Δεν έχει περάσει πάνω από βδομάδα
από την ημέρα που ο Paul Jenkinson κυκλοφόρησε το νέο του παιχνίδι για τον ZX Spectrum, το Code Zero. Αν το όνομα του
δημιουργού σας ηχεί οικείο δεν κάνετε λάθος, καθώς πρόκειται για τον δημιουργό
του The Spectrum Show!
Έτσι είναι, φίλτατοι: ο εν λόγω
κύριος, εκτός από το αγαπημένο show των Spectrumάδων
φτιάχνει περιοδικό, video μαθήματα για το Arcade Game Designer και.. παιχνίδια! Πραγματικά
εντυπωσιακή η παραγωγικότητά του και ελπίζω να συνεχίσει για καιρό έτσι, καθώς
άνθρωποι σαν τον Paul είναι πραγματικοί αιμοδότες για το "ιδιαίτερο" hobby μας...
Ας επιστρέψουμε όμως στο Code Zero, αφού αυτό το παιχνίδι
έδωσε την αφορμή για το πόνημα που διαβάζετε αυτή τη στιγμή. Πρόκειται λοιπόν
για ένα platformer του τύπου avoid
'em up, καθώς ελέγχετε έναν
άνθρωπο ο οποίος μετακινείται σε διάφορες οθόνες μεταξύ 5 ορόφων και συλλέγει keycards, προσπαθώντας να
αποφύγει εκκενώσεις ρεύματος, δηλητηριώδη αέρια, ιπτάμενα ρομπότ και άλλα... σατανικά καλούδια που βρίσκονται διάσπαρτα με μόνο σκοπό να αφαιρέσουν κάποιες
από τις ζωές σας.
Το Code Zero έχει
φτιαχτεί - όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των κυκλοφοριών της τελευταίας
διετίας - με το Arcade Game Designer του Jonathan Cauldwell,
το οποίο, ο Paul δείχνει να το παίζει στα δάχτυλα εδώ και καιρό (όσοι δεν το
έχετε δει, τσεκάρετε το προηγούμενο παιχνίδι του, το Cybernoid-styled διαμαντάκι
που ακούει στο όνομα Deep Core Raider).
Το παιχνίδι - και αυτά είναι τα καλά νέα - είναι αρκετά εύκολο, όχι τόσο όσο
αφορά την ολοκλήρωσή του, αλλά σε ό,τι έχει να κάνει με την ώρα που μπορεί
κάποιος να παίξει αν αφιερώσει τη στοιχειώδη προσοχή χωρίς να αντικρίσει το
εκνευριστικό "Game Over".
Ενώ ο ήχος περιορίζεται στα
στοιχειώδη εφέ (κι αυτό στους 128άρηδες Spectrum, αν έχετε 48άρη είναι εντελώς βουβό), τα γραφικά του
είναι πολύ καλά, σχεδιασμένα με λεπτομέρεια, καθαρά και με πολλά χρώματα (πάντα
μιλώντας με τα δεδομένα του Spectrum,
φυσικά). Ο χειρισμός είναι λειτουργικότατος με τα κλασικά q, a, o, p και
space ή
με τη χρήση Kempston joystick.
Ο σκοπός βασικά είναι να συλλέγετε keycards, να εντοπίζετε ποια πόρτα ανοίγει το καθένα, να την
ανοίγετε και να προχωρείτε στην αναζήτηση του επόμενου keycard.
Το Code Zero είναι
απλό στην σύλληψη και πολύ καλό στην εκτέλεση, καθώς αποτελεί ένα platformer που
μπορεί να σας κάνει να περάσετε ευχάριστα την ώρα σας χωρίς να σας σπάσει τα
νεύρα με τη δυσκολία του. Αν μπορώ να εντοπίσω κάποιο αρνητικό στοιχείο, αυτό
είναι η έλλειψη ingame μουσικής, καθώς ανέκαθεν θεωρούσα ότι ένα καλό tune μπορεί
να απογειώσει το gameplay
- αλλά είναι γνωστό ότι η ingame μουσική στα παιχνίδια που φτιάχτηκαν με το Arcade Game Designer αποτελεί
μεγάλο... challenge!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί μετά από έλεγχο του διαχειριστή του blog προς αποφυγή spam σχολίων. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.