Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

64K RAM για τον Commodore 16

Πιάνετε ώρες-ώρες τον εαυτό σας να αναρωτιέται "what if..." - τι θα συνέβαινε άραγε εάν η σειρά TED της Commodore γνώριζε εμπορική επιτυχία; Είστε κι εσείς λάτρεις αυτού του ιδιαίτερου σχήματος της "ψωμιέρας"; Θα θέλατε να ψαχτείτε με την BASIC 3.5 της Commodore αλλά ο Plus/4 σας αηδιάζει εμφανισιακά και ο Commodore 16 έχει λίγη μνήμη; Βλέπετε τα demos που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια για τα TED μηχανήματα και λιγουρευόσαστε την μεγάλη τους χρωματική παλέττα των 121 χρωμάτων;


Ε, λοιπόν, μην περιμένετε άλλο: τώρα πια μπορείτε να αγοράσετε έναν Commodore 16 - νομίζω ότι σχεδόν όλοι συμφωνούμε ότι πρόκειται για τον ομορφότερο "ψωμιέρα" που κυκλοφόρησε ποτέ! - και, ακολουθώντας τον οπτικό οδηγό του David Callidae να τον αναβαθμίσετε στα 64Κ και να μπορέσετε να χαρείτε όλο το παλιό και νέο software που τρέχει στα 64Κ μηχανήματα της σειράς TED!


Μπορείτε να δείτε τον οδηγό εδώ. Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε εδώ και εδώ. Νομίζω ότι με προσεκτική μελέτη, χαμηλό κόστος και soldering skills σαφώς ανώτερα των δικών μου θα μπορέσετε να καταφέρετε να δείτε την παρακάτω "μαγική" οθόνη...


4 σχόλια:

  1. Κυνηγούσα μανιασμένα να "χτυπήσω" έναν C16 μόνο και μόνο για μ' έτρωγε να του κάνω αυτή τη μόντα...μέχρι που βρήκα σε πολύ καλή τιμή...έναν Plus4 !
    Ομολογώ ότι έμεινα με το στόμα ανοιχτό με τις δυνατότητες του μηχανήματος, κυρίως σε γραφικά!
    (Έχω ανεβάσει σχετικό video στο YT ;-) )

    Ακόμη δυο αδικημένα μηχανήματα που έπρεπε να είχαν καλύτερη τύχη. Παρόλα αυτά τα TED series machines, γνωρίζουν ακόμη δόξα στην Ουγγαρία και στην εκεί scene που τα υποστηρίζει τόσο σε hardware (SID κάρτες) αλλά και software (Games & Demos).

    Ακόμη μια έξοχη ανάρτηση ! Merci beaucoup ! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι με ευχαριστείς βρε Γιώργο; Εγώ σε ευχαριστώ!

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, είναι αξιόλογα μηχανάκια κι έχω δει κι εγώ σύγχρονα παιχνίδια και demos κι έμεινα με το στόμα ανοιχτό! Το TED απ' ότι φαίνεται τα πάει εξαιρετικά καλά στα γραφικά, απλά του λείπουν τα hardware sprites και ηχητικά, ε, είναι πίσω σε σχέση με τον 64άρη (γι' αυτό προφανώς έχουν δημιουργηθεί και οι SID κάρτες!).

      Πού θα μου πάει, κάποτε θα αποκτήσω κι εγώ έναν Commodore 16. Θυμάμαι που τον θαύμαζα ότι είχε πρωτοκυκλοφορήσει, καθώς εγώ τότε είχα έναν Spectrum 16K!

      Δυστυχώς μέχρι τώρα, δεν κατάφεραν να συναντηθούν οι δρόμοι μας...

      Διαγραφή
    2. Όντως η ομορφότερη ψωμιέρα !!!

      Διαγραφή
    3. Ακόμα κλαίω τον 2ο που είχες και τον έδωσες στον Χρήστο! Άσε, μη μου το θυμίζεις! :-(

      Εννοείται ότι αν υποπέσει κάτι στην αντίληψή σου με ενημερώνεις, έτσι; ;-)

      Διαγραφή

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί μετά από έλεγχο του διαχειριστή του blog προς αποφυγή spam σχολίων. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.