Χαρμόσυνα νέα σήμερα - πρώτη εργάσιμη μετά τα Χριστούγεννα, γαρ - για τους χρήστες Amiga. Και ειδικά για αυτούς που στο μυαλό τους ισχύει η ισότητα Amiga=Amiga 500.
Με email του ο Γιάννης Τσακίρης - γνωστός στην Amiga community ως "tsak" μας πληροφόρησε για την επερχόμενη κυκλοφορία-έκπληξη του νέου του παιχνιδιού που ακούει στο όνομα "Worthy". Το Worthy θα τρέχει σε Amigas με O.C.S. ή E.C.S. και 1ΜΒ μνήμη, γεγονός πραγματικά εντυπωσιακό αν κάποιος έχει γνωρίσει προσωπικά τον Γιάννη την σαφή του προτίμηση στην Amiga 1200 και τις έξτρα δυνατότητες του AGA chipset!
Δεν γνωρίζω λοιπόν (ακόμα) τα "πώς" και τα "γιατί" που ώθησαν τον tsak στη δημιουργία παιχνιδιού για την 500άρα αλλά το νέο είναι σίγουρα καλό και μου φτάνει και μου περισσεύει!
Το Worthy λοιπόν, κρίνοντας από το video που μας κοινοποίησε ο Γιάννης, είναι ένα arcade παιχνιδάκι με στοιχεία από Pac-Man, Boulder Dash και άλλα κλασικά παιχνίδια του παρελθόντος, φονικές... ντομάτες (ΟΚ, μοιάζουν τουλάχιστον!), όπλα, διακόπτες και κοπέλα για να σώσουμε στο τέλος του κάθε level. Τα γραφικά του είναι όμορφα, λειτουργικά και λεπτομερή, ο χειρισμός αναμένεται να είναι απλούστατος και το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει ως budget τίτλος στις αρχές της χρονιάς που μας έρχεται.
Εννοείται ότι για εμένα προσωπικά είναι must buy και ευχαριστώ θερμά τον Γιάννη που ασχολήθηκε - επιτέλους! - με τις ταπεινές 500άρες! Για την ιστορία στη δημιουργία του Worthy συνεργάστηκαν οι Alex Brown (κώδικας - προγραμματιστής του Blocky Skies), Simone Bernacchia (μουσική) και, φυσικά ο tsak (γραφικά, ηχητικά εφέ, game design) και το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει υπό το label της Pixelglass.
Ρε, λέτε να το έχουμε στο Amicamp; Ένας μήνας από σήμερα είναι. Για να δούμε...
Πολύ ενδιαφέρον, συγχαρητήρια στον Γιάννη. Μου θύμισε λίγο κ Rick Dangerous.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίτα, στο gameplay είναι εντελώς διαφορετικό από το Rick Dangerous. Είναι διασκεδαστικό παιχνίδι, μόνο που όπως είπα και στον Γιάννη πρέπει να γίνει λίιιιιγο πιο εύκολο. Η 7η πίστα είναι να κοπανάς το κεφάλι σου στον τοίχο! :D
ΔιαγραφήΠάνο είναι προσωρινό το labeling με τις πίστες στο demo. Η εν'λόγω πίστα πχ (τώρα που έχουμε φτιάξει περισσότερες) έχει ανέβει αρκετά στην κατάταξη. Πέρα απο αυτό δυστυχώς στα puzzle games ο βαθμός δυσκολίας ανα πίστα διαφέρει όχι μόνο αντικειμενικά αλλά και από άτομο σε άτομο. Άλλοι πχ βρήκαν την πίστα ευκολότερη.
ΔιαγραφήΕ, φυσικά, θα έπρεπε να ανέβει στην κατάταξη! :p
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέραν της πλάκας, και πέραν του ότι εγώ προσωπικά δυσκολεύτηκα στον εν λόγω level, το Worthy είναι υπέρ του δέοντος αξιόλογο και καλοδεχούμενο, να το ξέρεις αυτό.
Keep up the good work, mate!