Όπως έγραψα στην προηγούμενη ανάρτησή μου, το Sam Mallard - The Case Of The Missing Swan μου έκανε καλή εντύπωση: με τον τρόπο χειρισμού που χρησιμοποιεί και τις (πολύ συγκεκριμένες) επιλογές στην οθόνη βοηθά τον παίκτη να γλυτώσει πολύ χρόνο άσκοπου ψαξίματος το οποίο στα point n' click adventures μεταφραζόταν σε σάρωμα με το mouse όποιου pixel της οθόνης φαινόταν έστω και ελάχιστα διαφορετικό ενώ στα κλασικά text και graphic adventures μεταφραζόταν στην δοκιμή όλων των λέξεων που καταλάβαινε ο parser του παιχνιδιού.
Στο Sam Mallard λοιπόν, ο παίκτης έχει εξ' αρχής γλυτώσει από όλα τα παραπάνω. Το αποτέλεσμα είναι ότι, αν κολλήσουμε κάπου, έχουμε να δοκιμάσουμε στην χειρότερη 5 ενέργειες και κάποιες απ' αυτές σε 4-5 αντικείμενα, γεγονός που περιορίζει το πολύ ψάξιμο και επιταχύνει την περιπέτεια. Έτσι λοιπόν, ακόμα κι εγώ που δεν φημίζομαι για το ταλέντο μου στο adventure games και την ταχύτητά μου στη λύση γρίφων, κατάφερα να ολοκληρώσω το Sam Mallard μετά από μία περίπου ώρα παιχνιδιού!
Είναι σαφές από τα παραπάνω ότι το Sam Mallard δεν το λες "μεγάλης διάρκειας" παιχνίδι. Από την άλλη όμως, είναι έξυπνο, έχει χιούμορ και λόγω υπόθεσης/διαλόγων/γραφικών/συνολικού στησίματος έχει και λίγο "νουάρ" ατμόσφαιρα με συνέπεια, κατά τη γνώμη μου πάντα, να είναι πολύ ευχάριστο και... addictive (δεν μου έρχεται η λέξη στα ελληνικά!).
Αυτό που τελικά θέλω να πω ολοκληρώνοντας είναι ότι θεωρώ ότι η engine του παιχνιδιού είναι η ιδανική. Στηριζόμενος σε αυτήν οι δημιουργός του παιχνιδιού ή και κάποιοι άλλοι αν η engine είναι freeware μπορούν να φτιάξουν πολύ μεγαλύτερα σε διάρκεια adventures, αν όχι για τον 48άρη σίγουρα για τον 128Κ Spectrum. Ειλικρινά εύχομαι το Sam Mallard - The Case Of The Missing Swan να ήταν μόνο η αρχή!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί μετά από έλεγχο του διαχειριστή του blog προς αποφυγή spam σχολίων. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.