Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2016

Νέα game engine για τον Atari STE

Ναι, είναι γεγονός: ο Douglas Little έχει ξεκινήσει τη δημιουργία μίας νέας game engine για τον Atari STE, η οποία θα εκμεταλλεύεται όλες τις έξτρα δυνατότητες (σε σχέση με τον ST) του μηχανήματος, δίνοντας την ευκαιρία κατασκευής νέων, απαιτητικών και ultra-smooth shoot 'em ups. Τα κυριότερα χαρακτηριστικά της νέας αυτής και πολλά υποσχόμενης engine είναι τα παρακάτω:

- 8 διευθύνσεων (ή 4 διευθύνσεων) scrolling
- μόνο οριζόντιο scrolling
- μόνο κάθετο scrolling
- οριζόντιο scrolling με δυνατότητα περιθωρίου έως και 1 ακόμα οθόνης στον κατακόρυφο άξονα
- κατακόρυφο scrolling δυνατότητα περιθωρίου έως και 1 ακόμα οθόνης στον οριζόντιο άξονα
- δυνατότητα scrolling από 0 έως και +/- 16 pixels ανά frame στον κάθε άξονα
- χάρτης μεγέθους μέχρι και 32768 x 32768 pixels
- δυνατότητα υψηλής παραμετροποίησης ανάλογα με το είδος του παιχνιδιού

και πολλά-πολλά ακόμη!

Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, δείτε ένα δείγμα από τις δυνατότητες της νέας engine (σε πολύ πρώιμο στάδιο, φυσικά) σε κάτι που είναι ανάμεσα σε Gradius, Menace και R-Type:


(Πηγή: Atari Crypt).

2 σχόλια:

  1. Το παρακολουθώ καιρό και μου τρέχουν τα σάλια!
    Ομαλότατο και γρήγορο scrolling σε over scan με 50fps σου έρχεται ξαφνικά από το πουθενά!
    Μια τελευταία ματιά στο project:
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/12947585/playfield/AGT-demo-ste.mp4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το βίντεο, Δημήτρη: φαίνεται να γίνεται εξαιρετική δουλειά.

      Αν μ' αυτά και μ' αυτά με καταφέρουν να πάρω STE τώρα στα γεράματα... τι να πω; Μπράβο τους! ;-)

      Διαγραφή

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί μετά από έλεγχο του διαχειριστή του blog προς αποφυγή spam σχολίων. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.