Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα WeeD. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα WeeD. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

WeeD για τον ZX Spectrum

"Το WeeD είναι ένα νέο demo για τον ZX Spectrum" θα σας έγραφα εάν βρισκόμασταν 15 χρόνια πίσω. Αλλά δεν βρισκόμαστε. Εν έτει 2018 λοιπόν, το WeeD είναι ένα demo για τον ZX Spectrum το οποίο ανακάλυψα εντελώς τυχαία μόλις σήμερα και μπορώ να πω χωρίς ίχνος ντροπής ή υπερβολής ότι με ενθουσίασε!

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, όμως. Το WeeD τρέχει σε ZX Spectrum 128, +2 και +3 (δεν νομίζω να μπορεί να τρέξει και σε 48άρη, μιας και χρησιμοποιεί το chip του ήχου). Παρουσιάστηκε στο party Cafe τον Αύγουστο του 2003, είναι δουλειά των groups Triebkraft και 4th Dimension και... τα σπάει!


Όταν γράφω ότι "τα σπάει" δεν αναφέρομαι τόσο στο προγραμματιστικό σκέλος (αν και εκεί πρέπει να τα σπάει εδώ που τα λέμε) αλλά στο αισθητικό: είναι ταυτόχρονα τόσο λιτό και τόσο όμορφο και λειτουργικό ενώ, από την άλλη, το ότι κατά το 80% χρησιμοποιείται μονάχα λευκό και μαύρο και παρόλα αυτά το αποτέλεσμα είναι άρτιο θεωρώ ότι αποτελεί απόδειξη πως η δουλειά αυτή θα έπρεπε να διδάσκεται σε σεμινάρια!


Δεν θέλω και δεν νομίζω να υπερβάλλω: δείτε και εσείς το WeeD - αναλογιζόμενοι φυσικά και σε τι μηχάνημα τρέχει! - και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Προσωπικά απλά υποκλίνομαι σε αυτό το μικρό έργο τέχνης που φέτος γίνεται 15 χρονών. Αν θέλετε να το δοκιμάσετε σε κάποιον πραγματικό Spectrum κατεβάστε το από εδώ.