Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Amibeat. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Amibeat. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Amibeat Vol. 1

Το βράδυ της Παρασκευής, 8 Απριλίου έλαβε χώρα το 1ο Amibeat στο Cafe Valparaiso, ένα event αφιερωμένο στα αγαπημένα tunes από 8 και 16bit μηχανήματα. Γνωστοί και φίλοι των DJs, μέλη του Vintage Computers Society, συντελεστές του Retro Planet καθώς και η παρέα που διοργανώνει το Amicamp ήταν εκεί, παρέα με πολύ κόσμο, η προσέλευση του οποίου ξεπέρασε κάθε προσδοκία.


Οι DJs Nick P. και Vasilis K. "γάζωναν" με τα chiptunes τους, το αλκοόλ έρεε άφθονο (αυτό πάντα βοηθάει!) και το κέφι ήταν στο peak του μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Ήταν μια διοργάνωση που όλοι όσοι παρευρεθήκαμε την απολαύσαμε και με το παραπάνω και η οποία απέδειξε ότι με κέφι, μεράκι και καλή διάθεση ακόμα και "νορμάλ" κόσμος μπορεί να διασκεδάσει με τα αγαπημένα computer tunes των 80s και των 90s. Συγχαρητήρια στους Νίκο και Βασίλη λοιπόν, κι εύχομαι κάποια στιγμή στο μέλλον να το επαναλάβουμε!


Τέλος, δεν θα πρέπει να παραλείψω να αναφέρω την μόνη παραφωνία της βραδιάς που ήταν η - εντελώς απρόσμενη - απουσία του τσάρου των decks, του γητευτή των αιλουροειδών, του μεγαλύτερου συλλέκτη Powermac G5, του τιμημένου τέκνου των Κυκλάδων Chris P., ο οποίος δεν κατάφερε να έρθει στην Αθήνα λόγω της απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας!









Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

AMIBEAT Vol. 1 - Παρασκευή 8/4/2016 @ Cafe Valparaiso

H ομάδα του Amibeat Project αφου πέρασε από ψηφιακά ραδίοφωνα δίνοντας το στίγμα της, επιστρέφει πλέον ολοζώντανη πίσω από τα decks του Cafe Valparaiso. Σε ένα DJ set που περίεχει όλους εκείνους τους ήχους και τις μουσικές που φτιάχτηκαν από μηχανές του παρελθόντος: 8bit, Chiptunes, Retrowave, VGM, Synthpop, Minimal Electro, EDM, Black Midis and more... Η σύνδεση γίνεται ακριβώς στις 10 το βράδυ της Παρασκευής 8/4/2016... Να είστε εκεί...



CAFÉ VALPARAISO
Γεωργίου Ολυμπίου 7, Κουκάκι

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: 10μμ
Be there… Get wired…




(Hint: εάν ο Chris P. είναι αυτός που νομίζω, ΔΕΝ θα είναι εκεί! Θα το δούμε...)

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

Τα καλύτερα tunes του Commodore 64 - Druid II

Είναι εντυπωσιακό: ενώ όλοι (σχεδόν) παραδέχονται ότι τα tunes του Commodore 64 ήταν τα πλέον καθοριστικά από όλων των υπόλοιπων υπολογιστών των "καλών" εποχών, επίσης (σχεδόν) όλοι διαφωνούν στο ποια είναι τα καλύτερα tunes του 64άρη!

Ελπίζαμε κι εμείς οι πτωχοί πλην τίμιοι retro lovers ότι οι Amibeat θα μας βοηθούσαν να βρούμε αυτά τα defining tunes αλλά, δυστυχώς, η προτίμησή τους για remixes και Amiga tunes τους οδήγησε σε άλλα, σκοτεινά μονοπάτια μέχρι που εσχάτως... παραστράτησαν εντελώς!

Νομίζω λοιπόν ότι ήρθε η ώρα να μπουν τα πράγματα στη θέση τους: από το παρόν θα σας ξεναγήσω στα απόλυτα tunes του C64, αυτές τις υπέροχες μουσικές που σε έκαναν να θέλεις να παίξεις το παιχνίδι ακόμα κι αν αυτό ήταν... φλόμπα!

Ξεκινάμε λοιπόν, με Druid II (συνθέτης ο David M. Hanlon):