Να ευχαριστήσω τον φίλο Χρήστο που μου μετέφερε μια πληροφορία που δεν είχε υποπέσει μέχρι τώρα στην αντίληψή μου. Ποια είναι αυτή; Ότι ο Atari STE απέκτησε video player και μαζί με αυτόν τη δυνατότητα να παίζει videos, έγχρωμα, και με ανάλυση που καλύπτει το 80% της οθόνης. Αυτό που δεν μου είπε ο Χρήστος και διαπίστωσα μετ' εκπλήξεως (ο διάβολος κρύβεται πάντα στις λεπτομέρειες!) είναι ότι ο player αυτός (και ο αντίστοιχος encoder) λειτουργεί ΚΑΙ σε απλό Atari ST!
Και, αν τα παραπάνω σας φαίνονται πολύ καλά για να είναι αληθινά, να τονίσω ότι ο player ναι μεν παίζει και σε απλό ST, αλλά για να ακούσετε και ήχο θα πρέπει να διαθέτετε Atari STE. Φυσικά, λόγω του μεγέθους των αρχείων και της ανάγκης για συνεχή και ταχεία ροή δεδομένων, ο Atari σας θα πρέπει να είναι εξοπλισμένος με σκληρό δίσκο, απ' όπου και θα γίνεται το playback. O ST Hicolor Video Encoder και Player είναι αποτέλεσμα της δουλειάς του group blabla (σας παρουσίασα την προηγούμενη εβδομάδα το demo τους Circus back²STage) και παίζει σταθερά σε μηχανήματα με 68000 στα 8MHz με 12,5 frames/δευτερόλεπτο αρχεία μορφής .CAV σε όποιον Atari ST ή STE (πάντα με δίσκο) το βάλετε, αρκεί το μηχάνημα να διαθέτει το ιλιγγιώδες νούμερο των 512ΚΒ μνήμης! Ναι, απίστευτο κι όμως αληθινό, τρέχει σε unexpanded ST!
Δεν ξέρω, αλλά έχω την εντύπωση ότι οι φίλοι της Amiga ίσως και να αρχίζουν να τρώνε τα νύχια τους με νευρικότητα (αστειεύομαι, φυσικά)! Μπορείτε να κατεβάσετε τον θαυματουργό encoder/player από εδώ. (Πηγή: Atari Crypt).