Τις προηγούμενες φορές που έγραψα για το T.G.S. (The Greek Stick) η ανταπόκριση ήταν πολύ μεγάλη, κάτι φυσιολογικό και αναμενόμενο εάν σκεφτεί κανείς την δίψα των gamers για ένα νέο, πραγματικά arcade joystick, πιστό στον δρόμο που χάραξε 30τόσα χρόνια πριν ο Νίκος Ανερούσης με το θρυλικό Tomahawk.
Άπαντες ενθουσιάστηκαν με τις φωτογραφίες του T.G.S., πολλοί εκδήλωσαν την πρόθεση να το προπαραγγείλουν και η πλειοψηφία, αναμενόμενα, ρωτούσε για την τιμή πώλησης. Λοιπόν, πριν από μερικές ώρες, ο Dinohatzi, ο δημιουργός του T.G.S. ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του joystick του. Αυτές είναι οι παρακάτω (ανάλογα με το configuration - αντιγράφω από το AmigaComet):
Το T.G.S. θα μπει στην παράγωγη δειλά-δειλά σε πακέτα των δέκα σε 4 διαφορετικές εκδόσεις :
1) Τ.G.S. με 1 κουμπί χωρίς autofire στα 60 ευρώ + Φ.Π.Α. χωρίς συσκευασία
2) T.G.S. με 2 κουμπιά χωρίς autofire στα 65 ευρώ + Φ.Π.Α. χωρίς συσκευασία
3) Τ.G.S. με 1 κουμπί και autofire στα 75 ευρώ + Φ.Π.Α. χωρίς συσκευασία
4) Τ.G.S. με 2 κουμπιά και autofire στα 80 ευρώ + Φ.Π.Α. χωρίς συσκευασία
Οι παραπάνω εκδόσεις θα διατεθούν σε 2 χρώματα κατ επιλογή :
1) Λευκό με κόκκινη ή μαύρη μπίλια και κόκκινα ή μαύρα κουμπιά
2) Μαύρο με κόκκινη μπίλια και κόκκινα κουμπιά
Μπορούν να δοθούν και σε ξύλινη συσκευασία με επιπλέον κόστος 10 ευρώ + Φ.Π.Α.
To κάθε ένα joystick θα παράγεται για αυτόν που το παραγγέλνει και μόνο για αυτόν.
Δεν θα υπάρχει στοκ για αυτόν τον λόγο θα πρέπει να προπληρώνετε πριν την παράγωγη του.
Δέκα κομμάτια διαθέσιμα για παραγγελιά
Για παραγγελίες στείλτε email στο dinohatziATyahooDOTgr
Εγώ να θυμίσω ότι τα 2 fire buttons είναι ανεξάρτητα (π.χ. άλμα + fire), ότι το auto fire ενεργοποιεί το auto firing του 1ου fire button και ότι το case του T.G.S. είναι μεταλλικό, γεγονός που το καθιστά λίγο πιο βαρύ (αλλά και λίγο πιο ανθεκτικό) από το Tomahawk.










