Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα revision. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα revision. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

De Profundis demo για Amiga 500

"Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας". Η κλασική ατάκα του Δήμου Σταρένιου έρχεται αβίαστα στο μυαλό στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του demoparty Revision 2019 που έλαβε χώρα στο πανέμορφο Saarbrücken μεταξύ 19 και 22 Απριλίου. Οι Γερμανοί μπορεί ίσως να μην είναι πραγματικά φίλοι μας, αλλά οφείλουμε να τους βγάλουμε το καπέλο σε θέματα οργάνωσης και αρτιότητας διεξαγωγής σημαντικών events - και ένα τέτοιο ήταν και η Revision 2019 που ολοκληρώθηκε προ διημέρου.

Στα πλαίσια του διάσημου demoparty παρουσιάστηκαν δεκάδες νέες παραγωγές για μία ποικιλία από πλατφόρμες και υπόσχομαι να ασχοληθώ με αρκετές από αυτές - τις πιο αξιόλογες, κατά την ταπεινή μου άποψη - στις αναρτήσεις των επόμενων ημερών. Ξεκινάω λοιπόν με φόρα με το...

De Profoundis. Ολοκαίνουριο, ολόφρεσκο, ακόμα ζεστό, σπαρταράει, γυαλίζει το μάτι του και όλα τα σχετικά. Η παραγωγή του collaboration των Lemon & The Deadliners/Oxygen δημιουργήθηκε με στόχο να τρέχει σε κάθε Amiga εκεί έξω, και γιατί όχι; Το O.C.S. είναι υπεραρκετό για "παπάδες" όπως έχουμε διαπιστώσει εδώ και πολλά χρόνια, σε βαθμό που οι παραγωγές που απαιτούν AGA, RTG και 68060 ως απόλυτο minimum να προκαλούν κακεντρεχή χαμόγελα στον γράφοντα. Αλλά that's just me, κάποιοι άλλοι εκεί έξω μπορεί να έχουν διαφορετική άποψη και να θέλουν βρε αδερφέ να βρουν κάτι να τρέξουν στον ολοκαίνουριο accelerator που απέκτησαν θυσιάζοντας 800€ - τι, θα τους πούμε όχι;


Επιστρέφοντας στο De Profoundis, να πούμε ότι πρόκειται για ένα εξαίσιο Πασχαλινό treat για τις 500άρες σας, το οποίο χωράει σε 2 μονάχα δισκετούλες και μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ. Το πλέον πρόσφατο έργο των Lemon & The Deadliners/Oxygen είναι μια εντυπωσιακή, ατμοσφαιρική και ολίγον τι spooky δημιουργία η οποία αξίζει σίγουρα τα λίγα λεπτά του χρόνου σας που θα ξοδέψετε προκειμένου να την απολαύσετε. Το De Profoundis κατέκτησε την 2η θέση στο διαγωνιστικό τμήμα της Revision για τα Amiga demos, πίσω μονάχα από το eon των Black Lotus, από το οποίο, προσωπική άποψη, είναι μάλλον κατά τι (οριακά) καλύτερο. Όπως όμως έχω γράψει πολλάκις σε αυτό το blog λίγη σημασία έχει η κατάταξη στα demoparties συγκριτικά με αυτήν στις καρδιές και στις προτιμήσεις του κοινού, οπότε...

Όπως και να 'χει, μπορείτε να κρίνετε και μόνοι σας. Δείτε παρακάτω το De Profoundis και σύντομα θα μιλήσουμε και για το eon.


Σάββατο 22 Απριλίου 2017

Blast From The Past demo για την Amiga 500

Δηλαδή, αν εσείς ακούγατε το όνομα "Lemon & The Deadliners" περί τίνος θα νομίζατε ότι πρόκειται; Demo group ή Rock n' Roll μπάντα; Φυσικά το δεύτερο, καθώς μας φέρνει στο μυαλό κλασικά groups όπως οι Dion & The Belmonts, Bill Haley & The Comets, Derek & The Dominos και άλλα συγκροτήματα των swinging fifties (και μεταγενέστερα). Μόνο που, στην περίπτωσή μας, έχουμε τελικά να κάνουμε με demo group - και μάλιστα ένα group το οποίο, προς τέρψη δική μου και των ομοϊδεατών μου, επιμένει να δημιουργεί σε Amiga 500, αφήνοντας στην άκρη τις "εύκολες" λύσεις του AGA και των accelerators.

Θα μιλήσουμε λοιπόν τώρα για την ολοκαίνουρια δημιουργία των Lemon & The Deadliners, που ακούει στο όνομα "Blast From The Past" και τρέχει σε απλές και απέριττες (καλά, άλλα λέγαμε στα 80s!) Amiga 500. Το Blast From The Past παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Revision 2017 (το Πάσχα, με λίγα λόγια) όπου και κατέλαβε την 2η θέση στην κατηγορία των Amiga demos.


Πρόκειται για ένα demo το οποίο έρχεται σε μία μόλις δισκέτα και, χωρίς να θέτει νέα μέτρα και σταθμά σε καμία απολύτως κατηγορία, είναι φρέσκο, ευχάριστο, και άρτιο αισθητικά. Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ. Σας συνιστώ να το κάνετε, καθώς είναι μια πραγματικά αξιόλογη παραγωγή.




Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Logon's Run - ο Amstrad κατακτά την 3η διάσταση!

First things first - για να είμαστε σωστοί δηλαδή, όχι τίποτα άλλο! Να ευχαριστήσω λοιπόν τον φίλο μου τον Βασίλη (κάποιοι τον γνωρίζουν ως "Vulture" εκεί στα Αμιγκο-στέκια) ο οποίος, σα να χτυπούσε κάρτα, ακριβώς στις 9 το πρωί, έσπευσε να με ενημερώσει για την κυκλοφορία ενός νέου demo για τον Amstrad, που ονομάζεται "Logon's Run - 3D meets the aging bits". Βασικά ο άνθρωπος με ενημέρωσε για όλο το event της Revision 2017 για το οποίο, εντελώς ειλικρινά θα ομολογήσω ότι δεν το είχα πάρει χαμπάρι: ναι, είναι η πικρή αλήθεια ότι η Amiga και οι accelerators μας έφαγαν τα καλύτερά μας χρόνια (και μερικά ακόμα)!

Το Logon's Run λοιπόν, που είναι και το θέμα μας, είναι ένα ολοκαίνουριο demo, μεγέθους 22Κ (!), το οποίο, πραγματικά, φέρνει την 3η διάσταση στον Amstrad CPC! Δεν θέλω να γράψω πολλά λόγια, καθώς τελικά σχεδόν όλοι είμαστε οπαδοί του δόγματος "seeing is believing" ήτοι "δείξτο μου να σε πιστέψω"! Απλά να αναφέρω ότι τα γραφικά που βλέπουμε "παίζουν" στο MODE 1 του Amstrad (320 x 200 pixels, 4 χρώματα) και, αν τα χρώματα σας φαίνονται περισσότερα, αυτό οφείλεται στην έξυπνη χρήση της τεχνικής του dithering. Ή, εδώ που τα λέμε, μπορεί και να είναι περισσότερα: ποτέ δεν ξέρεις με αυτούς τους τύπους!


Να συμπληρώσω ότι τα τρισδιάστατα, υψηλής ανάλυσης γραφικά κινούνται με χαρακτηριστική ομαλότητα τέτοιου επιπέδου που θα πρέπει να αναγκάσει όσους έγραψαν στο παρελθόν ότι "ο Amstrad δεν μπορεί να επιτύχει ομαλή κίνηση στα γραφικά ελλείψει custom chips" να... φάνε τα γραπτά τους!

Εννοείται (;) ότι όλα τα παραπάνω συνεπικουρούνται από ένα αξιόλογο soundtrack, έτσι, για να μη μείνουν τα αυτιά σας παραπονεμένα σε σχέση με τα μάτια σας! Μπορείτε να κατεβάσετε το Logon's Run - 3D meets the aging bits από εδώ.


Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

The Lands Of Zador για Commodore Plus/4

Μία ακόμα νέα κυκλοφορία έχουμε σήμερα στο πλαίσιο της Revision 2016: αυτή τη φορά έχουμε να κάνουμε με ένα πανέμορφο και πολύχρωμο platform game για τον Commodore Plus/4 (και τον Commodore 16 με 64ΚΒ μνήμης), το The Lands Of Zador του γερμανικού group Bauknecht.


Οι Bauknecht είναι τα τελευταία χρόνια το πλέον ενεργό group στην σκηνή των Commodore 16/Plus-4, παρουσιάζοντας συχνά-πυκνά ποιοτικότατες κυκλοφορίες. Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς; Το Majesty Of Sprites; Το Metamerism; Το Rocket Science; Το Threeve; Ό,τι και αν σας έρθει στο μυαλό ένα είναι σίγουρο: οι Bauknecht είναι συνώνυμο των ποιοτικών παραγωγών για τους υπολογιστές της σειράς TED της Commodore!


To The Lands Of Zador είναι στην ουσία ένα άτυπο sequel του Majesty Of Sprites, καθώς πρωταγωνιστεί και πάλι η Kate, πηδώντας από πλατφόρμα σε πλατφόρμα μέσα σε 8 πολύχρωμα επίπεδα. Δυστυχώς  δεν διαθέτω κάποιον υπολογιστή της σειράς TED και ο εξομοιωτής δεν έπαιζε σωστά το παιχνίδι, οπότε αδυνατώ να σας μεταφέρω εντυπώσεις πέρα από τις αρχικές οθόνες! Νομίζω πάντως ότι το The Lands Of Zador σίγουρα αξίζει να κατεβαστεί και να δοκιμαστεί από τους κατόχους Commodore Plus/4: αν μη τι άλλο, με τέτοια γραφικά θα σταματήσει το δούλεμα από τους ιδιοκτήτες Commodore 64! (Πηγή: Plus-4 World).







Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Revision 2016

Η Revision 2016 ξεκίνησε την Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2016 και ολοκληρώνεται σήμερα. Τι εστί Revision; Πολύ απλά, το μεγαλύτερο gathering για demosceners, με συμμετοχές και επισκέπτες από 30 χώρες!


Η Revision 2016 διοργανώνεται στο E WERK στο Saarbrucken της Γερμανίας, που βρίσκεται σχεδόν πάνω στα σύνορα με τη Γαλλία. To E WERK είναι ένας ιδιαίτερα εντυπωσιακός εκθεσιακός/συναυλιακός χώρος που είχε κατασκευαστεί αρχικά το 1908 ως εργοστάσιο μιας βιομηχανίας παραγωγής ατσαλιού και πλέον έχει μετατραπεί στον απόλυτο ίσως χώρο διεξαγωγής events που προσελκύουν πλήθη κόσμου.


Στην Revision 2016 έχουν ήδη παρουσιαστεί πολυάριθμες παραγωγές από demo groups από όλη την Ευρώπη (κυρίως) και πολλές απ' αυτές έχουν αφήσει τους θεατές (αλλά και τους συμμετέχοντες!) κυριολεκτικά με το στόμα ανοιχτό! Θα παρουσιάσουμε κάποιες από τις παραγωγές αυτές τις επόμενες μέρες, αλλά προς το παρόν θα σας αφήσουμε με έναν νικητή: το demo για PC που ήρθε πρώτο στην κατηγορία για παραγωγές των 64Κ. Ναι, καλά διαβάσατε, ούτε 64GB, ούτε 64ΜΒ, αλλά 64ΚΒ - όση μνήμη δηλαδή διέθετε και ο Commodore 64. Καλύτερα να κάθεστε όσο το παρακολουθείτε - μην πείτε ότι δεν σας προειδοποίησα!