Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

Sam Mallard - The Case Of The Missing Swan

"Το ρολόι έδειχνε μεσάνυχτα και ετοιμαζόμουν να φύγω απ' το γραφείο όταν άκουσα ένα χτύπημα στην πόρτα. Ήταν κάποιος κύριος Κύκνος, ιδιοκτήτης της ακτοπλοϊκής εταιρίας "Κυκνογραμμές" και μου εξήγησε ότι η γυναίκα του εξαφανίστηκε και ότι η αστυνομία του είπε "εκτός και αν μας αποδείξετε άμεσα ότι πρόκειται για εξαφάνιση παρά τη θέλησή της, δεν είναι παρά χαρτούρα για μας". Μου είπε ότι θα με πληρώσει ένα χιλιάρικο προκαταβολικά εάν μπορέσω να βρω τη γυναίκα του μέχρι το πρωί, χωρίς άλλες ερωτήσεις. Μπορεί να πρόκειται για ύποπτα μεγάλη αμοιβή για μια απλή υπόθεση εξαφάνισης, αλλά τώρα τελευταία οι δουλειές μου έχουν πέσει και το πορτοφόλι μου όλο και αδυνατίζει, οπότε ποιος είμαι εγώ να κάνω ερωτήσεις;". Αυτή είναι η υπόθεση του "Sam Mallard - The Case Of The Missing Swan", του ολοκαίνουριου adventure game για τον Spectrum, στο οποίο έχετε το ρόλο ενός κύκνου-ντετέκτιβ και αναλαμβάνετε να εντοπίσετε την εξαφανισμένη σύζυγο του κυρίου Κύκνου.


Ο δημιουργός του παιχνιδιού, ονόματι Ersh, είχε ξεκινήσει να το φτιάχνει σε Commodore 64 πριν από 10 ολόκληρα χρόνια, αλλά δεν το ολοκλήρωσε ποτέ. Για την ακρίβεια από εκείνη του την προσπάθεια διασώθηκαν μονάχα κάποια γραφικά τα οποία ο Ersh χρησιμοποίησε για να γράψει από την αρχή το παιχνίδι, αυτή τη φορά σε asssembly και στο format του έτερου Καππαδόκη, του ZX Spectrum.

Όπως προανέφερα, το Sam Mallard είναι ένα παιχνίδι περιπέτειας, γεγονός που από μόνο του αποτελεί ευχάριστη αλλαγή λαμβάνοντας υπόψη τις δεκάδες arcade platformers κακής ποιότητας που κυκλοφορούν τα τελευταία 2 χρόνια για το μαύρο κουτί του θείου Clive. Ενώ σαν υπόθεση και στήσιμο το Sam Mallard αρχικά θυμίζει το Deja-Vu που κάποτε ήταν μεγάλο hit στον Atari ST, στην πραγματικότητα πρόκειται για το απλούστερο σε χειρισμό adventure game που έχει κυκλοφορήσει ποτέ, καθώς χρησιμοποιούνται όλα κι όλα 3 κουμπιά (πάνω, κάτω και επιλογή) ενώ υπάρχει και η δυνατότητα χρήσης joystick μέσω Kempston compatible joystick interface.


Με τα παραπάνω λοιπόν ως δεδομένα, το παιχνίδι κυλάει εύκολα και διασκεδαστικά, αφού όλες οι επιλογές εμφανίζονται μπροστά σας, χωρίς να χρειάζεται να μετακινείτε τον pointer πάνω από το κάθε pixel της οθόνης μπας και κάτι κρύβεται εκεί, όπως συνέβαινε κατά κόρον στα point n' click adventures. Δεν θα γράψω περισσότερα, σας συνιστώ να κατεβάσετε το Sam Mallard (από εδώ) και να το δοκιμάσετε, είτε στον Spectrum σας (τρέχει σε όλα τα μοντέλα, εκτός από αυτό των 16Κ) είτε σε εξομοιωτή. Όπως και να 'χει, το παιχνίδι είναι πολύ εύκολο στο παίξιμο και ταυτόχρονα η υπόθεση κεντρίζει το ενδιαφέρον, οπότε... μην ακούω δικαιολογίες! (Πηγή: Indie Retro News).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί μετά από έλεγχο του διαχειριστή του blog προς αποφυγή spam σχολίων. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.