Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Pixelglass. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Pixelglass. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023

Grind για Atari ST/STE: το πρώτο gameplay video

Επειδή είναι εύλογο να υπάρχουν κάποιες απορίες αναφορικά με το Grind για τον Atari ST από τη στιγμή που γνωστοποιήθηκε ότι υφίσταται ήδη ένα πρώτο demo, αποφάσισα να φτιάξω ένα πολύ μικρό βιντεάκι με τη βοήθεια του εξομοιωτή STeem (και των Windows, φυσικά) προκειμένου να πάρετε μια ιδέα από το gameplay, την ταχύτητα της κίνησης, το animation των sprites κλπ.

Επειδή αρκετοί ρωτούν, το Grind στην τελική του έκδοση θα τρέχει σε "απλό" Atari ST με μνήμη 1-2ΜΒ (δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα αυτό, αν και θεωρώ σημαντικό το να γίνει εφικτή η εκτέλεσή του σε μηχανήματα με 1ΜΒ όπως ο stock 1040STF) και σε Atari STE με 4ΜΒ RAM - μνήμη που μάλλον ήδη διαθέτουν όλοι οι STE εκεί έξω. Φυσικά η έκδοση για STE θα έχει κάποιες βελτιώσεις συγκριτικά με την αντίστοιχη για ST, με πρώτη τον ήχο, όπου θα υπάρχει η δυνατότητα για ταυτόχρονη ακρόαση ηχητικών εφέ και μουσικής.

Όσοι βιάζεστε (δεν σας αδικώ) να αρπάξετε το Grind στα χέρια σας καλό θα είναι να κάνετε υπομονή: το παιχνίδι θα χρειαστεί πάνω από ένα χρόνο από σήμερα προκειμένου να ολοκληρωθεί και να κυκλοφορήσει, αλλά, όπως θα δείτε και στο βιντεάκι, η ομάδα πίσω από τον επερχόμενο τίτλο βρίσκεται ήδη σε πολύ καλό δρόμο!

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2019

Metro Siege: Amiga 500 is back with a vengeance!

Η ώρα για το πολυαναμενόμενο νέο έφτασε λοιπόν! Όσοι από εσάς παρακολουθήσατε πριν από λίγο την εκπομπή του Amigabill στο Twitch προφανώς έχετε ήδη πληροφορηθεί για τα... χαρμόσυνα νέα, αλλά καλό είναι να τα πούμε κι από εδώ και για τους υπόλοιπους και, κυρίως, στα ελληνικά!

Η αλήθεια είναι ότι κάποιοι από όσους είχαμε παρευρεθεί στο τελευταίο Amicamp, την μοναδική ετήσια μάζωξη φίλων της Amiga που διοργανώνεται στην Ελλάδα, είχαμε την τύχη να δούμε αλλά και να παίξουμε το νέο brawler της Pixelglass, της εταιρίας του καλού φίλου και συνεργάτη στο Retro Planet Γιάννη Τσακίρη. Το παιχνίδι - ή, καλύτερα, η παιχνιδάρα αυτή - ονομάζεται Metro Siege, και το προηγούμενο μόλις δίωρο έγιναν τα παγκόσμια αποκαλυπτήριά της.


Αλλά, για μια στιγμή, τι εστί brawler; Είναι είδος video game, σωστά; Και, αν ναι, τι είδος; Είναι shoot 'em up, είναι puzzle, είναι adventure; Σωστότατο και ιδιαιτέρως εύλογο το ερώτημα, αγαπητοί φίλοι και φίλες. Brawler λοιπόν, με τα απλούστερα λόγια που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κανείς, είναι το beat 'em up. "Ξυλίκι" εις το ελληνικότερον.

Έτσι λοιπόν, η Pixelglass, σε συνεργασία με τις BitBeamCannon και Enable Software παρουσίασε σήμερα, σε συνεργασία φυσικά με τον αγαπητό Amigabill, το νέο της παιχνίδι, το beat 'em up που ονομάζεται Metro Siege και το οποίο αναμένεται να ταρακουνήσει συθέμελα τους (εναπομείναντες) χρήστες Amiga. Βλέπετε, όλοι θυμόμαστε τα Bad Dudes vs Dragon Ninja, Double Dragon, Vigilante κλπ, πασίγνωστους δηλαδή εκπροσώπους του είδους των brawlers στην Amiga. Ε, να ξέρετε ότι το Metro Siege δεν έχει καμία σχέση: απ' όσο το είδαμε και το δοκιμάσαμε, το νέο δημούργημα της Pixelglass έχει τόσο ομαλό animation, τόσο απαλό scrolling, τόσο fluid ροή, που κάνει τα προαναφερθέντα παιχνίδια να μοιάζουν με ατυχείς προσπάθειες γραμμένες σε BASIC στον... Atari ST (εντάξει, δεν περίμενα ότι θα έγραφα εγώ ποτέ κάτι τέτοιο, αλλά υπερβάλλουμε που και που για να ψαρέψουμε clicks από τους Αμιγκάδες - μην βγει παραέξω).

Το Metro Siege λοιπόν δεν είναι απλά το brawler που θα "τελειώσει" όλα τα άλλα brawlers, αλλά είναι και (όπως δείχνει) κάτι παραπάνω: οι προγραμματιστές του παιχνιδιού δεν υπέκυψαν στον πειρασμό του AGA chipset, κι έτσι το νέο δημιούργημα της Pixelglass θα μπορεί να τρέξει σε οποιαδήποτε Amiga διαθέτει 1ΜΒ μνήμης RAM. Με πολύ απλά λόγια, ναι, τρέχει στην 500άρα!


Δεν θα σας ζαλίσω περισσότερο βραδιάτικα, θα σας αφήσω με το teaser video του Metro Siege και με την υπόσχεση να επανέλθω το συντομότερο με νέες πληροφορίες για το επερχόμενο παιχνίδι. Για περισσότερα τσεκάρετε το Twitch του Amigabill και το website της Pixelglass.

Ένα είναι σίγουρο, πάντως: με κυκλοφορίες όπως το Metro Siege, Amiga 500 is back with a vengeance!


Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Το Worthy είναι διαθέσιμο: τσιμπήστε το!

Εδώ και μερικές μέρες - εντελώς συμπτωματικά από την ημέρα που κυκλοφόρησε το 20ο τεύχος του Retro Planet - είναι επιτέλους διαθέσιμη η commercial έκδοση του Worthy. Σας είχα γράψει παλαιότερα για τον νέο τίτλο της Pixelglass από τα χεράκια του φίλου tsak και τώρα πλέον το παιχνίδι έχει ολοκληρωθεί και μπορεί ο καθένας να το αποκτήσει και να το χαρεί στην Amiga του ή σε κάποιον emulator.


Θα έλεγε κανείς ότι είναι περιττό να τονίσω ότι με τιμές που ξεκινούν από τα 9€ (ψηφιακό download που περιλαμβάνει το παιχνίδι σε έκδοση για σκληρό δίσκο, .iso και .adf image files καθώς και manual κλπ) το Worthy είναι must buy - ακόμα και αν δεν σκοπεύετε να το παίξετε ποτέ! Δηλαδή, πόσα πια κάνει κέφι ο μέσος Έλληνας retro lover να δώσει για ένα ολοκαίνουριο παιχνίδι που τρέχει σε οποιαδήποτε Amiga και αναπτύχθηκε σε μεγάλο μέρος στην Ελλάδα εν έτει 2017-18;

Μιλάμε για μία απλή χειρονομία που θα ενισχύσει την προσπάθεια του Έλληνα developer πάνω απ' όλα - δευτερευόντως βέβαια με τον τρόπο αυτό αποκτάει κανείς και ένα πολύ αξιόλογο arcade/puzzle παιχνίδι. Θα ήταν λοιπόν αυτονόητη η αγορά του Worthy από οποιονδήποτε ασχολείται ενεργά με το αντικείμενο "Amiga" εν Ελλάδι στους καιρούς μας. Από την άλλη, έχοντας (δυστυχώς) προσωπική πείρα από το πόσο ανοιχτοχέρηδες είναι κατά μέσο όρο οι Έλληνες retro lovers ε, μου δημιουργούνται και κάποιες αμφιβολίες για το αν και κατά πόσο το Worthy θα έχει την υποδοχή και την εμπορική πορεία που δικαιούται...


Βλέπετε, όλοι δηλώνουν "ενεργοί" και "μέσα σε όλα" και δεν σταματούν να προτείνουν (αλλά και να κριτικάρουν) αλλά μόλις ζητηθεί να βάλουν το χέρι στην τσέπη προκειμένου να ενισχύσουν - έστω και με ένα πεντάευρο - την οποιαδήποτε προσπάθεια ε, εκεί είναι που πλακώνουν οι αμφιβολίες, οι δεύτερες σκέψεις και τα καβούρια (στις τσέπες). Και μετά βέβαια, πάλι τα ίδια: "γιατί δεν κυκλοφορεί ελληνικό software;", "γιατί δεν κυκλοφορεί ελληνικό hardware;", "γιατί δεν διοργανώνονται περισσότερα events;", "γιατί δεν κυκλοφορούν περιοδικά όπως το Pixel και το User;" κι άλλα τέτοια φαιδρά. Φυσικά, η απάντηση είναι ότι όλα τα παραπάνω συμβαίνουν και συμβαίνουν αυτή τη στιγμή: και ελληνικό software, και hardware, και events και περιοδικά έχουμε και μέσα από αυτό εδώ το blog έχω γράψει πάμπολλες φορές για όλα αυτά. Απλά, αν η πλειοψηφία συνεχίσει απλά να ζητάει, να παραπονιέται, να κρίνει αφ' υψηλού και να μην πληρώνει, τότε, αργά ή γρήγορα, νομοτελειακά, όλα αυτά θα πάψουν να υπάρχουν. Και μετά ας μην τολμήσει κανείς να πετάξει κανένα "γιατί;": την απάντηση την διαβάσατε σε αυτήν και στην προηγούμενη παράγραφο...


Τέλος πάντως, ας αφήσω τη γκρίνια (κάθε φορά τα ίδια λέω!) και ας επικεντρωθούμε στο χαρμόσυνο γεγονός αυτό καθαυτό, την κυκλοφορία δηλαδή του Worthy. Μπορείτε να αποκτήσετε το παιχνίδι από εδώ και υποσχόμαστε και πλήρες review στο επόμενο τεύχος του Retro Planet. Μέχρι τότε, απλά αποδείξτε ότι είστε Worthy!

Κυριακή 15 Απριλίου 2018

Road Avenger για Amiga: tsak is back!

Έχουν περάσει αρκετές μέρες από τότε που "έσκασε" η είδηση για την κυκλοφορία του Road Avenger για Amiga από την ReImagine (label της PixelGlass) και όλο έψαχνα να βρω την ευκαιρία να παίξω το παιχνίδι ώστε να γράψω γι' αυτό αλλά όλο και χρόνος δεν υπήρχε. Τελικά εγκατέλειψα προς το παρόν την ιδέα του να το παίξω σε κανονική Amiga, και αποφάσισα να περιοριστώ στην λύση του WHDLoad. Για την "πραγματική" εμπειρία υπάρχει πάντα και το Retro Planet, εκεί όπου λογικά θα επανέλθουμε με πληρέστερο και αναλυτικότερο άρθρο...

Το Road Avenger λοιπόν είναι ένα coin-op μηχάνημα ("ηλεκτρονικό" για τους 80άδες) βασισμένο σε Laserdisc, πράγμα που σημαίνει full motion video κι άγιος ο Θεός! Κυκλοφόρησε ως Road Blaster από την πάλαι ποτέ κραταιά Data East το 1985 και τα χρόνια που ακολούθησαν υλοποιήθηκαν πολλά ports του σε home υπολογιστές και κονσόλες κυρίως στην Ιαπωνική αγορά, γεγονός που δεν επέτρεψε στο παιχνίδι να γίνει ιδιαίτερα γνωστό στα μέρη μας. Παρόλα αυτά, η έκδοση για το Sega CD πέρασε τα Ιαπωνικά σύνορα, φέρνοντας και τον υπόλοιπο κόσμο αντιμέτωπο με την εμπειρία του νέου FMV παιχνιδιού.


Η μεταφορά FMV τίτλων δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο για τον εξ Αθηνών ορμώμενο Tsak, τον Earok και την ReImagine: ποιος άλλωστε έχει ξεχάσει την εμπειρία του Time Gal, της πρώτης μεταφοράς FMV τίτλου από τον ταλαντούχο Έλληνα pixel artist και την ομάδα του πριν από περίπου ένα χρόνο, που ήρθε να... βάλει τα γυαλιά σε διαφημισμένα ports του παρελθόντος όπως τα Dragon's Lair και Space Ace;

Σε αντίθεση με τους τίτλους της Pixelglass, ό,τι κυκλοφορεί υπό το label της Reimagine καλύπτεται από άκρα μυστικότητα, μέχρι που ξαφνικά απλά... εμφανίζεται! Κάπως έτσι συνέβη στο παρελθόν με τα Giana Sisters SE και Time Gal, έτσι έγινε και τώρα με το Road Avenger (βασικά μόνο για το Raid Over Moscow είχαμε ακούσει πριν αυτό ολοκληρωθεί και ορθώς μάλλον, καθώς κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα και υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι μπορεί και να μην γίνει ποτέ, δυστυχώς).


Το Road Avenger λοιπόν αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη για τους κατόχους Amiga και μάλιστα οποιουδήποτε μοντέλου, υπό την προϋπόθεση ότι αυτό είναι εφοδιασμένο με τουλάχιστον 2ΜΒ μνήμης RAM και σκληρό δίσκο (ή CD-ROM drive με ταχύτητες από 2x και πάνω, αναλόγως την έκδοση). Το gameplay του Road Avenger έχει μεταφερθεί αυτούσιο από την έκδοση του Sega CD, ενώ τα γραφικά έχουν περάσει από την ιδιαίτερη φροντίδα του Tsak, με αποτέλεσμα να είναι σαφώς ανώτερα της original έκδοσης καθώς εκμεταλλεύονται τις HAM6 και HAM8 (στην έκδοση για AGA chipset) αναλύσεις των μοντέλων της Μεγάλης Κυρίας. Πέραν των γραφικών remastered είναι και ο ήχος, οπότε καλό είναι να προετοιμαστείτε για μία εξαίσια οπτικοακουστική εμπειρία...

Μπορείτε να κατεβάσετε το Road Avenger από εδώ (OCS/ECS έκδοση) ή από εδώ (AGA έκδοση). Για τα υπόλοιπα downloads απλά επισκεφθείτε την σελίδα του παιχνιδιού και... take your pick!

Αν θέλετε να διαβάσετε αρκετές πραγματικά ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για το Road Avenger/Road Blaster αλλά και την μεταφορά του παιχνιδιού στην Amiga από την ReImagine, απλά... ξεψαχνίστε το readme αρχείο που έρχεται μαζί με το παιχνίδι. Αξίζει!

Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

Are you Worthy for a new Amiga game?

Χαρμόσυνα νέα σήμερα - πρώτη εργάσιμη μετά τα Χριστούγεννα, γαρ - για τους χρήστες Amiga. Και ειδικά για αυτούς που στο μυαλό τους ισχύει η ισότητα Amiga=Amiga 500.

Με email του ο Γιάννης Τσακίρης - γνωστός στην Amiga community ως "tsak" μας πληροφόρησε για την επερχόμενη κυκλοφορία-έκπληξη του νέου του παιχνιδιού που ακούει στο όνομα "Worthy". Το Worthy θα τρέχει σε Amigas με O.C.S. ή E.C.S. και 1ΜΒ μνήμη, γεγονός πραγματικά εντυπωσιακό αν κάποιος έχει γνωρίσει προσωπικά τον Γιάννη την σαφή του προτίμηση στην Amiga 1200 και τις έξτρα δυνατότητες του AGA chipset!

Δεν γνωρίζω λοιπόν (ακόμα) τα "πώς" και τα "γιατί" που ώθησαν τον tsak στη δημιουργία παιχνιδιού για την 500άρα αλλά το νέο είναι σίγουρα καλό και μου φτάνει και μου περισσεύει!

Το Worthy λοιπόν, κρίνοντας από το video που μας κοινοποίησε ο Γιάννης, είναι ένα arcade παιχνιδάκι με στοιχεία από Pac-Man, Boulder Dash και άλλα κλασικά παιχνίδια του παρελθόντος, φονικές... ντομάτες (ΟΚ, μοιάζουν τουλάχιστον!), όπλα, διακόπτες και κοπέλα για να σώσουμε στο τέλος του κάθε level. Τα γραφικά του είναι όμορφα, λειτουργικά και λεπτομερή, ο χειρισμός αναμένεται να είναι απλούστατος και το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει ως budget τίτλος στις αρχές της χρονιάς που μας έρχεται.


Εννοείται ότι για εμένα προσωπικά είναι must buy και ευχαριστώ θερμά τον Γιάννη που ασχολήθηκε - επιτέλους! - με τις ταπεινές 500άρες! Για την ιστορία στη δημιουργία του Worthy συνεργάστηκαν οι Alex Brown (κώδικας - προγραμματιστής του Blocky Skies), Simone Bernacchia (μουσική) και, φυσικά ο tsak (γραφικά, ηχητικά εφέ, game design) και το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει υπό το label της Pixelglass.

Ρε, λέτε να το έχουμε στο Amicamp; Ένας μήνας από σήμερα είναι. Για να δούμε...

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Ξεκίνησαν τα presales του Alarcity!

"Spread the news" μου έγραψε ο tsak, και αυτό ακριβώς σκοπεύω να κάνω! Ξεκίνησαν λοιπόν από χθες οι προπαραγγελίες ή, καλύτερα, οι προπωλήσεις του Alarcity, του νέου παιχνιδιού της Pixelglass που αποτελεί δημιουργία των tsak και Earok για όλες τις Amigas με AGA chipset (Amiga 1200, CD32 και Amiga 4000).


Μπορεί κανείς να προ-αγοράσει το Alarcity σε τιμές που ξεκινούν από τα 16€ και φτάνουν μέχρι και τα 44€ (μαζί με τα ταχυδρομικά) για τους έχοντες... παχύτερα πορτοφόλια! Αναλυτικά, οι εκδόσεις του Alarcity είναι οι εξής:

SILVER (διαθέσιμη μέχρι και του επερχόμενου Αγίου Βαλεντίνου, ήτοι την 14η Φεβρουαρίου 2017):

- Μειωμένη τιμή σε σχέση με αυτήν της "κανονικής" κυκλοφορίας
- Διάθεση σε digital download ή "κανονικό" (φυσικό) αντίτυπο, με ή χωρίς κουτί
- Όλα τα "φυσικά" αντίτυπα περιλαμβάνουν CD με το παιχνίδι, θήκη DVD και τυπωμένο manual
- Όλοι οι αγοραστές της SILVER έκδοσης θα εισπράξουν τις ονομαστικές ευχαριστίες των δημιουργών του παιχνιδιού στα credits αυτού αλλά και στο manual, είτε πρόκειται για το έντυπο είτε για το ψηφιακό.

GOLD (περιορισμένη έκδοση σε 50+50 αντίτυπα):

- Special συλλεκτική έκδοση του παιχνιδιού με πολλά extras!
- Διάθεση σε digital download ή "κανονικό" (φυσικό) αντίτυπο, με ή χωρίς κουτί
- Όλα τα αντίτυπα περιλαμβάνουν CD με το παιχνίδι, θήκη DVD, τυπωμένο manual, αφίσα, μαγνητάκι για το ψυγείο (!) καθώς και mouse pad!
- Έξτρα αποκλειστικό περιεχόμενο στο παιχνίδι.
- Όλοι οι αγοραστές της GOLD έκδοσης θα εισπράξουν τις ονομαστικές ευχαριστίες των δημιουργών του παιχνιδιού στα credits αυτού αλλά και σε ειδικό τμήμα του manual, είτε πρόκειται για το έντυπο είτε για το ψηφιακό (η δυνατότητα αυτή θα εκπνεύσει με την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού).

Σπεύσατε λοιπόν να αγοράσετε το Alarcity στην έκδοση που προτιμάτε από εδώ και να ενισχύσετε ένα project που έχει ξεκινήσει με τις καλύτερες προϋποθέσεις (θυμηθείτε το Giana Sisters SE). Αν θέλετε να παίξετε το survival demo του Alarcity μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Το Raid Over Moscow έρχεται στην Amiga!

Είχε αποτελέσει έναν από τους πλέον εμβληματικούς τίτλους του Commodore 64 και ένα από τα πλέον εντυπωσιακά παιχνίδια στα μέσα της δεκαετίας του '80. Δέχθηκε πολλή κριτική για το ψυχροπολεμικό κλίμα που μετέδιδε και ξανακυκλοφόρησε μερικά χρόνια αργότερα ως budget τίτλος με την ονομασία "Raid" (ο politically correct δήθεν καθωσπρεπισμός βρισκόταν ήδη προ των πυλών). Ο λόγος για το Raid Over Moscow της Access Software που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη το 1984 από την US Gold, και έγινε σύντομα port και στα υπόλοιπα 8μπιτα (Amstrad, Spectrum, BBC Micro κλπ). Φυσικά, το 1984 δεν είχαν κυκλοφορήσει ακόμα οι 16bit υπολογιστές με αποτέλεσμα, όταν αυτό τελικά συνέβη 2 χρόνια αργότερα το Raid Over Moscow να θεωρείται ήδη "παλιό" και να μην τύχει ποτέ κάποιας προσπάθειας μεταφοράς στα 16μπιτα.


Έγραψα "ποτέ"; Χα! Γράψτε λάθος: ο γνωστός και μη εξαιρετέος Earok σε συνεργασία με τον - ακόμα πιο γνωστό, σε εμάς τουλάχιστον! - tsak, στα πλαίσια της συνεργασίας που έχουν ξεκινήσει εδώ και μερικούς μήνες και υπό το label της Reimagine θα κάνουν port το Raid Over Moscow στην Amiga!


"Τι"; "Πώς"; "Πού"; "Πότε"; Σωστά αναρωτιέστε. Να θυμίσω καταρχάς ότι οι tsak και Earok υπό το label της Reimagine μας χάρισαν πριν λίγο καιρό το υπέροχο Giana Sisters SE. Έτσι, στο πλαίσιο του project της Reimagine θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2017, εντελώς δωρεάν, και το Raid Over Moscow για Amiga. Η παραπάνω πληροφορία έγινε γνωστή από τη συνέντευξη που παραχώρησε ο tsak στον Walkero, στα πλαίσια του 4ου podcast του Amiga.grαφεντιά μου είχε την τιμή να φιλοξενηθεί παρέα με τον Χρήστο Παπαδάκη στο 3ο podcast). Τα πρώτα screenshots που κυκλοφόρησαν από την δουλειά που είχε κάνει ο Earok μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο δείχνουν ιδιαίτερα υποσχόμενα - σκεφτείτε δηλαδή τι έχει να γίνει μόλις βάλει το χέρι του και ο tsak!


Το Raid Over Moscow όπως έγραψα θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2017, και θα ακολουθήσει ως project το release της commercial έκδοσης του Alarcity. Υπομονή λοιπόν και καλά πράγματα θα έρθουν!

Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

Giana Sisters SE για Amiga

Μόλις κυκλοφόρησε το πολυαναμενόμενο hack για το πασίγνωστο amigo-παιχνίδι! Μιλάμε για μια 100% remastered έκδοση του original τίτλου με ολοκαίνουργια γραφικά, ήχο και ένα σκασμό άλλα upgrades (καινούργια intro, logo, splash screens, palettes, controls, cosmetic level changes e.t.c.). Πραγματικά το scope του όλου project υπερέβη κατά πολύ του αρχικού στόχου και έπεσε απίστευτη δουλειά για τη επίτευξή του!

Με χαρά λοιπόν, σας παρουσιάζουμε την καλύτερη ever έκδοση του παιχνιδιού για classics (διορθώνοντας μια ιστορική αδικία σχετικά με το port της έκδοσης για Amiga + Atari ST από C64) με τις ευχές -μάλιστα- και την άδεια της Black Forest, τωρινής κατόχου των δικαιωμάτων των Giana τίτλων (ιδρυτής της οποίας υπήρξε ο Armin Gessert - ο άνθρωπος πίσω από το original παιχνίδι)!


3 εκδόσεις είναι διαθέσιμες:

- HDD version: βασισμένη στο WHDload v1.5 patch και slave από τους Harry/Psygore
- CD32.iso version: βασισμένη στο παραπάνω patch και slave
- ADF version: στημένη από τον γνωστό Galahad/FTL (cracktro + extras by Scoopex) και βασισμένη σε crack του πρώτου.

Ένα καλοκαιρινό δωράκι για την Amiga σας! Απολαύστε υπεύθυνα!

Κατεβάστε το από εδώ. (Πηγή: Amigaplanet).