, διότι όλες οι προτάσεις του Phantom, από το 2005 ήταν αυτές οι 10, που ως επί τον πλείστων ήταν πως θα φύγω εγώ από την μέση και πως θα τον αφήνουμε να αλλωνίζει και να κάνει ότι θέλει. Τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα, με το λίγο χαζό μυαλό μου, που σαν παιδί της σφαλιάρας, μου έχει απομείνει. Μπορούν το site να το πάρουν αυτοί που πραγματικά προσφέρουν, βρίζοντας, προκαλώντας και απειλώντας.

Και για όσους έχουν χρόνο για χάσιμο:
http://www.amigaplanet.gr/forum/viewtopic.php?f=14&t=151
" (moderator Walkero)

"@walkero
Δεν νομιζω οτι το amigaplanet ειναι καιρος για χάσιμο,κι ας αναφέρεσε στο topic,εχεις δικαιο για τον Αντωνη αλλα κι εσυ εισαί πέρα για πέρα λάθος όπως στη προσεγγιση σου.Να θυμάσε πως ολα γυρίζουν
" (χρήστης Α1200)

"Πολυ ωραια τα λετε ολοι οι webmasterς
"δεν υπάρχει διάσπαση" κτλ κτλ που εγω τα ακουω βερεσε
Ειστε χρηστες πάνω απο ολα και με προσβάλει να απευθύνονται στη κοινοτιτα καποιοι με υφος πατριάρχη,ο pontium αξιζει συνχαριτηρια γιατι παρα το νεαρο της ηλικιας του επέδηξε τρομερη ωριμότιτα απο πολους απο εμας και μας έβαλε τα γυαλια- οχι οτι ξεχναω τα ποστς που μου εσβησε.
Αγαπητοι webs αφου ειστε τόσο αλτρουιστες κλπ κλπ κλπ ομορφα λογακια ανωτερων ανθρώπων,γιατι δεν μπήκε το amigaplanet στο news section?
" (χρήστης Α1200)

"Και εκει που λες οτι δεν εχεις δουλεια να κανεις...

Παμε λοιπόν:

Αντώνη, το Amigahellas είναι ενας ζωντανός οργανισμός. Ξεκίνησε, ποτε ξεκίνησε κάπου στο 90, συνέχισε στο IRC, μπήκε στο WWW, στην DTE, στην TV, στο DTP με δικό μας περιοδικό κτλ κτλ.
Το κομμάτι που παρουσίαζει συνεχώς προβλήματα είναι το WWW.
Κατα περίεργο τρόπο, το "χιουμορ" των πρώτων ημερών, το κατοστάρικο, οι δάφνες του είμαστε 2 είμαστε 3 είμαστε καπου 6-7..., η "πλατεια ομονοιας" κτλ, παραφράστηκαν σε "κανω οτι θέλω".
Αντώνη μου, ξέρεις πόσο σε εκτιμώ, ξέρεις οτι είμαι φίλος σου κι ας μην έχουμε συναντηθεί ποτε, ξέρεις οτι όποτε σε τσαντίζει ο walkero εμένα παίρνεις τηλέφωνο να πείς τον πόνο σου (παρηγορήτρα amigahellas "Ο Animagic"- 090242444 - 3 ευρώ / 15").
Οφείλω να σου πώ οτι σε πολλά πράγματα, θέλω να πιστεύω οτι με καλή θέληση, έκανες χοντράδες. Και όχι μια φορά. Και σε καταλαβαίνω, ναι, τα χεις βάλει με τον Γιώργο διοτι άν κι εγώ λάμβανα ενα τόσο απαξιοτικό email σαν αυτό που είδα οτι σου έστειλε, θα τα παιρνα στο κρανίο.
Πρέπει όμως να καταλάβεις οτι ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να είμαστε όλοι καλοι με όλους. Άλλος χαρακτήρας εσύ, άλλος ο Γιώργος, άλλος εγώ! Εσύ μεγάλωσες με τα δικά σου βιώματα, ο Γιώργος το ίδιο, εγώ το ίδιο. Δεν γίνεται να ταιρίαζουμε όλοι μεταξύ μας! Ξεκόλα για λίγο, δέξου την αλήθεια και απλά αν δεν γουστάρεις τον Γιώργο... μήν ασχολείσαι με τον Γιώργο!
Εδω μέσα είμαστε 400 άτομα. Τουλάχιστον οι 100 είναι ενεργοί καθημερινά. Ε, ένας δε σ'αρέσει. Να τον σκοτώσουμε;

Εγώ θα χαρώ πάρα πολύ Αντώνη, να σε δώ απο κοντά, να μιλήσουμε επιτέλους για το πώς θα πάμε μπροστά, τί μπορείς να προσφέρεις κτλ. Είμαστε όλοι μια ομάδα, προσπαθούμε για το καλύτερο και μπορώ να σε διαβεβαιώσω οτι 9 στις 10 φορές βρίσκουμε τον μπελά μας... ακόμα και μεταξύ webmasters!
Η ουσία είναι ο στόχος. Στόχος είναι η διευκόλυνση νέων και παλαιών χρηστών Amiga, η ψυχική ηρεμία του καθενός χρήστη εδω μέσα, με ενα ευχάριστο περιβάλλον - το οποιο με βλακείς χαλάει κάθε φορά - και φυσικά η διάδωση της ιστορίας των υπολογιστών home micros με επίκεντρο τον πρώτο multimedia υπολογιστή στην ιστορία, την Amiga.

ΞΕΚΟΛΑΤΕ! :-D
" (moderator Animagic)

"Το Amigahellas εξελίσεται, εκσυχρονίζεται και γίνεται συνεχώς καλλίτερο (άσχετα αν προσωπικά προτιμούσα το παλίο σύστημα αγγελιών). Σε όποιον πάλι δεν αρέσει, στο καλό και να μη μας γράφει, δεν πιάσαμε κανέναν από το λαιμό να μπαίνει να συμμετέχει! Και δε κατάλαβα το ζόρι με τα εκτός amiga μηχανάκια. Οι περισσότεροι από μας δεν είμαστε απλά πυροβολιμένοι με την Amiga, αλλά γενικά με την τεχνολογία των 80ς, αν κάνω λάθος διορθώστε με. Και οι περισσότεροι είμαστε κάτοχοι αρκετών παλιών μηχανημάτων, δε θα μας κάνεις εσύ και κανένας με το ζόρι register στο retromaniax επειδή "εδώ είναι μόνο για amiga". Ήμαρτον κύριε Γεωργίου..." (χρήστης Takis)

""Με κάτι τέτοια θα μείνετε τρείς και ο κούκος, αν δεν την κάνει και αυτός στο τέλος" - Amije

Τέσσερις και ο κούκος, θα μείνω και εγώ, ο κούκος ας φύγει, μου είναι παντελώς αδιάφορο. Αρκεί να φεύγουν σιγά-σιγά οι καρακάξες...
" (χρήστης Takis)

"Ξεκινάω κάνοντας μία διαπίστωση. Υπάρχουν δύο αντικρουόμενες θέσεις όπως το βλέπω εγώ. Από την μία οι Webmasters και δημιουργητές του site και από την άλλη κάποιοι χρήστες του. Οι μεν Webmasters επιθμούν το site να παραμείνει σε αυστηρά amigo πλαίσια. Να μην γίνεται δηλαδή επέκταση σε πολιτικά-οικονομικά-ιστορικά-θρησκευτικά-κοινωνικά ζητήματα. Από την άλλη αρκετοί χρήστες (στους οποίους συμπεριλαμβάνω τον εαυτό μου) επιθυμούμε να συζητάμε και αυτά τα θέματα. Κατά καιρούς έχουμε αιτηθεί το section "Γενικά" να ΜΗΝ είναι εμφανές στην front page, ούτως ώστε σε περίπτωση που κάποιο από αυτά τα threads φύγει λίγο από τον έλεγχο να μην κάνει ζημιά στην φήμη/εικόνα του site. Βρίσκω επίσης φυσιολογικό να ανεβαίνουν οι τόνοι κάποιες φορές σε παρόμοια ζητήματα μιας και αυτό συμβαίνει ΚΑΙ στην κανονική ζωή μας. Επίσης θέλω να γίνονται τέτοιες συζητήσεις μιας και είναι ο καλύτερος τρόπος να μάθεις τον άνθρωπο που έχεις δίπλα σου/απέναντί σου μέσα από τις θέσεις του. Στη συνέχεια είναι ζήτημα παιδείας η κύληση ομαλά ή όχι της κουβέντας. Όλοι εδώ μέσα είμαστε άτομα ενήλικα, άτομα ώριμης ηλικίας (να 'ταν τα νιάτα δυό φορές λολ). Δεν βρίσκω τον λόγο γιατί να μην γίνονται τέτοιες κουβέντες.. Φαντάζεστε να βρισκόμασταν σε ένα amigathering, ένας να έλεγε "Είδατε τι έγινε με τον θάνατο του 16χρονου?" και να πεταγόταν ο Animagic (τυχαίο το όνομα!) και να έλεγε "Απαγορεύονται αυτές οι συζητήσεις."

Επίσης πιστεύω ότι παρότι το site έχει τόσους πολλούς χρήστες λίγοι παραμένουν ενεργοί γιατί είναι πάρα πολλοί λίγοι εκείνοι που πραγματικά ασχλούνται με την amiga. Η πλειοψηφεία των χρηστών κάνουν εγγραφή στο site για να βρουν κανένα παιχνιδάκι να παίξουν σε uae. Δεν φταίει η αντιμετώπιση που τυγχάνουν από τους παλαιότερους χρήστες.

Θέλω επίσης να παραμείνει ίδια η συμπεριφορά των webmasters σε θέματα lock topic και ban. Έχουν δείξει ιδιαίτερη ανεκτικότητα (οι περισσότεροι) και αυτό το μετράω στα συν!
" (χρήστης cool_amigan)

"Θαρρώ πως τα προβλήματα ΔΕΝ έχουν προκύψει από
"επιθέσεις" από έξω γιατί είτε αναχαιτίστηκαν είτε ήταν τόσο οφθαλμοφανές τι πήγαινε να γίνει που αυτόματα απομονόταν όποιος εμπλεκόταν.
Το ζήτημα αυτό αφορά όλους όσους συμμετέχουν στο site και τσακώνονται κατά συρροή με συγκεκριμένα άτομα. Δεν θα εμπλακώ ποτέ μου στη διαδικασία γιατί και πως και με ποια αφορμή, γιατί δεν βγάζει πουθενά! Εκείνο που ξέρω και λέω και δε θα σταματήσω να το επαναλαμβάνω μέχρι να εξαλειφθεί σαν φαινόμενο είναι οτι ΟΛΟΙ μας είμαστε κάτω από το amigahellas. Οι webmaster έχουν την ευθύνη και ΟΧΙ την εξουσία σε αυτό το site για να εξυπηρετήσει όσους θέλουν να είναι εδώ. Είναι σαν οικοδεσπότες σε ένα σπίτι. Αν μπει κάποιος και βρίζει τότε θα απομονωθεί σε ένα δωμάτιο του σπιτιού αναπόφευκτα.
Η διαφορά είναι εξής: Οι κανόνες συνδιαμορφώνονται με τους χρηστες βάσει όσων αιτούνται και επιθυμούν. Οπως λοιπόν πολύ σωστά αναφέρεις Cool_amigan είναι κακό για τους συμμετέχοντες σε αυτό το site να μην μπορούν να συζητήσουν ελεύθερα ό,τι θέλουν. Οταν όμως αναγκάζονται κάποιοι να χαλάνε το στομάχι τους διαβάζοντας κατεβατά ύβρεων κατά συρροή, το βρίσκω φυσιολογικό να τίθεται ο περιορισμός.
Ας τους πείσουμε λοιπόν πως μπορούμε πολιτισμένα να συζητήσουμε κάτι και να διαφωνίσουμε έντονα ΧΩΡΙΣ να τεθεί κάτι επί προσωπικού. Δλδ να μη λεμε "α εισαι χαζός" γιατί πιστεύεις αυτό, ενώ εγώ πιστεύω εκείνο. Το ορθό σε μια συζήτηση είναι να λες εσύ πιστεύεις αυτό, εγώ αυτό και πιστεύω πως είσαι λάθος για τους Χ λόγους, ενώ εγώ έχω δίκιο για τους Ψ λόγους. Ε μετά θα έρθει ο άλλος και θα πει οχι εγώ έχω δίκιο για τους Ζ λόγους, ενώ εσύ είσαι λάθος για τους Ω λόγους. Και θα "τσακωνόμαστε" για τα επιχειρήματα, όχι σε επίπεδο παιδικής χαράς τρέχοντας στον webmaster σαν άλλα παιδάκια που πάνε στη δασκάλα για να παραπονεθούν ότι τους τσιμπησε ο κακός συμμαθητής τους. Γιατί μέχρι τώρα αυτό γινόταν και ας το παραδεχτούμε..
Ας ορίσουμε όλοι ξεχωριστά το επίπεδο των συζητήσεων για να μας δοθεί και η ελευθερία να συζητάμε ό,τι θελουμε! Ας είναι αυτός μαζί με τη συμμετοχή στις δραστηριότητες οι 2 κύριοι στόχοι του amigahellas για φέτος! Τι λέτε;
" (χρήστης Prowler213)

Αν αντέξατε να τα διαβάσετε όλα, η κουβέντα ήταν ενδιαφέρουσα και σίγουρα μπορούν να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα. Μάλιστα, μια ακόμα πιο ενδιαφέρουσα κουβέντα είχε ξεκινήσει μόλις τέσσερις μέρες νωρίτερα - αλλά με αυτήν θα ασχοληθούμε στο επόμενο...

(Συνεχίζεται)