Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Once upon a time...

Κάποτε που οι υποχρεώσεις ήταν λιγότερες (βλέπε: καθόλου!), ο ελεύθερος χρόνος και τα χρήματα περισσότερα και η διάθεση για gaming ακμαία, είχε πρωτοκυκλοφορήσει το M.A.M.E., σε DOS φυσικά εκδόσεις, που μας έδινε για πρώτη φορά τη δυνατότητα να ξαναπαίξουμε τα coin ops που είχαμε "λιώσει" στα ουφάδικα, μερικά ακόμη χρόνια νωρίτερα.

Εκείνα τα χρόνια λοιπόν είχα την τύχη να έχω στην κατοχή μου ένα αρκετά αξιοπρεπές PC καθώς και το τελευταίο πνευματικό τέκνο του Ανερούσση, ένα joystick Pacman με 15πινο βύσμα. Ε, αυτό ήταν: έπιασα στα χέρια μου το joystick, φόρτωσα τα αγαπημένα μου παιχνίδια και τους έδωσα και κατάλαβαν! Αποτέλεσμα αυτού ήταν για ένα φεγγάρι να κατέχω τα παγκόσμια ρεκόρ (!) στα Green Beret και Kick Rider, καθώς πρέπει να ήμουν από τους πρώτους που ασχολήθηκα με το να ενημερώσω το Twin Galaxies. Πρέπει να έχουν περάσει γύρω στα 19-20 χρόνια από τότε, αλλά, σε ένα τυχαίο ψάξιμο στο Twin Galaxies κοιτάξτε τι βρήκα:


Ναι, έχω ακόμα το 3ο σκορ στον κόσμο στο Kick Rider και το 11ο (πια) στο Green Beret! Ορίστε, και μετά σου λένε ότι ο ελληνικός αθλητισμός έχει σταματήσει πια να φέρνει επιτυχίες!

Αναρωτιέμαι πάντως με τα τωρινά gaming χαρακτηριστικά που διαθέτω (πρεσβυωπία, καταρράκτης, αρθρίτιδα, Parkinson's - όπως και όλοι οι συνομήλικοι, άλλωστε!) πόσο κοντά θα μπορούσα να φτάσω σε αυτά τα σκορ μετά από πολύωρη εξάσκηση. Μία πρώτη δοκιμή που έκανα πάντως με το Green Beret θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως επιεικώς... απογοητευτική!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί μετά από έλεγχο του διαχειριστή του blog προς αποφυγή spam σχολίων. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.